نحوه استفاده از نمک، یخچال و قرص در ماشین ظرفشویی

[ad_1]

امروزه در بسیاری از خانه ها از ماشین ظرفشویی استفاده می شود. این دستگاه قابلیت شستشوی تمامی ظروف را کاملاً تمیز و بی نقص دارد. اما برای رسیدن به این هدف، باید از مواد شوینده ظرفشویی با کیفیت بالا استفاده کنید. در این راستا، سوال اصلی که برای کاربران هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی پیش می آید این است: نحوه استفاده از نمک، یخچال و قرص در ماشین ظرفشویی چطور است؟ میزان استفاده از مواد شوینده در ماشین ظرفشویی یکی از مشکلات اصلی بسیاری از مصرف کنندگان این ماشین است.

اگر ماشین ظرفشویی بوش دارید، پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای فارسی نحوه استفاده از ماشین ظرفشویی بوش را مطالعه کنید تا بتوانید به راحتی از این محصول در منزل استفاده کنید.

نحوه استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی

نحوه استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی این یکی از مهمترین نکات است. به طور کلی می توان گفت استفاده از نمک مناسب نقش مهمی در بهبود کیفیت مایع ظرفشویی دارد. برای استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی به نکات زیر توجه کنید:

  • تمامی مدل های ماشین ظرفشویی دارای محفظه مخصوص در کف ماشین ظرفشویی برای نمک زدن به ظروف می باشند.
  • برای افزودن نمک ابتدا درب این محفظه را باز کرده و نمک را از طریق قیف داخل مخزن مورد نظر بریزید. استفاده از قیف از پخش شدن نمک در اطراف دستگاه جلوگیری می کند.
  • اولین بار باید دو لیوان نمک و دو لیتر آب به مخزن دستگاه اضافه کنید. دفعه بعد که یک کیلوگرم نمک به مخزن اضافه کردید، نیازی به آب ندارید.

اگر ماشین ظرفشویی سامسونگ دارید و می خواهید به طور اصولی و با رعایت نکات مهم وب سایت آی پی امداد از نمک، یخچال و یا قرص استفاده کنید، برای کسب اطلاعات باید دستورالعمل فارسی استفاده از ماشین ظرفشویی سامسونگ را دنبال کنید. با نحوه نگهداری این محصول آشنا شوید.

نحوه استفاده از نمک در ماشین ظرفشویی

نحوه استفاده از قرص ظرفشویی

قرص ها یکی از بهترین مواد شوینده برای شستن کامل ظروف در ماشین ظرفشویی هستند. این قرص ها علاوه بر شستشوی ظروف می توانند به راحتی داخل ماشین ظرفشویی را نیز تمیز کنند. برای استفاده از تبلت در ماشین ظرفشویی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • قبل از قرار دادن قرص در ماشین ظرفشویی، مطمئن شوید که ظروف را می توان با این ماده شوینده شستشو داد تا از کدر شدن آن جلوگیری شود.
  • ابتدا تبلت را از بسته بندی خارج کنید. هنگام مصرف قرص، مطمئن شوید که دستانتان کاملا خشک شده است. برای هر ماشین ظرفشویی می توانید از نصف یا یک تبلت کلاسیک استفاده کنید.
  • در این مرحله قرص را در ظرفی که به عنوان روان کننده در ماشین ظرفشویی مشخص شده است قرار دهید. به راحتی می توانید این محفظه را در بالای دستگاه خود پیدا کنید. اگر نمی توانید ماشین ظرفشویی را در ماشین ظرفشویی خود پیدا کنید، می توانید از دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی استفاده کنید.
  • پس از قرار دادن قرص در ظرف، درب آن را ببندید. توجه داشته باشید که اگر درب شیشه به درستی بسته نشود، قرص به طور کامل در دستگاه استفاده نمی شود و کف تشکیل نمی شود.
  • دستگاه را روشن کنید و در مایع ظرفشویی قرار دهید. در این حالت دمای مناسب برای شستشو بین 125 تا 140 درجه می باشد.

نحوه استفاده از نمک، یخچال و قرص در ماشین ظرفشویی

نحوه استفاده از یخچال در ماشین ظرفشویی

ماشین لباسشویی – نوعی ماده شوینده که ظرف 5 دقیقه پس از پایان کار ماشین ظرفشویی به خشک کن اضافه می شود. این ماده شوینده روی ظروف لکه ای باقی نمی گذارد.

  • درب ماشین ظرفشویی مجهز به مخزن مخصوص یخچال است. اگر این مخزن از یخچال خالی باشد، دستگاه روشن می شود و شما باید مخزن را پر کنید.
  • از لاک های بی کیفیت و مصنوعی استفاده نکنید. زیرا در صورت استفاده، فلز داخل ماشین ظرفشویی ممکن است خورده شود.

کاربران گرامی اگر از ماشین ظرفشویی ال جی استفاده می کنید و نحوه کار با این ماشین را نمی دانید، آی پی ik امداد مطالعه یک مقاله کاربردی و کامل در مورد استفاده از ماشین ظرفشویی ال جی را توصیه می کند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما