مینی اسکارف چیست؟ روش بستن بی بی اسکارف +نکات استایل مینی اسکارف

مینی اسکارف

اگر می‌خواهید یک اکسسوری جذاب برای استایل ماکسیمال تابستانه رنگارنگ داشته باشید، به سراغ مینی اسکارف‌های ساتن بروید که هم از لحاظ جذابیت رنگی و هم از لحاظ نوع آیتم می‌توانند در استایل ماکسیمال بدرخشند. همچنین این آیتم‌ها در استایل‌های رسمی و مهمانی هم می‌توانند بسیار جذاب باشند مخصوصا اگر با یک کت جذاب ست شوند. همانگونه که در نحوه آماده‌سازی و دوخت لباس‌های زنانه خواندید برای دوخت مینی اسکارف شما می‌توانید با یکی از پارچه‌هایی که در بالا در رابطه با آنها صحبت شد، دوخت مینی اسکارف را شروع کنید.

مینی اسکارف

روسری‌های بی بی اسکارف چه در استایل فرمال و چه در استایل کژوال قابل استفاده هستند. استفاده از بی بی اسکارف به همراه کفش چرم زنانه نیز می‌تواند انتخابی شکیل باشد. همانگونه که در معرفی لباس های شیک سنتی مطالعه کردید اگر شما استایل رترو دارید استفاده از مینی اسکارف بسیار مناسب شما است‌. ‌در دهه‌۶۰ در ایران هم افرادی که استایل رترو داشتند از مینی اسکارف‌ها استفاده می‌کردند، یک دوره‌ای مینی اسکارف از استایل‌ها خارج شد اما دوباره دوخت مینی اسکارف و استفاده از آن رونق گرفته است. در فیلم‌های کلاسیک دهه‌ی ۴۰ و ۵۰ میلادی هم از مینی اسکارف‌ها بسیار زیاد استفاده می‌کردند. امروزه در ایران هم دوباره طراحان به سراغ دوخت مینی اسکارف رفته اند.

مینی اسکارف مزونی

اگر پیراهنتان راه راه یا چهارخانه باشد، بهتر است در این صورت یک مینی اسکارف با رنگ خنثی را انتخاب کنید .در این حالت، استفاده از یک کیف کوتاه دستی هم در کنار آن جالب به نظر می‌رسد. اولین مورد در نگهداری از این مدل روسری این است که هرگز روسری نباید برای شستشو در ماشین لباسشویی قرار داده شود. مورد بعد این است که مواد شوینده به کار رفته برای شستن روسری‌ها می‌توان از مواد شوینده ملایم و نرم کننده استفاده کرد.

مینی اسکارف‌های توری در رنگ‌های مختلف و با طرح گل‌های توری را احتمالا این روز‌ها زیاد بر سر خانم‌ها دیده‌اید. این نوع آیتم‌ها برای ست کردن در استایل مجلسی و رسمی فوق‌العاده‌اند. به عنوان مثال می‌توانید یک مینی اسکارف گیپور مشکی و گلدار را با یک دست کت و شلوار مشکی و کفش‌های پمپی پاشنه بلند ست کنید و یک استایل جذاب و خیره‌کننده داشته باشید. این نوع مینی‌اسکارف‌ها از جمله محبوب‌ترین مدل‌های مینی اسکارف هستند. ساتن‌های براق و جذاب بر روی سر می‌توانند بسیار جذاب و خیره‌کننده باشند؛ به ویژه اگر مینی اسکارف ساتن شما طرح‌های رنگارنگ و شاد و درخشانی هم داشته باشد.

اگر می‌خواهید یک استایل زیبا، خاص و کلاسیک را تجربه کنید حتما یک مینی اسکارف با جنس ساتن خریداری کنید. استفاده از مینی اسکارف‌ها مختص این دوره‌ی زمانی نیست و در سالیان دور هم از آن‌ها استفاده می‌شده است و در حال حاضر دوباره دوخت مینی اسکارف‌ قوت گرفته است. علاوه بر انتخاب رنگ بر اساس پوستتان، باید انتخاب رنگ را بر اساس سایر لباس‌هایتان هم یکبار دیگر مورد بررسی قرار دهید تا هارمونی رنگی پوشش شما از تعادل خارج نگردد. در دو سه سال اخیر این آیتم‌ها مجددا در استایل رترو مورد استفاده قرار گرفته‌اند. بستن این مدل روسری‌ها باعث می‌شود که شما استایل به روزی داشته باشید و با هر سلیقه‌ای که دارید می‌توانید این مدل روسری‌های کوتاه و زیبا را تهیه کنید.

استایل با این مینی اسکارف‌ها بسیار زیبا و خاص می‌شود، به عنوان مثال یک مینی اسکارف گیپور قرمز و یا مشکی همراه با یک دستکش و مانتوی کتی همراه با یک شلوار راسته یک استایل بی نظیر را برای شما رقم می‌زند. روسری‌هایی با اندازه‌های کوچک که نام دیگرشان باندانا است؛ یک تکه پارچه مربعی شکل با ابعاد 50 در 50 می‌باشد. اخیراً در پشت ویترین فروشگاه‌های بزرگ شال و روسری به چشم می‌خورد و بازار داغی پیدا کرده‌اند. کاربرد باندانا بیشتر به عنوان دستمال سر، یا بستن به مچ، بازوبند و ساق‌بند می‌باشد؛ اما منظور از مینی اسکارف روسری‌های قواره کوچک آن هم در اندازه‌های 75 سانتی‌متری است.

مینی اسکارف نخی 718

ابعاد پارچه را بر اساس ابعادی که در بالا گفتیم می‌برید و بعد دوره پارچه را می‌دوزید، حال برویم سراغ زدن طرح بر روی پارچه. یک پاک کن برمی‌داریم و بر روی آن طرح ستاره می‌کشیم و اطراف آن را می‌بریم. این قالب‌ها را در رنگ همان پارچه‌ای که داریم می‌زنیم و بعد قالب‌ها را بر روی پارچه می‌گذاریم تا پارچه ما طرح‌دار شود.

استفاده از مطالب مجله اینترنتی دیجی استایل فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت آوازه نو پوشان پارسی (فروشگاه اینترنتی دیجی استایل) است. طوری بیبی اسکارف را دور مچ خود بپیچید که شکل و ظاهر خوبی پیدا کند. یکی از حالت‌ها این است که مینی اسکارف را جوری ببندید که تمام سر شما پوشش داده شود و تنها صورتتان مشخص شود.

مینی اسکارف مشکی ساده کد 40125

این روسری کوچک علاوه بر زیبایی خیره‌کننده و ظاهر لوکس خود، ضدحساسیت است. پس اگر مو و پوست حساسی دارید، می‌توانید با خیال راحت آن را سر کنید. این نوع مینی اسکارف‌ها از جمله گران‌ترین انواع مینی اسکارف هستند. شومیز یا پیراهن هم می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای استایل با مینی اسکارف باشد. می‌توانید مینی اسکارف انتخابی‌تان را با یک شومیز یا پیراهن خنک تابستانه ست کنید و بپوشید.

  • تمامی حقوق این سایت برای ( چرم سی یِنا ) آرمان پیشه سورنا محفوظ می باشد.
  • ساتن‌های براق و جذاب بر روی سر می‌توانند بسیار جذاب و خیره‌کننده باشند؛ به ویژه اگر مینی اسکارف ساتن شما طرح‌های رنگارنگ و شاد و درخشانی هم داشته باشد.
  • امروزه در ایران هم دوباره طراحان به سراغ دوخت مینی اسکارف رفته اند.
  • دوخت مینی اسکارف کار بسیار دشواری نیست و شما با خرید پارچه می‌توانید دوخت مینی اسکارف را تجربه کنید‌.
  • همچنین اگر روسری لکه داشت یا بوی بد گرفت می‌توان از کمی جوش شیرین برای تمیز کردن آن استفاده کرد.

علاوه بر جلوگیری از این موارد در سرما هم روسری دخترانه کاربرد بسیار زیادی دارد. اکنون که تصمیم دارید تا یکی از دوست داشتنی و شیک‌ترین انواع مینی اسکارف را تهیه و خریداری کنید، توصیه می‌کنیم که تمام مدل‌های عرضه شده در فروشگاه‌های شال و روسری را با دقت مشاهده کنید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سورنا از محصولات چرمی این سایت نیز دیدن کرده و خرید غیر حضوری و راحتی را تجربه کنید.

البته جالب است بدانید که این روسری‌ها نمی‌توانند تمام حجم موهای شما را بپوشانند، بنابراین بهتر است که برای مکان‌های رسمی از آن‌ها استفاده نکنید. استفاده از این روسری‌ها می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد و بستن آن‌ها در بیشتر موقعیت‌ها مورد استفاده شما قرار می‌گیرد. این مینی اسکارف، هم سبک است و هم نازک و با پوشیدن آن، احساس سنگینی روی سر نخواهید کرد . در ضمن پارچه نخی به گونه‌ای است که هوا از طریق آن به خوبی عبور می‌کند و بنابراین با پوشیدن آن احساس گرما هم نخواهید کرد. بنابراین اگر برای استایل کژوال تابستانه‌تان به دنبال یک اکسسوری خنک و بسیار راحت می‌گردید به سراغ مینی اسکارف‌های نخی بروید.

مینی اسکارف

این تنوع باعث شده است افراد بسیار زیادی بتوانند از آنها استفاده کنند. دوخت مینی اسکارف کار بسیار دشواری نیست و شما با خرید پارچه می‌توانید دوخت مینی اسکارف را تجربه کنید‌. از میان مینی اسکارف‌ها، مینی اسکارف با جنس ساتن در میان خانم‌ها بسیار محبوب است. ساتن به دلیل براقی و درخشانی که دارد افراد زیادی را طرفدار خود کرده است.

قیمت و خرید روسری دخترانه شیک جدید 1402 مجلسی فانتزی

روسری دخترانه

یعنی بعضی طرحها برای سنین کمتر قابل استفاده هستند و بعضی طرحها برای سنین بالاتر. شال و روسری دخترانه یکی از اصلی ترین اکسسوریها برای کودکان و دختران است. معمولا در همه ی فصول کاربرد داشته و برای همه ی مناطق کشور قابل استفاده است.

نکته دیگری باید به آن توجه کنید این است که کودکان این آزادی را دارند که از تمام رنگ های دنیا استفاده کنند این خیلی غیرمنصفانه است که از یک رنگ خنثی و تیره و کدر برای او استفاده کنید. تمامی حقوق مادی و معنوی سایت و تصاویر محصولات نزد فروشگاه مادام بلا محفوظ است. دارای جنس نازک و لطیفی است، هم برای موقعیت های روزانه انتخاب شده و در مجالس هم استفاده می شود. کودکان عاشق این هستند که لباس هایشان رنگارنگ و پر از هیجان باشد. اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.

آشنایی با روسری دخترانه + قیمت استثنایی خرید روسری دخترانه

ما نیز در این فروشگاه اینترنتی حاضر هستیم تا انواع روسری دخترانه را در تنوع گسترده و مد روز ارائه کنیم. قیمت روسری دخترانه باید با بودجه غالبا محدود خانم های جوان هماهنگی داشته باشد. نکته ی ساده ای که در محصولات به روز این فروشگاه مورد توجه قرار دارد.

روسری دخترانه

البته در هنگام خرید روسری دخترانه باید نحوه استفاده و فضاهای کاربردی آنها را مد نظر داشته باشید. مثلاً مهم است که روسری را برای استفاده در چه فصلی از سال مد نظر دارید. قطعا برای فصل تابستان باید از روسری ‌های سبک نخی و ابریشمی استفاده کنید و در آغاز روزهای سرد به سراغ روسری‌ هایی موهر و یا بافتنی بروید.

روسری دخترانه دست دوز شاد0 (

با توجه به طرح فعلی ارسال رایگان سفارش های بالای 150 هزار تومان شما می توانید با مبلغ صد و پنجاه هزار تومان 6 یا 7 روسری بچگانه سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. روسری نخی که از ظرافت، سبکی و راحتی برخوردار می باشد، مناسب برای فصل گرم بوده و از همه مهمتر اینکه باعث تعریق و حساسیت پوست سر نمی شود. مدلینا با الهام از ترند جهانی  و فرهنگ ایرانی، انتخاب دقیق پارچه از بازارهای داخلی و خارجی و هنر دست دوزندگان ماهر توانسته است با خلق محصولات ماندگار به مهم‌ترین رسالت خود که همان جلب رضایت کامل مشتریان است دست یابد.

در فروشگاه کاشانه بیش از 40 طرح و رنگ روسری بچگانه گل گلی رنگی موجود است. قیمت روسری های این دسته هم مانند همه محصولات فروشگاه بسیار مناسب می باشد. امروزه همه افراد به خصوص دختر ها توجه زیادی به ظاهر خود دارند و سعی می کنند تا پوشش خاص و زیبایی داشته باشند و به دنبال روسری هایی هستند که از لحاظ رنگ و مدل همخوانی حذابی با انواع استایل های چهار فصل  داشته باشد. یکی از جالب ترین و جدیدترین طرح های روسری های مینی اسکارف در بین خانم ها، مینی اسکارف با طرح بابونه است. این روسری کوچک دوست داشتنی از توری و ابریشم ساخته شده و با گل های مروارید گلدوزی شده است.

نکات ساده اما کاربردی در خرید روسری دخترانه

روسری و شال دخترانه وظیفه‌ی پنهان کردن مو و حفظ حجاب را بر عهده دارند. با این حال می‌توان از آن‌ها برای ایجاد یک تیپ منحصربه فرد و زیبا کمک گرفت. روسری دخترانه بچگانه مانند روسری‌های زنانه از تنوع زیادی برخوردار است و می‌توان هریک از مدل‌های آن را متناسب با موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی انتخاب کرد. شما می‌توانید انواع روسری دخترانه شیک جدید را در فروشگاه اینترنتی دیجی استایل مشاهده کنید.

روسری دخترانه

طرح‌های مختلف می‌تواند با سایر المان‌های لباس شما هماهنگ باشد و هارمونی زیبایی از رنگ‌ها را به وجود بیاورد. در این صفحه می توانید روسریهای دخترانه سیلوا را ببینید و برای خرید روسری دخترانه از سیلوا شاپ اقدام کنید. از دیگر روسری های دخترانه است که از ویژگی هایی مانند ظاهر شیک برخوردار بوده و سبک است، این روسری، هم در موقعیت های رسمی و هم در موقعیت های غیر رسمی به کار آمده و ظاهر زیبای آن همیشه به دل می نشیند. از ست کردن روسری با لباس هایی که دارای رنگ مکمل هستند، غافل نشوید؛ برای  مثال می توانید روسری آبی تیره را با لباس قرمز ست کنید، یا روسری بنفش با  لباس و مانتوی زرد هم جالب توجه خواهد بود. روسری های رنگی خود را با لباس هایی که دارای تشابه رنگی با آنها هستند، ست کنید تا شاهد یک نتیجه فوق العاده باشید، می توانید روی سبز تیره خود را با یک لباس دارای رنگ سبز روشن ست کنید.

  • اما در ایده ‌های جذاب ‌تر فرم نقش ‌و نگارها، فضاهایی خلاقانه در طرح ‌هایی انتزاعی به خود می ‌گیرند.
  • روسری نیز مانند سایر پوشاک در مدل‌های مجلسی و خاص طراحی می‌شود و در چنین موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • این نوع از روسری از محبوب ترین انواع روسری است که با جنس لطیف، سبک و خنک بسیار مناسب فصول گرم سال است.
  • برای خرید روسری دخترانه بچگانه بهتر است از مدل‌های کوچک روسری یک مدل را انتخاب کنید.

استفاده از انواع کلاه، کمربند، روسری و موارد مشابه می‌تواند ظاهر دختر کوچولوی شما را شیرین‌تر از همیشه کند. رایج ترین آنها استفاده از طرح های کودکانه حیوانات و بچگانه انیمیشنی است. سعی کنید در استایل دختر عزیزتان از رنگ های روشن و فانتزی استفاده کنید.

همچنین روسری مینی اسکارف گاهی روسری بی بی اسکارف یا mini scarf هم می نامند و همه این نام گذاری ها صحیح می باشند و یک مفهوم دارند. و این نوع روسری  بیشتر مورد توجه دخترخانم های جسورتر است که می خواهند با پوششی متفاوت، خاص تر باشند. مینی اسکارف ­ها همان روسری­ هایی با قواره کوچک هستند، که عموما در قواره های ۷۰ و یا ۷۵ سانتی برای خانم ها به عنوان پوشش سر استفاده می شود. طرح و رنگ های جذاب مینی اسکارف می تواند نظر دخترها و بانوان به خود جلب نماید. روسری دخترانه؛ عموماً در طرح ها و رنگ ‌هایی هنجار شکن شکل می ‌گیرند. گاهاً خیلی ساده می ‌شوند و گاهی هم در نقش ‌و نگارهایی پیچیده شکل می ‌گیرند.

مثلاً نقش چند گل زیبا و ساده بر پهنه گسترده از رنگی تند و شاید ملایم، می تواند طرح نهایی یک روسری جوان پسند باشد. هر چه هست، این طرح ‌ها باید با حس و حال جوان ‌پسند دخترخانم ‌ها هماهنگ شوند و در عین ‌حال، حس و حال دخترانه آنها را همراه خود داشته باشند. همین الان 997 تا روسری دخترانه با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست! غرفه‌دارهای باسلام از شمال تا جنوب اینجا هستن تا بهترین تجربه خرید روسری دخترانه رو برای شما فراهم کنن. یکی دیگر از عناصر محبوب که می توان در شال و روسری دخترانه استفاده کرد طرح طرح پیچازی است.

در این مدل از مینی اسکارف بسته به نوع و جنس تور استفاده تور استفاده شده معمولا موها تا حدودی مشخص می باشد و جذابیت آن را دو چندان می کند. قطعا روسری دخترانه تاثیری عمیق بر سبک و استایل دخترها می ‌گذارد. حالا ممکن است این پوشش یک لباس ساده اداری و یا یک مجموعه کامل لباس مجلسی باشد. در نهایت تنها با استفاده از یک روسری دخترانه مناسب است که می‌ توانید حال ‌و هوای لباس بانوان را تکمیل کنید. روسری دختر بچه ها هم مانند بقیه لباس های بچگانه طرح های فانتزی و گل گلی جذابی دارند. با انتخاب روسری بچگانه مناسب لباس دخترتان استایلی بی نظیر برای اون خلق کنید.

این خانم ‌های آینده برای دنیای نوپای امروز خود نیاز به لباس ‌هایی شاد، به روز، مهیج و البته زیبا دارند. حالا هر دختر خانم امروزی برای تکمیل استایل جذاب و مد روز خود خرید روسری دخترانه را جدی می گیرد. اینجاست که نیاز به حضور در دنیایی از انواع روسری مناسب با حس و حال خود دارد. این روزها اگر به مراکز عرضه و فروش پوشاک مراجعه نمایید متوجه خواهید شد که یکی از پر طرفدار ترین رنگ و مدل در بین تمام روسری و شالها رنگ زرد دخترانه بوده و مشتریان از آن استقبال زیادی می کنند. تولیدکنندگان پوشاک ایرانی اکثر روسری و شال مجلسی را با رنگهای متفاوت مانند طوسی و زرد تهیه کرده و آنها را در تمام بازارهای داخلی و برخی از بازارهای خارجی عرضه می کنند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما
محتوای این وب‌سایت توسط فناوری‌های هوش مصنوعی از داده‌های اینترنتی تولید شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال دقت آن نمی‌پذیریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.