هشدار جمعی از طلاب و روحانیون حوزه علمیه به امیر عبداللهیان

[ad_1]

جمعی از طلاب حوزه علمیه سند با صدور بیانیه ای خطاب به امیر عبداللهیان، گفت وگوی مستقیم ایران و آمریکا را به ضرر کشور ما و به نفع آمریکایی ها دانستند.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

نام خدا

کسانی که با آنها عهد می بندند، عهد خود را با همه مردگان می شکنند و آن را نمی شکنند (56 / انفال).

شما با آنها عهد می بندید و بعد یکی یکی عهدشان را می شکنند اما کاری ندارند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جناب آقای امیر عبداللهیان

سلام

سخنان عجیب و غریب شما در مورد گفتگوی مستقیم چند روزه با آمریکا، دوستداران نظام و انقلاب و دولت زحمتکش و جهادی آقای ری را شوکه و ناراحت کرده است.

در جمله ای شگفت آور گفتید: اگر در روند مذاکره به مرحله ای برسیم که مستلزم توافق خوب برای گفت و گو با آمریکا باشد، آن را نادیده نخواهیم گرفت!!

وزیر امور خارجه آقای امیر عبداللهیان.

دولت آقای رییسی و وزارت امور خارجه دولت انقلاب نباید اشتباهات دولت روحانی و ظریف را به ویژه در مذاکرات تکرار می کردند و از این اشتباهات درس می گرفتند، اما متأسفانه از دیدن شما تعجب می کنیم. همان مسیر اشتباه را دنبال کنید و به آمریکایی ها در هنگام عبور رسمی گل بدهید!

آقای امیر عبداللهیان

به سخنان رهبر معظم انقلاب در آخرین دیدار با دولت روحانی اشاره می کنیم که ایشان تاکید کردند همه به ویژه دولت آینده و دولتمردان آینده باید از اشتباهات دولت روحانی درس بگیرند. در همان جلسه: در گفتگو با شما و مردم تکرار کردم و الان هم تکرار می کنم; این تجربه بی اعتمادی به غرب است. این تجربه باید توسط نسل های آینده استفاده شود. در دولت است [روحانی] اعتماد به غرب کارساز نبود. آنها به ما کمک نمی کنند، آنها به هر کجا که می توانند ضربه می زنند. جایی که نمی توانند ضربه بزنند، جایی که نمی توانند ضربه بزنند. هر جا ممکن است ضربه بزنید؛ این یک تجربه بسیار مهم است… همین. این یک تجربه است؛ این یک تجربه است [است برای] دولت آینده، دولتمردان آینده.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

چرا می خواهید همین سادگی و خطای دولت روحانی و ظریف را که علناً از سوی رهبر معظم انقلاب نهی شده و با منطق و عقل سلیم مذاکرات منافات دارد، تکرار کنید؟

مذاكره مستقيم با ​​آمريكا كه اكنون رسماً از برجام خارج شده است چه سودي دارد كه مشخصاً براي آمريكايي ها مضر و سودمند است نه ما.

دلیل ناکارآمدی آن را می‌فهمیم، زیرا سیاست جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات این است که لغو تحریم‌ها باید در عمل انجام شود، نه روی کاغذ و با ضمانت و بازرسی و سپس آمریکایی‌ها بتوانند به برجام برگردند. به عنوان یک عضو

الان قبل از این که این روند پیش بیاید، مستقیماً با آمریکایی ها مذاکره می شود، منافع مستقیم به نفع آنهاست، کارت های برنده ما سوخته و آسیب می بینیم.

از جنابعالی انتظار می رود در اسرع وقت این سخنان غیرمنطقی را تصحیح کرده و روند مذاکرات را بر اساس سیاست و چارچوب ابلاغی مقام معظم رهبری ادامه دهید.

ما همچنین متعجب و انتقاد داریم از مجلس انقلاب که در مقابل این اظهارات ناشایست وزیر امور خارجه که مجلس انقلاب باید نقش بسزایی در این موضوع داشته باشد، موضع لازم را اتخاذ نکرد.

تمام تلاش همه مسئولان باید معطوف به حل مشکلات مردم باشد، باید از راه درست حل شود، نه اینکه از راه های غیرضروری که منافع مردم رعایت نمی شود، تلاش کنند مشکلات را حل کنند. مردم و دولت. منفعت مردم تعیین نمی شود.

روح مطهر امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب به ویژه روح قاسم سلیمانی که جایش خالی بود و لعنت خدا بر قاتلان او به اشد مجازات خواهد رسید.

والآقبة للمتقين

گروهی از حوزه های علمیه شنی را دانشمندان، طلاب و اساتید تشکیل می دهند

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما