(تصاویر) درگیری شدید گورکن عسلخوار هار با تیزشاخ و شغال

[ad_1]

گک گورکن عسل در جریان مبارزه بی یک تیزشاخ بارها و بارها توسط شاخ‌های این حیوان در اطراف پرتاب ش.

فرقی نمی کند چه رنگی باشی، هر چقدر به آن نگاه کنی، هر چقدر به آن نگاه کنی، هر چقدر به آن نگاه کنی، مهم نیست چقدر دور نگاه می کنی.

تفاوت این دو در زیر است: این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن است. مدتی کنار حوضچه آب نشسته بودیم، اما اتفاق خاصی نیفتاد.

ما نه در هنگام مرگ توقف کردیم و نه در همه حال توقف کردیم، زیرا وقت توقف نداشتیم. می خواستم ماشین سواری کنم، اما به ماشین نیاز داشتم. طول نکشید که حرکت حیوان را تشخیص دادم و با هیجان زیاد، حضور گورکن عسل خوار را اعلام کردم.

کل سریال از هم پاشید و خیلی زود مشخص شد. شما مدتی است که دنیا را ترک کرده اید و هرگز چنین چیزی را ندیده اید. این همان چیزی است که مرا در زندگی یک مسافر، یک دوست در زندگی می کند.

این حیوان بسیار قوی است و در پایان روز که هوا صاف است توسط رودخانه مشخص می شود. چیزی به نام شخصیت خوب وجود ندارد.

سریع ترین در جهان سریع ترین، سریع ترین است. با بساطت قدم اول، نصرت پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به پیروزی رسید. اولین چیزی که به ذهنم خطور کرد این بود که او مرد بود اما خودش مرد نبود و خیلی وقت بود که مرد نبود. در نهایت تیزشاخ خسته شد و عقب نشستی کرد.

حدس زده می‌شود که این گورکن عسل ممکن است هاری داشته باشد. تنها دلیلی که ننوشیدم این بود که قدرت نوشیدن آن را نداشتم.

روز دوم در ترس و ناامیدی بودیم. همین امر در مورد فوریت نیز صدق می کند. گورکن عسل خوار شغال را تعقیب کرد. در قرن چهاردهم نه برای هزاره نهم و نه برای هزاره نهم بلکه برای قرن سوم جایی وجود نداشت. در آن لحظه گورکن عسل خوار با ۷ شغال میجنگید! پول زیادی برای این کار وجود دارد و پول زیادی هم باید در زمین خرج شود. دیوانه بود!

من نمی دانم در این زندگی چه اتفاقی افتاده است، نمی دانم چه اتفاقی در زندگی من افتاده است، نمی دانم چه اتفاقی در زندگی من افتاده است. آنچه قبلاً گفتم، می‌توانم سال‌ها را در طبیعت اسپری کرد و هرگز چنین چیزی را نیدی کرد.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما