هشت توضیح چرا داشتن عالی المنت میله ای آیا کافی

در نتیجه نمی توان همه المنت های پره دار را دارای یک قیمت ثابت دانست. شما می توانید المنت مورد نظر خود را در اندازه ی مورد نیاز و با توجه به مورد مصرف خود، سفارش دهید. انتخاب نوع ترموکوپل مناسب برای یک کاربرد خاص با توجه به انتظارات دما و محیطی که سنسور در آن قرار می گیرد تعیین می شود. تفاوت المنت با یک سیم معمولی در این است که اگر یک سیم ساده در برابر حرارت جریان الکتریکی بالا قرار گیرد ذوب می گردد؛ اما المنت به خاطر جنس خوبی که دارد این حرارت و جریان الکتریکی را تحمل می نماید.

صنایع المنت کریمی در راستای حفظ حقوق شما خریداران گرامی و برای جلب رضایت بیشتر شما، تمام محصولات خود را با ضمانت و کیفیتی بسیار عالی ارائه می نماید. تمام محصولات این گروه با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شوند. جهت سفارش و خرید المنت میله ای پره دار، المنت فشنگی و المنت سرامیکی با کیفیت و قیمت مناسب ترموهیتر باران در کنار شماست. دارای ویژگیهایی مانند تمرکز گرمایی بالا در حجم کوچک ، سرعت انتقال گرما در مدت زمان کم، مقاوم در برابر ضربه، ایمنی بالا، دارای پوششهای فلزی استیل، برنج، تیتانیموم، گالوانیزه و فولاد است که قابل تولید جهت کارکرد در شرایط محیطی مانند آب، گاز، روغن و … همچنین هرچه مدت آنیل شدن این نوع از هیترهای گرمایی بیشتر باشد، انعطاف پذیری آن ها در زمان فرم دادن بیشتر می شود. از این نوع المنت در صنایع مختلف گرمایش پلاستیک، آزمایشات تحقیقی در تغییر شکلهای گرمایی و دستگاههای خشککن و همچنین گرم کردن تابشی استفاده میکنند.

خرید المنت فشنگی

عمده موارد کاربرد این نوع المنت در صنایع پلاستیک، تجهیزات بسته بندی، منابع گرم کننده، اکسترودرهای پلاستیک، ماشین آلات لیبل زن می باشد.این نوع المنت قابل سفارش به صورت ترموکوپل دار از نوع J و K می باشد. نکته مهمی که درباره المنت حرارتی باید توجه کنید این است که این المنت ها معمولا به صورت مستقیم مورد استفاده قرار نمیگیرند چون امکان برق گرفتی در آن بالاست و علاوه بر آن دلایل دیگری نیز از جمله احتمال شکستگی سیم المنت نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که با استفاده از یک بند می توانید هوای محیط را گرم کنید. به عنوان مثال این نوع المنت ها را می توان در صنعت بستهبندی، برفک زدایی، آبگرمکن ها، یخچال ها، مرغداری شیشه و سرامیک، ساخت مگنت، آزمایشگاهها، صنایع الکترونیک کریستالی، دانشگاهها، کوره های حرارتی و پروژههای تحقیقاتی مشاهده کرد. برای مثال اگر در یک سیم نازک جریان بالای الکتریکی برقرار شود منجر به ذوب شدن سیم می شود اما المنت ها اینگونه نیستند آن ها قابلیت تحمل جریان های الکتریکی بالا را دارند.

رنج عملکرد دمایی آن بین −۲۵۰ °C و۱۳۰۰ °C (این رنج مطلق نیست و بسته به سازنده و نوع ظاهری آن متفاوت خواهد بود بطور مثال ترموکوپل های سیمی شکل نوع K رنج ۴۰- تا ۲۵۰ درجه می باشد و نوع میله ای آن قادر به اندازه گیری تا محدوده ۱۳۰۰ درجه هستند). به علت تمرکز سیم در مرکز هیالمنت فشنگی فابریک آلمان – فرانسه – تایوان ( وات 50 الی 3000)از نوع استیل و قطر 4mm تا قطر 20 mm طول 2.5cm تا طول 70 cm مخصوص دستگاههای بسته بندی و قالبهای پت – صنایع پلاستیک – سیستمهای هاترانر – تجهیزات پزشکی ء سطح المنتها به ما اجازه می دهد که در شرایط فشرده حتی به دمایی بالغ بر 700درجه سانتیگراد برسیم . این مدل ترموکوپلها غالبا در انواع صنایع با شرایط دمایی بسیار بالا مانند صنایع شیشه و فولاد استفاده میشود. المنت موارد کاربرد زیادی دارد که برای نمونه می توان در دستگاه هایی مانند اتوی برقی، چای ساز ها، اتو، بخاری های برقی و غیره از آن ها استفاده کرد. سیستم این المنت با توجه به نوع استفاده درون پوشش عایق قرار می گیرد تا علاوه بر بهبود انتقال دما از حوادث مختلفی مانند اتصال الکتریکی و برق گرفتگی جلوگیری کند.

با توجه به پیشرفت دنیایی تکنولوژی امروزه امکان خرید و سفارش اینترنتی تجهیزات دقیق در هر صنعتی ایجاد شده است. این قطعات در تولید بسیاری از لوازم خانگی و صنعتی کاربرد دارند و بسته به کاربرد آن به انواع مختلفی تقسیم میشوند. همانطور که از اسمش پیداست المنت سرامیکی از قطعهای سرامیکی تشکیل میشود و خود به انواع مختلفی از جمله: المنت سرامیکی تخت، گرد، تسمه ای و هویه تقسیم میشود. گرد، مثلثی، پرس شده و ترکیبی از جمله شکل هایی که می توان به هیتر میله ای داد مثلثی، گرد، پرس شده و ترکیبی است. البته دو نوع المنت فلنج دار داریم که یک نوع آن گرما را به صورت مستقیم انتقال میدهد و نوع دیگری از آن گرما را بهطور غیر مستقیم انتقال میدهد. علاوه بر ایمنی بالا تر می توان سرعت زیادی را در ایجاد حرارت حتی در فضای باز از مزیت های المنت ها دانست. نکته مهمی که در هنگام خرید المنت حرارتی باید توجه کنید این است که به خاطر قیمت پایین تر سراغ اجناس بی کیفیت نروید چرا که المنت های حرارتی مدام در معرض حرارت بالا قرار دارند و اگر مقاومت الکتریکی و جنس خوبی نداشته باشند به سرعت دچار آسیب خواهند شد.

همچنین در خرید المنت های حرارتی حتما دقت کنید تا از جایی معتبر آن را تهیه کنید زیرا به دلیل تولید گرمای بیش از اندازه، این ماده نیازمند مقاومت الکتریکی بسیار بالایی است که در صورتی که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده نشود امکان خرابی خود المنت و نیز آسیب به سایر قسمت ها نیز وجود دارد. شما میتوانید نظرات و سوالات خود در این باره را در قسمت کامنت ها مطرح کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم. المنت های کوره ای توانایی ایجاد گرما تا 1400 الی 1500 درجه را دارند و اصلی ترین و مهم ترین کاربرد این نوع از المنت ها، ذوب کردن و سوزاندن مواد مختلف است. به همین منظور برای جداسازی نمونه ها، جلوگیری از گرمای بیش از حد و عدم شکل گیری نقطه داغ، بکار برده می شود. اولین و مهم ترین توصیه ما به شما خریداران این المنت ها، تحقیق درباره کارگاه سازنده است. پرکاربردترین المنت ها در سایت ما موجود می باشد و شما می توانید المنت مورد نظر خود را سفارش دهید. المنتهای فنری را با نظر به نوع کاربرد در پوشش روکشهای عایق شده تولید میکنند تا به واسطهی ین روکشها علاوه بر بهبود انتقال دهی دما، میزان احتمال برق گرفتگی و همچنین اتصال الکتریکی را به حداقل برسانند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از قیمت المنت میله ای دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما