آیا ترامپ دجال است؟!

[ad_1]

توماس هارتمندر رفتن توماس هارتمن مجری، نویسنده و مفسر سیاسی آمریکایی است. او از سال 2003 مجری و مجری برنامه رادیویی ملی برنامه تام هارتمن بوده و از سال 2010 تا 2017 مجری برنامه تلویزیونی شبانه The Big Picture بوده است. کتاب‌های او عبارتند از: تاریخچه پنهان انحصارها: چگونه تجارت بزرگ رویای آمریکایی را نابود کرد (2020) و تاریخ پنهان دادگاه عالی و خیانت آن به ایالات متحده (2019).


اخیراً در یکی از برنامه های من، شنونده ای تماس گرفت و پرسید: آیا دونالد ترامپ دجال است؟ این نتیجه گمانه زنی کسانی است که تلاش می کنند ثابت کنند ترامپ شیطانی است که برای نابودی زمین آمده است. با این حال، این یک سوال جالب است.

پرسیدن این سوال به معنای باور به این است که به نام مسیح شخصی به عنوان پسر خدا وجود دارد و به نام دجال دشمنی وجود دارد که دارای همان قدرت اما مخالف است. این نکات در کتاب مقدس ذکر شده است. با این وجود، من این سؤال را از منظر سکولار در نظر می‌گیرم و استدلال می‌کنم که این دو شخصیت (مسیح و دجال) استعاره‌ای از خیر و شر هستند.

عیسی مسیح در موعظه خود بر روی کوه پیشگویی کرد که انبیای دروغین “در لباس گوسفند و گرگها در میان آنها نزد شما خواهند آمد.” او سپس هشدار داد که خائنان سعی خواهند کرد از پیروانش سوء استفاده کنند و گفت که اقدامات او او را «ضد مسیح» خواهد ساخت. پیامدهای اقدامات ترامپ واضح است: بیش از 20 زن او را به تجاوز جنسی متهم کرده اند و صدها پیمانکار، مشتری و کارمند او را به دزدی یا امتناع از پرداخت (یا هر دو) متهم کرده اند.

او آشکارا خشونت علیه افراد غیرمسلح را طی چندین گردهمایی تبلیغ کرد و در سخنرانی خود خطاب به رئیس پلیس خشونت دولت را تشویق کرد. آنها سعی کرده اند دموکراسی ما را سرنگون و نابود کنند. او قاتلان، دزدان و حاکمان قدرتمند را در آغوش می‌گیرد و در عین حال دموکراسی‌های غربی و رهبران منتخب آنها را به سخره می‌گیرد.

ترامپ به دنبال آسیب رساندن یا تخریب نهادها و سیستم‌های سیاسی و نظامی بود که برای حفظ صلح جهانی از جمله توافق هسته‌ای با سازمان ملل، ناتو و ایران طراحی شده‌اند. او با پیروان عیسی مسیح در تماس است، اما آنها را به سمت خشونت، نفرت و تعصب سوق می دهد. این یک موضوع قابل تحسین برای سخنرانی و یک ایده آل در جوامع سفیدپوست انجیلی است.

او از جدا کردن کودکان مهاجر از والدینشان و نگه داشتن آنها در قفس لذت می برد. ترامپ به دنبال پایان دادن به اوباماکر (برنامه بیمه سلامت عمومی که توسط رئیس جمهور سابق اوباما آغاز شد) و خصوصی کردن مراقبت های بهداشتی برای دسترسی آمریکایی ها به مراقبت های پزشکی نجات دهنده بود. او مانند یک پسر شاد در تلویزیون به نظر می رسید. حامی پرونده او بود. در حال تلاش است تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهد. او در مورد کووید-19 دروغ گفت که باعث مرگ و میر و بیماری در ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری در جهان شد.

آیا ترامپ دجال است؟!

دلیل عصبانیت بسیاری از مسیحیان از دجال این است که با پیروی از آن از بهشت ​​محروم می شوند یا به جهنم می روند. با این حال، عاشقان سفیدپوست انجیلی ترامپ که او را منجی خود می نامیدند، چه چیزی را برای ورود به عیسی مسیح ضروری می دانستند؟

در سال 1998، با پاپ ژان پل دوم، رهبر وقت کاتولیک های جهان، ملاقات خصوصی داشتم. یکی از بستگانش کتابی از من خوانده بود. وقتی با او صحبت می کردم، سخنان عیسی در انجیل 25 متی را به یاد آوردم. این یک داستان شگفت انگیز دو هزار ساله است که منعکس کننده اصول سیاست مسیحی است.

شاگردان عیسی در خلوت و صمیمیت دور او جمع شدند و سرانجام به این فکر افتادند که ممکن است سؤالات نگران کننده ای از او بپرسند. پرسیدند از کجا مطمئن باشند که در آخرت همبستر خواهند شد؟ عیسی به آنها گفت که در پایان روز روی تخت خود بنشینند و گوسفندها را از بزها جدا کنند. چوپان تقسیم می کند تا گوسفندها به بهشت ​​و بزها به جهنم بروند.

او به پیروانش گفت: «من گرسنه بودم و شما به من غذا دادید. تشنه بودم و به من آب دادی. من غریبه بودم و تو مرا پذیرفتی. من برهنه بودم و تو مرا پوشاندی. من مریض بودم و تو به دیدن من آمدی. من در زندان بودم و شما به دیدن من آمدید. پیروان او با تعجب متوجه شدند که عیسی مجبور نیست با هیچ یک از این مشکلات دست و پنجه نرم کند و به او کمکی نکردند. عیسی پاسخ داد و به آنها گفت: «آینه به شما می‌گویم، تا آنجا که این کار را برای یکی از کوچکترین برادرانم کردید، برای من نیز چنین کردید.

اینجا تنها جایی در کتاب مقدس است که عیسی صریحاً به شاگردانش می‌گوید که برای ورود به بهشت ​​چه کاری باید انجام دهند: «رحمت کن».

از سوی دیگر، دانشمندان کتاب مقدس با ماهیت شیاطین و پیامبران دروغین ذکر شده در مکاشفه مخالفند. بسیاری بر این باورند که این پنهان کاری یک ضرورت سیاسی برای پنهان کردن هویت امپراتور روم نورون بود تا مسیحیان مجازات نشوند. این مَثَل به وضوح به شخصیتی سیاسی اشاره می کند که اعمالش بر خلاف تعالیم عیسی مسیح ذکر شده در موعظه روی کوه و انجیل متی بود.

در لاتین و بسیاری از زبان های دیگر، شعار “Glorify America Again” یا “MAGA” به معنای “جادو” و “جادوگر” است. پدربزرگ ترامپ به ترامپ تغییر نام داد تا یک فاحشه خانه در شمال غربی اقیانوس آرام راه اندازی کند. جان در آلمانی “یوهان” نامیده می شود. در نتیجه، نام اصلی او “دونالد یوهان درامپ” است و هر قسمت از نام او دارای شش حرف است (به طور عجیبی، همین امر در مورد رونالد ویلسون ریگان صادق است) 666 این ساختمان در خیابان پنجم نیویورک بود.

ترامپ سعودی‌ها را برای جنگیدن و بمباران یمن مسلح کرد، جنگی که میلیون‌ها نفر را کشت و مردم را گرسنگی کشاند، زیرا نیروهای سعودی از ورود آنها به یمن جلوگیری کردند. ترامپ میلیون ها نفر از پیروان انجیل عیسی را فریب می دهد. آنها نشان MAGA را روی پیشانی خود گذاشتند. او با فاحشه ها و مجرمان سر و کار دارد. اما به نظر من همه شواهد نشان می دهد که ترامپ با وجود اینکه او را دجال انجیل نمی دانند اما در سیاست به گفته های خود عمل کرده است و این موارد مشابه اقدامات دجال است که در کتاب مقدس ذکر شده است.

همانطور که کتاب مقدس می گوید، “ثمره” دجال به ما می گوید که او واقعا کیست.

منبع: رویاهای مشترک

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما