آموزشگاه کنکور – 10 تا از بهترین کلاس کنکور و مشاوره تحصیلی تهران و ایران

مشاورت ترجیح میده که توبا برنامه مدرسه آزمون و کلاست پیش بری و همه این موارد را با هم میکس میکنه همیشه این اتفاق میوفته که بچه ها از برنامه عقب میوفتند از هر جا که از برنامه عقب افتادی اشکالی نداره و از همون جا ادامه بده به عنوان مثال تو درس یک تا چهار پیش دانشگاهی را باید میخوندی و تو آزمون یک بوده و نخوندی و آزمون دوم درس چهار تا هشت پیش دانشگاهی است و تو باید بیایی درس چهار تا هشت پیش دانشگاهی رو بخونی به دلیل اینکه اگه بخواهی از اول شروع بکنی همش عقبی و این ناخودآگاه آرامش را ازت میگیردو بهت استرس و اضطراب میدهد از همونجایی که معلم داره بهت درس میده را بخون مثلا گفته بودم حرکت بخون و نخوندی و معلم الآن داره حرکت میگه تو باید حرکت رو استاپ بکنی و دینامیک رو شروع کنی و مبحث جدید آزمون را قوی شروع به خوندن میکنی و ذره ذره اون چیزایی که عقب افتادی را داخل برنامه قرار میدیم .

  • The best counselor for the Clasino entrance exam
  • The best counselor for Sina Tehrani entrance exam
  • ارائه جزوات و منابع مکتوب
  • The best entrance exam counselors in Sari
  • The best experimental entrance exam consultant in Tabriz
  • دارای مدرک پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  • فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف

اینکه شما بخواید پسرتون جایی تحصیل کنه که علاقه ای نداره اونم فقط بخاطر سهمیه مناطق، انتخابی اشتباه هست. سلام دلایل مختلفی میتونه داشته باشه که در یکی از این دو گروه جا میشن: ۱- ممکنه برنامه شما برای وضعیت و توان فعلی شما مناسب نباشه بیش از حد سنگین باشه و اصلا قابل اجرا نباشه که در این صورت باید برنامه رو اصلاح کنید.

بهترین مشاور کنکور سمنان

استرس در کنکور یک امر طبیعی است که همه دارند اما سعی نکنید بهش فکر کنید و اسمش رو زیاد بیارید بهتره کارهایی بکنید که استرس شمارو کاهش میده مثلا سعی کنید همیشه روی برنامه درس بخوانید و آخر شب سعی کنید برنامه ی خودتون رو کامل کنید و بعد بخوابید این کار از استرس شما کم میکند سعی کنید از کنکور غول نسازید کنکور هم مثل بقیه ی امتحاناست فقط ی ذره حجم آن سنگین تر است و با توجه به حجم سنگینی که داره و آن هدف بزرگی که ما داریم خب ما باید تلاشمون رو هم به همون اندازه زیاد کنیم. تیم مشاورین دیجی کنکور به عنوان قوی ترین و موفق ترین تیم مشاوره کنکور از نظر تعداد رتبه های برتر می تواند در این مسیر به شما کمک کند. یا معرفی یک مشاوره تحصیلی خوب در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را نیز به شما معرفی کنند.

خدمات مشاوره تحصیلی کنکور دیجی کنکور دارای این ویژگی ها نیز است به طوری که مشاور شما در همان رشته هایی که شما تمایل به ادامه تحصیل دارید، مشغول به تحصیل است لذا اشراف کامل بر آن رشته دارد. لذا امکان برنامه ریزی و مطالعه دقیق وجود دارد. در مورد سالهای دهم و یازدهم، تعداد کتاب ها انقدر زیاد نیست و منابعی هم که وجود دارد اکثرا با شبیه سازی تستها، بانک تست خود را ایجاد کرده اند. چرا که معتقد است با وجود نظم، ذهن تمرکز بالاتری برای یادگیری دارد به همین علت شاگردان ایشان در کرمانشاه، همواره از رضایت خاطر و آسودگی ذهنشان و هم چنین باز دهی بالای مغزشان با ما سخن گفتند. درواقع در روش مشاورهای شاگردان کنکوری مشهدی این مشاور کنکور، شما قبل از اینکه در رقابت با کسی باشید در رقابت با خودتان هستید. بنابراین موفقیت در رشته و دانشگاه محبوب شما دور از دسترس و انتظار نیست. بنابراین در این مبحث ابتدا به بررسی وظایف بهترین مشاور تحصیلی می پردازیم. همچنین وظایف و ویژگی های بهترین مشاوره تحصیلی کنکور در تمام گروه های آزمایشی مورد بررسی قرار گرفت. پس فاصله را حفظ کنید و اجازه دهید زمان در مورد رابطه شما تصمیم بگیرد.

بهترین مشاور کنکور همدان

انتخاب رشته کنکور برای شما حکم آخرین پنالتی را در جام جهانی دارد. چطور برای کنکور برنامه بریزیم؟ همه ساله با شروع سال تحصیلی جدید، برنامه ریزی جدی برای دانش آموزان جهت موفقیت در کنکور سال آینده شروع می شود. دیجی کنکور با کارنامه موفق در کسب رتبه های برتر دانش آموزان خود در کنکور سالهای گذشته، خدمات برتر و تضمینی به شما ارائه می کند. اگر تصمیم دارید در رشته پزشکی در یکی از دانشگاه های برتر علوم پزشکی قبول شوید، توصیه می شود از خدمات حرفه ای دیجی کنکور استفاده کنید. ۳۰ رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور تجربی ۹۶ و ۹۷، بیش از ۷۳ مورد قبولی در رشته پزشکی، بیش از ۱۵ مورد قبولی در رشته دندان پزشکی و بیش از ۱۱ مورد قبولی در رشته داروسازی است. افرادی که در رشته های پرطرفدار پزشکی، دندان پزشکی و داروسازی در دانشگاه های دولتی قبول شده و رتبه خوبی کسب کرده اند. برای اولین بار در کشور، شما عزیزان می توانید کلیه سوالات خود پیرامون مدارک دانشگاهی، آزاد، سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور و آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری، پزشکی و پیراپزشکی در کلیه رشته ها اعم از مشاوره در زمینه رشته ها، ظرفیت پذیرش، پذیرش بدون کنکور از واحد آزاد و سراسری، معرفی دانشگاه ها، نحوه پذیرش از طریق های متفاوت، منابع آزمون، بهترین کتاب ها، بهترین جزوات و هر چیز دیگر که برایتان در این مقاطع ایجاد سوال می نماید را از مشاوران خبره موسسه فرا اندیشه که این مسیر را طی نموده اند، فقط با یک تماس در واتساپ از هر جای کشور بهترین و صحیح ترین پاسخ را در کمترین زمان دریافت نمایید.

مثلا پزشکی دانشگاه تهران و پزشکی شهید بهشتی! فراموش نکنید که اساس موفقیت دانشگاه یا رشته خاص نیست. به شما توصیه می کنیم برای مشاوره کنکور خود به هیچ عنوان از دانشجویان و افراد کم تجربه و تازه کار استفاده نکنید زیرا مشاورین تازه کار صرفاً از تجربیات شخصی خود برای هدایت تحصیلی شما می خواهند استفاده کنند که این کار کاملاً غلط است. این ویژگی مهم از لحن صحبت هایی که مشاور با شما انجام میده کاملا مشخص هست. این مشاور نیز در زمره ی بهترین مشاورین تحصیلی کشور قرار دارد. با قبولی در رشته های پرطرفدار و دانشگاه های برتر دولتی، مسیر زندگی دانشجویان تغییر می یابد. رتبه های برتر کنکور و اعضای گروه مشاوره ۱۰۰ که همگی از بهترین مشاوران کنکور ایران هستند به عنوان دوست و همراه شما آماده ارائه خدمات مشاوره انگیزشی کنکور به شما عزیزان می باشند.

بهترین مشاور کنکور پزشکی در اهواز

اگر قصد ادامه تحصیل در این رشته ها و در دانشگاه های برتر دولتی را دارید، بهترین انتخاب شما از دانش آموزان برتر گروه علوم انسانی در سالهای گذشته است. از دیگر وظایف یک مشاور تحصیلی کنکور، معرفی منابع آزمون مناسب، کتب کمک آموزشی، شرکت در آزمون های آزمایشی، تهیه جزوات برتر و قوی، نحوه تست زدن در آزمون و رعایت اصول مهم در حین امتحان است. این افراد با نحوه مطالعه دروس گروه علوم انسانی، کتب کمک آموزشی، منابع آزمون، تست زدن و آزمونهای این گروه آشنایی کافی داشته و خود تجربه موفقی داشته اند. اشتباه بزرگ اغلب مشاوران برنامه ریزی کنکور در شیراز این است که روش های سنتی و یا صرفا تجربه شخصی را به شاگردانشان می آموزند. یک مشاور کنکور موفق، شخصی جوان و پرانرژی بوده که توانایی پیگیری های مستمر و ارزیابی پیوسته دانش آموز خود را دارد. به عبارتی برنامه ریزی دیجی کنکور ۱۰۰ درصد شخصی است. کلیه افراد و مشاوران دیجی کنکور خود جزو رتبه های برتر کنکور در سالهای قبل بوده اند.

تیم مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی دیجی کنکور همگی جزو رتبه های برتر کنکور سراسری هستند. مرسی مینا جونم بعله صفاجون بهمون پست مدیریت دادن ها ها هاااا سلام به همگی دوستان شب همه خوش خوب هستید ؟ چطور یک مرکز مشاوره کنکور خوب پیدا کنیم؟ برای تخمین رتبه خود در کنکور باید به کجا رجوع کنیم؟ از آنجائیکه منابع آزمون و کتب کمک آموزشی از اهمیت زیادی برخوردارند، مشاور خوب به معرفی بهترین منابع آزمون برای هر یک از دروس می پردازد.

  • The best counselor for Behbahan entrance exam
  • صحبت کردن با خانواده و دوستان صمیمی
  • The best counselor for Shahrekord entrance exam
  • تالیف بیش از ۲۰ کتاب در انتشارات تخته سیاه
  • دسترسی به منابع مناسب و سودبخش
  • مشاور تحصیلی و کنکور به مدت 5 سال

مشاوره تحصیلی کنکور خوب باید راهنمای کامل دانش آموز خود بوده و بتواند وی را راهنمایی کند. افرادی که در زمینه مشاوره تحصیلی فعالیت دارند به خوبی به این نکته واقف هستند که دانش آموزان در بازه سنی ۱۳ تا ۱۸ سال تحت استرس بسیار زیادی قرار دارند و ارائه راهنماییهای مفید و کاربردی به والدین میتواند به کاهش استرسهای دانش آموزان کمک کند. 2. از دیگر ویژگی های تیم مشاوره تحصیلی کنکور تجربی ، ریاضی و انسانی این است که مشاوران تکنیک های برتر مطالعه و تست زنی که خود استفاده کرده اند را به دانش آموزان انتقال می دهند. حال به بررسی ویژگی ها و خصوصیات یک مشاور برتر کنکور می پردازیم. سعی کنید در دروس تخصصی حتماً سوالات کنکور ۱۰سال اخیر کنکور را با دقت حل کرده و تمام گزینهها را بررسی کنید و همچنین در حین حل سوالات با چینش و تعداد سوالات هر مبحث آشنا شوید و بعداً دوباره همان مباحث را دوره کنید.

انتخاب یک مشاور خوب تاثیر زیادی در آینده شغلی و تحصیلی دانش آموزان دارد. تاثیر حل سوالات کنکورهای سال قبل چقدر است؟ شوهرت هر چقدر عاشق خواهرش باشه و اونو تایید کنه شما نباید حس بدی داشته باشی… اما در این مطلب به شما گفتهایم که بهترین مشاور کنکور کیه (روی صفحه بعدی کلیک کنید)؟ البته ناگفته نماند تمامی این خدمات برای هر سه رشته ریاضی و ، تجربی و انسانی در دسترس می باشد.

برای اینکه تعداد دروس و مباحث خیلی زیاد است و برای رسیدن به تسلط کامل و دست یافتن به سرعت بالای تست زنی، نیاز به زمان زیادی دارید. برای قبولی در کنکور، تسلط کامل بر کتب درسی مدرسه الزامی است. بله حتماً. شما با حل تستهای کنکور در اولین مرحله به نحوه طرح سؤال آشنا میشوید وباید سعی کنید ذهن طراح را بخوانید و در ضمن با تلههای تستی آشنا میشوید که این امر باعث افزایش دقت و درصد شما خواهد بود.در ضمن دیده شده که سوالهای کنکور به خصوص کنکور خارج از کشور تکرار شدهاند و داوطلبان با حل تستهای کنکورهای داخل و خارج کشور ۱۰سال اخیر میتوان به تسلط زیادی در دروس و مباحث برسند. بهترین اساتید و معلمان ریاضی ایران ،همواره زمان هایی را برای پرسش های کلاسی از دانش آموزان خود اختصاص می دهند .این کار باعث میشود دانشآموزان همواره ،پیش از حضور در کلاسهای درس ،خود را برای حضور در کلاس آماده نمایند .اگر شما نیز به عنوان یک همکار تازه کار تمایل دارید، در سال های آینده به یکی از بهترین دبیران ریاضی کنکور تبدیل شوید ،بدانید که راه سختی را در پیش دارید و اصولاً با تکرار یک سری فرمول و اعداد نمی توانید در این حرفه به موفقیت برسیدو لازم است تمام اصول حرفهای را رعایت نموده تا شما نیز به سرعت پلههای ترقی را طی نمایید.

  • درک مطلب و توانایی خواندن متون (Reading)
  • مهارت های ارتباطی
  • استاد دانشگاه شهید رجایی تهران
  • کلاس آرایشگری در قزوین
  • دکتر مهدی نکویی
  • پایه گذار موسسه کنکوری راه اندیشه
  • نمایندگی تیس تهران (تک رقمی ها)
  • انتظار به جا از خود وتواناییهای خود

آموزش مهارتهای تفکر به سبک طراحان کنکور سراسری ، جدّیت در کار و اخراج دانش آموزان مشکل ساز ، احترام به شخصیت دانش آموزان از هر طبقه اجتماعی در گفتار و رفتار ، نظارت دقیق بر عملکرد و رفتار دانش آموزان ، نظم و انضباط فوق العاده ، برنامه ریزی درسی منحصربفرد اما سبک ، جزوات مفهومی بسیار قوی ، روشهای مطالعه سریع و مفهوم محور ، مهارتهای تست زنی خاص ، آموزش روش سریع ساده سازی محاسبات دروس اختصاصی ، ایجاد تحول روحی و تغییرات بسیار سازنده در شخصیت دانش آموزان ، بالابردن سطح عزت نفس و اعتمادبه نفس شاگردان، جلسات کاهش استرس بسیار مفید ، برگزاری آزمون های ناگهانی با کیفیت.

بهترین مشاور کنکور 1400

اینکه یک مشاور بعد از برنامه ریزی، معرفی منابع آزمون، تهیه کتب و جزوات قوی پیگیری مستمر از دانش آموز خود داشته باشد حائز اهمیت زیادی است. و دانش آموز با بیشترین آگاهی این منابع را تهیه میکند. آموزشگاه آنلاین کنکور آموتک، مشاوران عالی را گرد هم آورده و به شما کمک میکنند تا این پروسه را با کمترین تنش پشت سر بگذارید. با این تفاسیر حتماً شما هم به دریافت مشاورهکنکور از تیم مشاوره کنکور شامل ده مشاور برتر کنکور علاقمند و شده اید و قصد دارید بهترین خدمات مشاوره را از تیم مشاوره کنکور با بهترین قیمت دریافت کنید. دیجی کنکور دارای تعداد زیادی دانش آموز رتبه برتر در سالهای قبل است.

  • برنامه ریزی اصولی
  • کمک به دانش آموزان در درک خود و پذیرش خود
  • مولف کتاب شیمی انتشارات مبتکران
  • The best entrance exam counselor in Mashhad
  • بهترین مشاور کنکور
  • مرور زیاد
  • The best counselor for Sari entrance exam

مشاوره تحصیلی برای کنکور تجربی فنون مطالعه در هر درس خصوصا درس زیست شناسی را به داوطلبان آموزش می دهد تا با استفاده از به کار بردن این روش بتوانند در کمترین زمان ، به بهترین نتیجه دست یابند. بهترین مشاور کنکور تجربی (رفتن در اینجا لیست شده است) در کرمان ، مشاور کنکور تجربی جزو مهم ترین مسائل برای داوطلبان کنکور رشته تجربی به حساب می آید .

  • دبیر مدارس علامه حلی، نگرش و فرزانگان
  • مدرس پروازی و برگزار کننده همایش های فیزیک کنکور
  • وزارت امور خارجه
  • امکان استفاده از مشاوره تلفنی با مشاورین رتبه برتر

تعداد زیادی از داوطلبان در رشته هایی ثبت نام می کنند که با رشته دبیرستانشان مغایرت دارد، برای مثال فردی که دوران دوم متوسطه را در رشته ریاضی تحصیل کرده است در کنکور تجربی شرکت می کند؛ با توجه به این موضوع این افراد فکر می کنند مشاورشان نیز باید همچنین شرایطی را سپری کرده باشد و به قول معروف تغییر رشته ای باشد تا بتواند به آنها کمک کند، اما این هم تصوری اشتباه است و ملاکی برای انتخاب مشاور نمی باشد. با توجه به اهمیت دروس پیش و سوالات زیاد ان در کنکور دوم اینکه درسهای پایه خوانده نشده را سریعاً مطالعه و تست بزنند و به حد قابل قبولی برسانند؛ و سوم باید به مرور و رفع اشکال پایه و پیش از قبل خوانده شده بپردازند و انها را بازیابی کنند. مهم ترین نکته ای که در بررسی نحوه مطالعه صحیح این درس باید به آن توجه کرد، تعداد دفعات مرور و بازخوانی است. می دانید که حتی با ثبات ترین افراد نیز برخی اوقات ، دچار بحران های روحی و عاطفی می گردند . به عقیده ی بهترین مشاور تحصیلی در خرم آباد، خطرناک ترین شیوه ی مطالعاتی، آن است که رایج ترین و محتملترین روش ها را به جای مناسب ترین و درست ترین روش ها اشتباه بگیرند.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما