استقلال Esteghlal FC اخبار، بازی‌ها، خلاصه بازی‌ها، برترین بازیکنان ، نقل و انتقالات فوتبالی

اخبار استقلال

باشگاه استقلال(تاج) در بیانیه ای شدید رای محرومیت ساپینتو توسط کمیته انضباطی را محکوم کرد. فردای روز قهرمانی پرسپولیس ، یک همکار پرسید، یحیی جام حذفی را چه می‌کند؟ بی‌درنگ من که اکثرا منفی نگرم، گفتم قهرمانی قطعی است. دلیلم هم این بود ؛ استقلال پر از شور و‌ اشتیاق  اما در مسیر دوری از تعقل است. باشگاه استقلال حکم محرومیت ریکاردو ساپینتو را به محاکم بین‌المللی می‌برد.

اخبار استقلال

استقلال با کسب 36 عنوان قهرمانی رسمی در جام‌های استانی، کشوری و قاره‌ای یکی از پرافتخارترین تیم های ایران است. اما تعویض‌های احساسی ‌و بعضا دیمی، ساپینتو موجب شد در ۲ پانزده دقیقه، استقلال عملا وسط زمین را نداشته باشد. پرسپولیس مالک تمام و کمال اوقات اضافه بود، چند موقعیت عالی خلق کرد و سرانجام عالیشاه تیر آخر را  با چاشنی خوش شلیک کرد. باشگاه استقلال برای عدالت‌خواهی به هر نهاد داخلی و بین المللی ممکن مراجعه خواهد کرد تا حق این باشگاه و هوادارانش محقق شود زیرا اساس این حکم‌ زیر سوال است.

عکس پرحاشیه‌ترین فوتبالیست جهان روی دست مسی و رونالدو بلند شد/ گران‌ترین خودروی جهان زیر پای ستاره آرژانتینی

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. اگرچه در یک صحنه سعید صادقی با خودخواهی پاس تک به تک شدن را به ترابی و امیری نداد، اما تعللش از آن جهت بود که از راست برود و موقعیت بهتری را خلق کند اما اشتباه کرد.

فوتبال ادامه دارد و نه تنها استقلال بلکه این فرصت برای سپاهان هم مهیاست که فصل بهتری برای خود بسازد. «رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، در ادامه آرا یک طرفه و غیر منصفانه فصل اخیر صادر شده است. کمیته انضباطی پیش از صدور رای علیه ریکاردو ساپینتو به این مربی و باشگاه استقلال 48 ساعت فرصت داد که از اتفاقات رخ داده در دربی دفاع کنند. روز گذشته کمیته انضباطی به خاطر تخلفات رخ داده در دربی، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم استقلال را 4 ماه محروم و 10 درصد از مبلغ قرارداد را جریمه نقدی کرد.

حمله به فیلمبردار دربی 101 در زمین و اینستاگرام

تیم داوری دربی حذفی بی شک لکه ننگی و نشانه ای بارز از فساد سیستماتیک مافیای سرخ در فوتبال ایران هستند. در سال 1328 پرویز خسروانی امتیاز باشگاه دوچرخه سواران را به نام خود به ثبت رساند و به دليل اينكه باشگاه در 18 رشته ورزشى فعاليت داشت و عموم مردم تصور مى كردند فقط باشگاه دوچرخه سواران در رشته دوچرخه سوارى فعاليت دارد، نام اين باشگاه با نظر هيئت مديره به تاج تغيير يافت. عدم‌ تمرکز موجب شد رسما از دقیقه ۷۰ یه بعد تا دقیقه ۱۰۰ تمرکز نداشته باشند‌.

قهرمانى در جام باشگاههاى آسيا 2 بار، قهرمانى در جام باشگاههاى تهران 14 بار. به احتمال ۹۰ درصد با توجه به محرومیت ۴ ماهه، کار او در فوتبال ایران به سان دیگر سلفش، شفر و استرا تمام است.

عکس اتفاق تاریخی در دربی سرخابی‌ها/ سریع‌ترین گل تاریخ فینال به ثمر رسید

در تمرین ریکاوری کلنجار رفتن سینا سعیدی فر با کیس بوکس هم در نوع خوب جالب بود. او عقده هایش را خالی کرد و البته برای قوی تر شدن محکم تر مشت زد. عامل ناکامی این است که تیم بعد از شکست برای بهتر شدن تلاش نکند. هر چند سینا سعیدی فر در بازی پایانی از روی نیمکت شاهد تلاش همبازیانش بود و نقشی در آن نداشت اما از تمرینات او در تیم امید پیداست که برای بهتر شدن تلاش می کند. حال ایده او بعد از قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به همراه استقلال راهیابی به ترکیب اصلی تیم امید و صعود به المپیک پاریس است.

از 26 تیر 1385 که قلعه نویی از این تیم جدا شد تا 28 اردیبهشت 1387 که دوباره به این تیم بازگشت، استقلال خالی از افتخار بود. ژنرال در بازگشت دوباره به استقلال، قهرمانی جام حذفی 87_1386 و لیگ برتر 88_1387 را برای آبی پوشان پایتخت به ارمغان آورد. پس از یک فصل حضور مرفاوی، مظلومی موفق شد در اولین حضور خود با این تیم عنوان نایب قهرمانی دهمین دوره لیگ برتر ایران را با یک امتیاز کمتر نسبت به سپاهانِ قلعه نویی کسب کند. مظلومی با کسب چهار پیروزی در شهرآورد تهران محبوبیت خاصی نزد هوادارن استقلال به دست آورد. روند پیروزی‌های او در مقابل پرسپولیس سرانجام با شکست 2_3 در مقابل تیم پرسپولیس در بهمن 1390 متوقف شد.

  • در آن دوره از مسابقات که استقلال با هدایت منصور پورحیدری عنوان قهرمانی را تصاحب کرد، مرفاوی با شش گل زده آقای گل مسابقات شد.
  • اعضاى هيئت مديره وقت( خسروانى، عمواوغلى، جانانپور، حسينى، خاكزار و…)  اين باشگاه كم كم فعاليت در ساير رشته ها را نيز آغاز كردند و اولين تيم فوتبال اين باشگاه را تأسيس كردند.
  • تا سرانجام یک ضربه ایستگاهی نصیب استقلال شود و طلسم را با یک کار تمرین شده شکستند.
  • تمام حقوق مادی و معنوی برای استقلال نیوز محفوظ است استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.

دوران حضور شفر در استقلال کوتاه بود و به دنبال نتایج ضعیف با استقلال در دومین فصل حضورش از سمت خود برکنار شد تا آندره‌آ استراماچونی ایتالیایی جانشین وی شود و به این ترتیب برای نخستین بار یک مربی که سابقه مربی‌گری در سری آ را دارد در استقلال مشغول به کار شود. از دست دادن دو جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حتی برای بازیکنان ذخیره نشین استقلال هم سخت بود؛ از جمله سینا سعیدی فر.

باشگاه استقلال نسبت به محرومیت ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان پس از اخراج در دربی، اعتراض کرد. تیم فوتبال استقلال(تاج) برای سومین بار پیاپی در فینال جام حذفی شکست خورد. تیم فوتبال استقلال(تاج) روز گذشته با قبول شکست در دربی تهران، جام حذفی را از دست داد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود زا در خصوص تخلفات سرمربی باشگاه استقلال(تاج) اعلام کرد. با توجه به اختلافات درونی باشگاه در دهه 30، این باشگاه چندین فصل در مسابقات باشگاه های تهران شرکت نکرد.

اخبار استقلال

خوشحالی معروف امید عالیشاه در شهرآورد، سال‌ها پیش توسط سرمربی او انجام شده بود. خوش‌شانس بودیم که در دربی 101 پایتخت کسی جان خود را به دلیل عصبانیت هواداران دو تیم از دست نداد. باشگاه استقلال در بیانیه اخیر خود به رفتار افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس معترض شده است.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما