ادعای ژنرال مکنزی علیه ایران

[ad_1]

رنرال “کنت مکنزی” فنمان سنتکام، شب شهته (یکشنبه، ۶ فوریه)

به گزارش فارس، خبرگزاری رویترز نوشت: ژنرال مککنزی پس از انجام مجموعه حملات موشکی انصارالله ایمن، روز یکشنبه وارد امارات شد تا درباره تلاش ها برای تقویت دفاعی این کشور گفتوگو کند.

به گزارش پایگاه خبری «الجزیره»، وی که به منظور حمایت دولت آمریکا از ابوظبی به این سفر می رود، به خبرنگاران گفت: «من فکر می کنم زمان بسیار نگران کننده ای برای امارات است. آنها به حمایت هستند. ما بهترین های دنیا و بهترین های دنیا هستیم.»

وی افزود: «هواپیماهای F-22 یکی از بهترین رادارهای نظارتی در جهان را در اختیار امارات قرار می دهد که قادر به شناسایی تهدیدها از جمله موشک های کروز در حمله به زمین و پهپادها است».

منزی تاسیریح کرد که ناوشکن کول در آبهای پیرامونی امارات نیز محموله‌های قاچاق سلاح را می‌کند.

فرمانده سنتکام ادعا می کند که موشک های بالستیک میانبردی که امارات را هدف قرار داده است در مکانی طراحی و ساخته نشده بلکه در مکان دیگری ساخته شده و معتقد است که ایران در این موضوع قرار دارد.

F-22 آخرین پیشرفت در زمینه طراحی به کمک کامپیوتر است.

پس از هشدارهای مکرر صنعاء به ابوظبی درباره مداخله در امور داخلی یمن و تلاش برای تنشزایی در این کشور نیروهای مسلح یمن سه عملیات را طی هفته های اخیر علیه مواضع حیاتی امارات انجام دادند که آخرین آن را یکشنبه پیش باز می کنند.

حمله نیروهای مسلح یمن به عمق خاک ابوظبی و دبی، با سفر «اسحتزوگ» رئیس رژیم هر دیداری با امارات و دیدار «محمد بن زاید ولید ابوظبی» همزمان شد و این امر بر پیامهای تنبیهی ارسالی صنعاء به ابوظبی میافزاید.

پس از این عملیات بود که وزارت دفاع فرانسه، جمعه پیش اعلام کرد که برای تضمین امنیت حریم هوایی امارات عربی در مقابل عملیات نیروهای یمنی، با ابوظبی همکاری خواهد کرد.

این حمایت های غربی از ابوظبی از دو هفته پیش آغاز شده و در حالی که همچنان ادامه دارد که آمریکا در حال بررسی بازگرداندن نام جنبش مقاومت انصارالله یمن را به لیست سیاه خود است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما