زیر مانیتوری قابل تنظیم کشودار مدل 209z فروشگاه اینترنتی اداری آرا

همچنین امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی ماهر این امکان را می دهد که از عهده ی سفارشات اختصاصی سازمان ها و ارگان های مختلف که عموماً تولیدات سفارشی دارند برآییم. امید است با خرید از این مجموعه لبخند رضایت را بر لبان شما ببینیم. این گروه افتخار تولید انواع زیر مانیتوری و زیر لپ تاپی را داراست. زیرمانیتوری های چوبی یا ام دی افی، زیر مانیتوری های پلکسی گلاس از جمله ی محصولات تولیدی ما می باشند. همچنین جهت سهولت کار با لپ تاپ هم پایه هایی طراحی شده است که تصاویر آن را در بخش محصولات مشاهده می کنید.

  • زیر مانیتوری به شما کمک میکند تا بتوانید مانیتور خود را در ارتفاع مناسبی قرار دهید.
  • رویزکالا یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در فروش انواع زیر مانیتوری با کیفیت و ارزان قیمت است شما عزیزان در صورت تمایل می توانید انواع زیر ماینتوری را با توجه به نوع کسب و کار خود و نیاز خود با ارزان ترین قیمت خریداری کنید .
  • نشستن طولانی مدت در وضعیت نادرست می‌تواند به سلامت بدن و ستون فقرات آسیب وارد کند.
  • ضمن آنکه با درج لوگوی بر وری زیر مانیتوری زیبایی و شخصیت شرکتی بیشتری به مانیتورهای کنار هم قرار گرفته داده میشود.
  • نمونه ای دیگر از زیر مانیتوری پر طرف دار و پر فروش ، زیر مانیتوری پلاستیکی می باشد که دارای طول عمر طولانی است و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد این محصول در رده اقتصادی ترین زیر مانیتوری ها نیز قرار گرفته است .

از این کالا در اصل برای افزایش ارتفاع مانیتور  استفاده می شود . زمانی که پشت سیستم می نشینید چشمان شما باید هم راستای مانیتور باشد یعنی زاویه نگاه کاربر با مانیتور باید بین ۰ تا ۳۰‌درجه باشد . در این برنامه تلویزیونی طبیب، به نشین ارتوپدی تولید شرکت باراد به عنوان محصولی با کیفیت برای نشستن راحت در افراد دارای کمردرد، درد دنبالچه و هموروئید مطرح گردید…. در موارد مدرن هم زیر مانیتوری ها دارای پورت USB، پورت هدفون و پورت شارژ موبایل هستند و البته ظاهر زیباتری نسبت به زیر مانیتورهای معمولی دارند. این مدل همانطور که نامش مشخص است صفحه نمایشگر شما را به دیوار متصل می کند تا کاملا از فضای شما استفاده بهینه شود. •    سطح دوم طبقه‌ای تعبیه شده که زیرمانیتوری را به یک مینی قفسه تبدیل می‌کند.

تا اطلاع ثانوی فقط فروش تلفنی

ضمن آنکه با درج لوگوی بر وری زیر مانیتوری زیبایی و شخصیت شرکتی بیشتری به مانیتورهای کنار هم قرار گرفته داده میشود. شیار پشت دیواره نصب لوگو باعث ایجاد فضایی برای عبور سیم ها و سر و سامان دادن به وضعیت سیم های مانیتور می شود. چوب فروش به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از دو دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

اگر باید روی چندین مانیتور نظارت داشته باشید، نصب این نوع پایه نگهدارنده مانیتور برای شما بسیار مناسب خواهد بود. نوع ریلی به صورت یک یا چند گانه تولید می شود و به شما کمک می کند تا صفحات نمایش خود را سازماندهی کنید تا فضای زیادی اشغال نکنند. کاربر در هنگام استفاده طولانی مدت از رایانه است.جهت راهنمایی و مشاوره می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی اداری مالز تماس حاصل نمایید. رویزکالا یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در فروش انواع صندوق انتقادات و پیشنهادات با کیفیت و ارزان قیمت است شما عزیزان در صورت تمایل می توانید انواع زیر ماینتوری را با توجه به نوع کسب و کار خود و نیاز خود با ارزان ترین قیمت خریداری کنید .

کالاهای محبوب

پایه ‌های مخصوص دیگری هم تولید می‌شوند که مخصوص نمایشگرهای اولترا واید طراحی شده اند. استند کاتالوگ (استند زیر مانتیور) یک وسیله کاملا کاربردی برای کسانی است که در شبانه روز به واسطه حرفه یا کار خود ساعات زیادی را پشت کامپیوتر می گذرانند. زیر مانیتوری به شما کمک میکند تا بتوانید مانیتور خود را در ارتفاع مناسبی قرار دهید. همان طور که ذکر شد ما دارای انواع مختلفی از زیر مانیتوری هستیم که میان ان ها تفاوت هایی وجود دارد تا کاربر با توجه به نیاز و سلیقه خود به خرید زیر مانیتوری مناسب خود اقدام کند . مناسب نبودن فاصله کاربر با کامپیوتر و عدم تنظیم ارتفاع مانیتور مشکلات زیادی برای کاربر ایجاد می کند و یکی از مناسب ترین و واجب ترین لوازم برای استفاده مدیران از کامپیوتر زیر مانیتوری می باشد . امروزه اکثر افراد مدت زمان طولانی را جلوی مانیتور به سر می‌برند.

همچنین با استفاده از تنظیماتی که در بخش Display Setting ویندوز وجود دارد، می توان نحوه قرارگیری دو مانیتور را روی هم تعریف کرد تا با وضعیت فیزیکی قرار گیری همخوانی داشته باشد و جابجایی موس بین دو مانیتور بدون مشکل انجام شود. بنابرین استفاده از دو مانیتور با وضعیت قرارگیری عمودی باعث می شود کاربر کامپیوتر توانایی فعالیت و تمرکز روی دو سیستم را داشته باشد که این کار به عنوان یک تمرین حرکتی برای چشم می تواند تا حدودی از تنبلی چشم بکاهد. تمامی اجناس سایت از وارد کنندگان اصلی برند ها و تولید کنندگان داخلی تهیه و به فروش می رسد. که این موضوع در زمان خرید باعث اطمینان از کیفیت و اصالت کالا برای شما می شود.

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما