پایپ بازار بزرگترین مرجع فروش انواع لوله و اتصالات

لوله مانیسمان ‏2 اینچ، قطر خارجی معادل 60.3 میلی متر دارد و ضخامت آن با توجه به رده تولیدی متفاوت است و اندازه ضخامت آن در رده‌های 20، 40 و80 به ترتیب 3، 3.91 و 5.54 میلی متر است. قیمت لوله مانیسمان 2 اینچ  بر اساس وزن شاخه 6 متری تعیین می‌شود. لوله مانیسمان رده ۴۰ با نام انگلیسی SCH 40 seamless pipe، از انواع لوله های گازی پر کاربرد در امر لوله کشی گاز توکار و آتش نشانی می باشد. در واقع، لوله مانیسمان رده ۴۰ می تواند وزن های متفاوتی داشته باشد؛ به طوری که وزن یک متر از لوله رده ۴۰ در سایز های ۱.۵ تا ۳۲ اینچ از ۰.۳۷ کیلوگرم تا ۳۴۲.۹۱ کیلوگرم متغیر است. یکی از انواع لوله های مورد استفاده در صنعت، لوله مانیسمان است.

  • برای خرید لوله مانیسمان با کیفیت نیاز است حتما سراغ شرکت معتبری بروید تا بتواند علاوه بر ارائه به روز ترین قیمت لوله مانیسمان، مناسب ترین قیمت را نیز به شما ارائه دهید.
  • لوله های مانیسمان زیرمجموعه ای از لوله های فلزی می باشند که با توجه به ضخامت به صورت لوله سبک ، لوله رده 40 ، رده 80 و رده 160 تقسیم بندی می شود .
  • همواره لیست قیمت لوله بدون درز جوش (مانیسمان) از لوله درزدار بالاتر می شود.

لوله مانیسمان در رده‌های 20، 40، 60 و 80 تولید شده و در بازار موجود است. علاوه بر ایران کشورهای دیگری نظیر چین، آلمان و هند هم تولیدکننده این نوع لوله هستند. لوله مانیسمان ۱۸ اینچ، در دسته لوله‌های سایز متوسط قرار می‌گیرد و بیشتر برای مواردی مانند  خطوط هیدرولیک، خطوط انتقال کم فشار یا صنایع غذایی و دارویی به کار برده می‌شود. قیمت لوله مانیسمان 18 اینچ در رده‌های 40 و 80 با توجه به وارداتی بودن به قیمت ارز و میزان تقاضا در بازار بستگی دارد.

برندهای سازنده لوله مانیسمان بدون درز

یکی از مهم‌ترین فاکتورها هنگام خرید لوله بدون درز مانیسمان سلامت لوله است. لوله بدون درز، همان‌طور که از نامش پیداست، باید با تضمین بدون درز بودن خریداری شود. اگرچه در مواردی درز لوله مانیسمان با چشم قابل تشخیص است؛ اما می‌توان با کمک تست‌های مختلف کنترل کیفیت، از سلامت لوله مطمئن شد.

توجه داشته باشید که در سایز مشابه معمولا قیمت لوله های تولید ‏داخل مانند قیمت لوله مانیسمان رده 40 اهواز ‏‎ ‎از قیمت لوله های وارداتی کمتر است. همچنین ‏ در برخی موارد با مقایسه قیمت لوله مانیسمان 40‏ با قیمت لوله استیل می‌توانید خرید مقرون به‌صرفه‌تری داشته باشید. لوله های مانیسمان زیرمجموعه ای از لوله های فلزی می باشند که با توجه به ضخامت به صورت لوله سبک ، لوله رده 40 ، رده 80 و رده 160 تقسیم بندی می شود . لوله بدون درز یا لوله از شمش های گرد گداخته تولید می‎شود که نورد کاری و کشش می‎شوند.

خیر، با توجه به خرید رسمی و واریزی به حساب شرکتی و مورد تایید سازمان مالیاتی کشور پرداخت به صورت 100درصد نقدی قبل از ارسال بار می باشد. مانیسمان  در رده 10 ،20 ،30، 40، 80 و رده 120 و 160 موجود می باشد. مدیریت ارتباط با مشتریان با راهکار های نوین آماده هرگونه پاسخگویی در زمینه‌ی پیگیری، شکایات و نیاز مشتریان است. بسته به موجودی کارخانه یا انبار آسرون از 1 تا 7روز کاری فرایند بارگیری تا تحویل بار انجام میشود.

در شرکت اتصالات گاز آریا لوله آهنی سنگین رده ۴۰ از سایز ۱/۲ الی ۸ اینچ، یعنی در ۱۲ سایز با قیمت نمایندگی به فروش می رسد. شما می توانید برای مشاهده قیمت روز لوله مانیسمان به سایت آهن ملل مراجعه کنید. کارشناسان ما پس از استعلام قیمت از کارخانه تولیدکننده، قیمت نهایی را در سایت درج می کنند. شرکت آهن ملل تامین کننده آهن آلات پروژه های عمرانی شرکت های دولتی و خصوصی می باشد.

بررسی تغییرات نمودار قیمت لوله بدون درز مانیسمان

شایان ذکر است که انواع رده لوله مانیسمان استاندارد، بر اساس وزن، تا اندازه XXS و بالاتر مشخص می‌شود. قیمت لوله مانیسمان 10 اینچ و سایر ابعاد در آیرومارت قابل استعلام است. علاوه بر بررسی نرخ روز، تحلیل نمودار قیمت هم اهمیت بسیاری دارد. نوسانات قیمت لوله مانیسمان 12 اینچ معمولا با فراز و نشیب‌های قیمت لوله مانیسمان 2 اینچ یکسان نیست.

دقت داشته باشید که هنگام سفارش، رده لوله مورد نظر خود را به طور دقیق بیان کنید چون ضخامت جداره‌ها و همچنین سایز اسمی آنها با یکدیگر متفاوت است. محصولات گروه امیران لوله دارای شناسنامه محصول و ضمانت نامه می‌باشند. به همین دلیل کیفیت مطلوبی دارند و محصولاتی را عرضه می‌کنند که مقرون به صرفه بوده و نسبت به کیفیت مطلوبشان قیمت مناسبی هم دارند. برای سفارش و اطلاع از قیمت محصولات مورد نظر خود کافی است درخواست‌هایتان را از طریق شماره ذکر شده در (تماس باما) یا فکس ارسال کرده و ظرف کمتر از 48 ساعت محصول را تحویل بگیرید. این لوله‌ها معمولا در قطرهای ۲/۱ تا ۱۶ اینچ، تولید و به بازار عرضه می‌شوند و از نظر شاخص وزنی، معادل وزن استاندارد یا STD هستند.

از این نوع لوله مانیسمان معمولا برای کاربردهایی که از حساسیت بالاتری برخوردارند استفاده خواهد شد. این کاربردها شامل پروژه‌های مربوط به انتقال گاز، خطوط آتش‌نشانی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و ساخت مخازن تحت فشار می‌شود. قیمت لوله مانیسمان رده 40 کاوه؛ گروه ملی اهواز و اکسین اهواز در این صفحه قابل مشاهده است. همانند هر کالای دیگری، کیفیت محصول تولید شده در کارخانه های مختلف، متفاوت می باشد. لذا قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ ممکن است با توجه به تفاوت کارخانه های سازنده متفاوت باشد. آریا جام پیشنهاد می کند حتما از لوله های مانیسمان استاندارد در لوله کشی های حیاتی مانند لوله کشی گاز استفاده نمایید.

در آهن آنلاین نرخ انواع مختلف این لوله‌ها در اندازه‌های مختلف درج شده است؛ از قیمت لوله مانیسمان 4 اینچ گرفته تا مقاطع سنگین رده ۸۰ با سایز ۶ اینچ. جدول‌های قیمتی به صورت روزانه آپدیت می‌شوند و آخرین نرخ محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند. لوله مانیسمان به نام لوله بدون درز یا سيملس نیز شناخته می شود.

شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت ها، به بخش لیست قیمت اتصالات گازی مراجعه فرمایید. در قسمت وبلاگ سایت، می توانید اطلاعات جامعی راجع به روش تولید اتصالات جوشی مانند روش تولید سه راهی گازی، تولید زانو گرم، تولید زانو به روش سرد بیابید. برای آشنایی بیشتر با روش های تشخیص لوله مانیسمان واقعی به مقاله ” بهترین نوع لوله و اتصالات گازی ” و ” نحوه تشخیص لوله مانیسمان ” مراجعه نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر راجع به روش تولید لوله مانیسمان میتوانید به مقاله “ روش تولید لوله مانیسمان ” در وبلاگ اتصالات گاز آریا مراجعه فرمایید. با خرید از آریا جام، هم از گارانتی مادام العمر محصولات اتصالات جوشی آریا و لوله گاز برخوردار باشید و هم به ارزان ترین اتصالات جوشی با قیمت مناسب دست یابید. خوشبختانه طی سالهای اخیر، با گسترش صنایع و توفیق اجباری ناشی از عدم ورود کالاهای خارجی، کارخانجات متعددی در ایران اقدام به تولید لوله مانیسمان نمودند.

خرید لوله مانیسمان از سایت پایپ بازارنمونه هایی از ضخامت های لوله های بدون درز به صورت sch40 ( رده 40 )، sch 80 ( رده 80 )، sch STD ( رده STD ) و … قیمت لوله مانیسمان بر اساس افزایش میزان رده لوله نیز افزایش پیدا می کند زیرا ضخامت و وزن لوله بالاتر می رود و در نتیجه قیمت لوله مانیسمان نیز افزایش می یابد. قیمت لوله مانیسمان رده سبک نسبت به لوله مانیسمان رده 80 و 40  پایین تر می باشد، چرا که لوله رده سبک ضخامت کمتری داشته و از متریال کمتری در ساخت آن استفاده می شود.

پیوان توانسته است همواره رضایت خریداران محترم را در زمینه‌ی ارائه‌ی قیمت لحظه ای آهن آلات در بازار اینترنتی آهن و فولاد و فروش کالای باکیفیت را جلب کند. شرکت راد پایپ یکی از پیشگامان در زمینه واردات، تامین و تجهیز قطعات صنعتی می باشد. راد پایپ با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان متعهد در زمینه های مختلف، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات دارد. شما می توانید با اطمینان از کیفیت و تضمین قیمت کالا ها اقدام به خرید نمایید.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما