به‌روزرسانی‌های زنده اوکراین: ماکرون، در کیف، توسط روسیه تضعیف شده است

[ad_1]

تصویرامانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، سمت راست، با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز سه‌شنبه در کیف.
اعتبار …ریاست جمهوری اوکراین از طریق آسوشیتدپرس

کیو، اوکراین – کرملین روز سه‌شنبه این ایده را رد کرد که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه و ولادیمیر وی. پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در نشست پرمخاطره‌شان در مسکو پیشرفت‌های معناداری در جهت خنثی کردن بحران اوکراین داشته‌اند.

به نظر می‌رسد اظهارات رهبران روسیه اقتدار دیپلماتیک و حتی اعتبار فرانسه را تضعیف می‌کند، درست همانطور که آقای آقای. ماکرون برای ادامه دیپلماسی شاتل خود با 130000 سرباز روسی در خارج از اوکراین و کاخ سفید هشدار داد که حمله به اوکراین قریب الوقوع است، وارد اوکراین شد.

حتی قبل از آقای هواپیمای مکرون در کیف، پایتخت اوکراین سقوط کرد، دیمیتری اس. پسکوف، سخنگوی کرملین، گزارش‌ها مبنی بر اینکه دو رئیس‌جمهور به هر گونه توافقی برای کاهش تنش دست یافته‌اند را رد کرد و نشان داد که این ایالات متحده است، نه فرانسه، که در این زمینه ایستاده است. برای چنین معامله ای مذاکره کنند.

در شرایط کنونی، مسکو و پاریس نتوانستند توافقی انجام دهند. وی با بیان اینکه فرانسه یکی از اعضای اتحادیه اروپا و ناتو است، افزود: فرانسه رهبری ناتو را بر عهده ندارد.

او همچنین با گزارش‌های خبری که از مقامات فرانسوی انتقاد می‌کردند که می‌گویند آقای. ماکرون مسکو را با تعهدات مبنی بر عدم ماندن نیروهای روسیه در بلاروس پس از پایان تمرینات نظامی در این ماه ترک کرده بود و روسیه در آینده نزدیک هیچ مانور نظامی جدیدی در نزدیکی اوکراین انجام نخواهد داد.

استقرار در اوکراین همیشه موقتی بود، اما روسیه هیچ قولی درباره زمان پایان آن نداد. پسکوف گفت. وی از اظهار نظر درباره این گزارش درباره مانورهای جدید خودداری کرد، اما روسیه روز سه شنبه گفت که عناصر نیروی دریایی این کشور به آب های دریای سیاه در نزدیکی اوکراین اعزام شده اند.





مرز با واحدهای روسی

ترانس نیستریا، الف

با حمایت روسیه

منطقه جدا شده

مولداوی

روسیه حمله کرد و

کریمه را ضمیمه کرد

شبه جزیره از

اوکراین در سال 2014

خط تقریبی

جدا کردن اوکراین و

نیروهای تحت حمایت روسیه نزدیک است

دو استان جدا شده

مرز با

واحدهای روسی

روسیه ضمیمه شد

کریمه

شبه جزیره از

اوکراین در سال 2014

ترانس نیستریا، الف

با حمایت روسیه

منطقه جدا شده

مولداوی

خط تقریبی

جدا کردن اوکراین

و با حمایت روسیه

نیروها


آقای. پوتین و آقای مکرون دوشنبه شب یک نشست 5 ساعته و یک به یک در کرملین برگزار کرد و سپس یک کنفرانس خبری مشترک برگزار کرد که از نیمه شب گذشته بود. آقای. پوتین بین شوم و چیزی نزدیک به خوش بینانه در حال چرخش بود و نظرات خود را به اندازه کافی مبهم نگه داشت تا جهان را حدس بزند.

او درباره آقای دکتر گفت: «تعدادی از ایده‌ها یا پیشنهادات او – که احتمالاً برای صحبت در مورد آنها خیلی زود است – من برای ایجاد پایه‌ای برای گام‌های بعدی‌مان عملی می‌دانم. ماکرون اما او همچنین درباره جنگ با ناتو در صورت پیوستن اوکراین به این ائتلاف هشدار داد و تهاجم را رد نکرد، اگرچه کرملین تاکید کرده است که هیچ برنامه ای برای آن ندارد.

روز سه شنبه در کیف برای دیدار با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، آقای. مکرون گفت: «نباید تنشی را که شرایطی را که ما در آن زندگی می‌کنیم، ماهیت بی‌سابقه آن را دست کم بگیرید. من معتقد نیستم که بتوان این بحران را به لطف چند ساعت بحث حل کرد.»

آقای. پسکوف گفت که آقای پوتین آماده ادامه مذاکره بر سر خواسته های امنیتی روسیه در شرق اروپا بود، اما افزود: “تاکنون آمادگی همتایان غربی خود را برای در نظر گرفتن نگرانی های خود نمی بینیم و احساس نمی کنیم.” ایالات متحده و ناتو صراحتاً درخواست های روسیه برای توقف گسترش این بلوک به بخش هایی از اروپای شرقی را که مسکو بخشی از حوزه نفوذ خود می داند، رد کرده اند.

آقای. مکرون تاکید کرد که پرداختن به نگرانی های روسیه در مورد ناتو و حضور آن در شرق اروپا تنها نیمی از رویکرد دیپلماتیکی است که او دنبال می کند. مورد دیگر، برای رسیدگی به درگیری ادامه دار بین اوکراین و جدایی طلبان مورد حمایت روسیه در دو استان جدا شده شرق اوکراین از طریق به اصطلاح فرمت نرماندی، نشانه های بیشتری از نوید را نشان داد. انتظار می‌رود که مذاکره‌کنندگان فرانسه، آلمان، اوکراین و روسیه این هفته دوباره در برلین ملاقات کنند تا به کار بر سر اختلافات پیرامون شرایط آتش‌بس سال 2015 ادامه دهند.

آقای. زلنسکی گفت که نشست آتی برلین را مثبت ارزیابی می کند، اگرچه هنوز نشانه ای از تمایل روسیه به پایان دادن به اشغال کریمه، شبه جزیره ای که روسیه در تهاجم سال 2014 به تصرف خود درآورد، و خروج نیروهای روسیه از منطقه شرق اوکراین را نمی بیند. به عنوان دنباس اوکراین گفته است که خروج روسیه پیش نیاز هر توافقی است.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما