آخرین اخبار «جدید قم

فرماندار گناباد گفت: ۱۵۴ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی در مقابل کرونا در قالب هزار و ۸۳۵ پرونده و طرح در بخشهای مختلف از ابتدای پیدایش این بحران تاکنون در این شهرستان پرداخت شده است. به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد افزود: پرداخت ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال از این تسهیلات کرونایی در قالب ۱۶ طرح از ابتدای امسال تاکنون بوده است. یارانه نقدی برای کمک به خانوارها پرداخت میشود. یارانه معیشتی همان طرح حمایتی از یارانه بنزین است که از آبان ۹۸ با افزایش قیمت بنزین به حساب برخی از سرپرست خانوار واریز می شود.یارانه معیشتی این ماه منتظران زیادی دارد چون بنا بر گفته های محسن رضایی قرار است یارانه معیشتی دی ماه دو برابر شود.در ادامه آخرین خبر در مورد یارانه معیشتی را می خوانیم. دکتر جواد باذلی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گناباد با اشاره به افزایش روزافزون تعداد بستری شدهها و مبتلایان به کرونا در گناباد و بجستان افزود: بطور متوسط ۱۲۰ تا ۱۳۰ تست مثبت و ۱۵ نفر بستری جدید کرونایی در این شهرستانها ثبت و تحت درمان قرار می گیرند و ۸۰ سرم جدید رمدسیویر به بیماران تزریق می شود.

اخبار جدید اربعین 1400

به گزارش قدس آنلاین، حامد قربانی شب گذشته در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا گناباد افزود: با توجه به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع ویروس کرونا، هرگونه تردد وسائل نقلیه با پلاک دیگر شهرستانها به این شهرستان ممنوع است و افرادی که این مساله را رعایت نکنند، مشمول جریمه ۱۰ میلیون ریالی و ۵۰۰ هزار ریالی می شوند. فرماندار گناباد گفت: با توجه به روند صعودی شمار مبتلایان به ویروس کرونا و تبعات ناشی از موج پنجم آن، محدودیتهای کرونایی افزایش یافته و منع تردد وسائل نقلیه از سایر نقاط استان خراسان رضوی به این شهرستان با جدیت بیشتری عملیاتی شده است. سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی روز چهارشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی ورودی جنوب خراسان رضوی در محدوده شهرستان گناباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در برخی روزها رفت و آمد در جاده های استان تا ۶۵ درصد کاهش نشان داده و حتی در برخی محورها به صفر هم رسیده است و بیشتر خودروهای حامل نیازهای عمومی مردم و یا افرادی که نیازمند سفر اضطراری هستند، در محورها تردد می کنند.

اخبار جدید درباره پاسپورت

در این راه سلبریتی های معروف و یک جامعه سرمایه گذاران نسبتاً بزرگ پشت سر شیبا قرار گرفتهاند و باعث شدند این میم کوین بامزه حتی به جمع ده ارز دیجیتال بزرگ بازار نیز راه پیدا کند. او برای اینکه در فیلم جدید نیک بدنام بازی طبیعی داشته باشد، مسابقات مختلف ورزش های رزمی معلولین را دنبال کرده است تا بتواند حرکات آنها را به خوبی اجرا کند. اما دوست او میخواهد گنچ را تصاحب کند. او افزود: یکی از اقدامات خوبی که در ماههای اخیر انجام شد، راهاندازی بیمارستان دوم گناباد بود که در حال حاضر از ظرفیت این بیمارستان برای درمان سرپایی بیماران کرونایی استفاده میشود. رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: طغیان موج پنجم ویروس کرونا با سویه دلتا همزمان با عادیانگاری این وضعیت از سوی مردم، شمار بیماران سرپایی و بستری را در مراکز درمانی شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب خراسان رضوی افزایش داده است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد باذلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: موج پنجم کرونا همزمان با کل کشور بیش از ۲ هفته است که در گناباد آغاز شده و در این ۲ هفته افزایش ۸۵ درصدی در تعداد تستهای مثبت و تعداد بستریها را در شهرستان شاهد بودهایم؛ همچنین میزان فوتیها نیز نسبت به هفتههای گذشته افزایش داشته و همین روند صعودی باعث شد گناباد در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

وی ادامه داد: میزان همهگیری و ابتلا در موج پنجم کرونا نسبت به مراحل گذشته آن بسیار شدیدتر است و عواقب و تبعات بدتری دارد. در پی این تحریمها، گوگل دیگر به گوشیهای جدید هوآوی سرویس دهی نمیکند و این یکی از اتفاقات بسیار ناگوار برای این شرکت خواهد بود. امین ناصر، در کنفرانس نفت و پول لندن گفت: حملهها هیچ تاثیری بر درآمد آرامکو نداشته است، چرا که این شرکت طبق برنامه، همچنان نفت مورد نیاز مشتریان خود را تامین میکند. طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، قرار است از 20 مردادماه، استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی شود و عرضه بنزین در جایگاههای سراسر کشور از این تاریخ صرفاً با ارائه کارت هوشمند سوخت خودرو، امکانپذیر خواهد بود. اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، دومین محرم را در وضعیت کرونایی میگذرانیم اما این بار در پیک پنجم کرونا هستیم و وضعیت بیمارستانها خوب نیست.روز به روز به آمار بستریها و فوتیها اضافه میشود و این مردم هستند که باید با رعایت پروتکلهای بهداشتی زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند.با تجربه سال گذشته امسال هیئتهای عزاداری برای برپایی عزای حسینی با شیوهها و مدلهای بیشتری کار کردهاند تا از گسترش بیماری جلوگیری شود، به عنوان مثال میتوان گفت بیشتر هیئتهای مذهبی در گناباد به سمت استفاده از فضای باز مدارس رفتهاند.

آخرین و جدیدترین اخبار استقلال

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اخبار جدید یارانه دی ماه ۱۴۰۰ (صفحه وب من) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما