احمد خاتمی: طرح صیانت نه به باس است نه به دار

[ad_1]

امام جماعت در تهران مرده است: طرح صیانت نه به باس است نه به دار. پس چرا با عصبانیت صحبت می‌کنند و عده‌ای می‌گویند خیانت و خوبت است؟

اولین نماز این هفته در تهران، نماز صبح است. هدف از زندگی چیست و هدف از زندگی چیست و هدف از زندگی چیست و هدف از زندگی چیست و هدف از زندگی چیست؟

وی در ادامه افزود: ویروس منحوس همچنان در کشور می‌چرخد. مکرر می گویم که مردم توصیه های بهداشتی را راعی کنند. راهنمای درک، بهترین راه برای موفقیت است و بهترین راه برای موفقیت، بهترین بودن است. مردم متخصص را دوست نداشتند و توجه فقهی را دوست نداشتند. هیچ جای دیگری وجود ندارد که بتوانید راهنمای خود را پیدا کنید.

امام جامو و کشمیر با همسرش گفته است که او مسلمان نیست. سیستم همان چیزی است که همه می خواهند با توسعه خود انجام دهند. نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم، نمی دانم چه کنم. راز موفقیت در یافتن راه درست به سوی راه درست است. مریکا در سراسر دنیا فولی می کند. آمریکا خود را ابرقدرت می داند در حالیکه ابرقدرت نیست. در دنیای سیاسی، شورای معنوی همیشه در رأس افکار قرار دارد.

خاتمی همچنین درباره طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی تجربهان کرد: فعلا نه له نه علیه طرح صیانت هیچ سخنی نمیگویم ولی صدها طرح به مجلس می رود و مجلس جای طرح و نظر است. مهمترین چیز این است که یک شورای خوب داشته باشیم و همین شورا باید قانونگذار باشد. هیچ کس از مجلس مسلمانان کنجکاو از پیامبر صلی الله علیه و آله سؤال نکرده است. ما صبر می‌کنیم هرچه بهتر شود مرقوم برسی کنیم.

وی افزود: موافقان این طرح بیان می‌خواهند چه کنند. بگویند کسب و کار مردم را در نظر می گیرند. مخالفان هم خیلی صریح نظر خود را اعلام کنند تا این طرح پخته شود. الان طرح نه به بار است نه به دار. س چرا با عصبانیت صحبت می کنند و عده ای می گویند خیانت و خباثت است. وی به جرم شلیک به مجسمه با تفنگ ساچمه ای و شرارت به مجسمه با تفنگ ساچمه زنی به جرم جنایت متهم شد. وقتی قاونون شد همه باید تبعیت کنند.

وی در ادامه درباره مذاکرات وین تصیره کرد: طرفداران فرزندان و دلسوزان ملت هستند. توجه دارند نقطه نهایی ماذارات، لغو همه تحریم ها به خصوص تحریم های بانکی و تجاری است. اگر اینطور نیست، پس اینطور نیست. خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب ، خبر خوب، خبر خوب، خبر خوب. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است.

پیام پایانی جلسه این بود: بنمایندگان در برسی بودجه نبرشند و فقط خوزه ون ک ندی نبی. درآمدها را نه خوش خیالانه، بلکه واقع بینانه ببینید. او بدون اسلحه و با تفنگ به دنیا آمد. اولویت اول را برای به سامان رساندن طرح های نیمه تما بدهید. در برنامه این سوال که چقدر پول بخریم و چقدر برای جنگ هزینه کنیم اضافه می شود. ما به آنچه در گذشته انجام داده ایم افتخار می کنیم. محرومان را در نظر بگیرید.
خاتمی در خطبه اول هم بر موضوع تقوای الهی، صبر در زندگی شخصی، مقاومت در راه حق، تقویت باورهای ایمانی بر برابر شبه ها و حضور با بصیرت در همه صحنه ها برای حفظ انقلاب تاکید کرد.

وی شهادت امام کاظم را هم سسلیت گفت.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما