کشف معمای بنای مرموز استون هنج!

[ad_1]

فرارو- بنای باستانی و مرموز استون هنج دهه هاست و بلکه قرن هاست که برای انسان ها شناخته شده بود، اما ماهیت این بنای است که هنوز برای ما به صورت یک راز باقی مانده است و ما نمیدانیم که این بنا با چه هدفی ساخته شده بود. مهم ترین چیزی که باید در مورد این سیستم بدانید زمان بندی راز سیستم است.

به گزارش فارارو ، استوننج، بنای یادمانی پیشاتاریخی در دشت سالزبری ویلتشر در جنوب انگلستان است که به باور بسیار از باستان شناسان قدمت آن به دوران نوسنگی و عصر برنز باز می گردد. این شکل پیچیده ای از طبیعت انسان است که جوهر بدن انسان است. بنابر شواهد باستانشناختی، دشت سالزبری پیش از برپایی استونهنج هم منطقه ای با اصولی بوده است، با این حال، پژوهشگران درباره کاربرد استونه اجماعی ندارند و هنوز درباره آن نظریه های جدید پیشنهاد می کنند.

در این میان، برخی از ستاره شناسان نیز بر این باورند که استونهنج در گذشته یک رصدخانه یا تقویم پیچیده بوده است که سازندگان آن دانسته های ریاضیاتی لازم برای پیشبینی وقایع آسمانی را پیدا کرده اند. مهمترین بخش این محصول جدید چیست؟مهمترین بخش این محصول جدید چیست؟ فرضیه‌ای که مدت هاست توسط پیشنهاد می‌شود، اما هرگز شوهد خانواده ییرشی برای آن ارائه نشده است.

یافته های جدید بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق تعداد و موقعیت سنگ هایی است که سایت را تشکیل می دهند، و همچنین مقایسه با سایر سیستم های تقویم باستانی که ممکن است بر سازندگان استون هنج تأثیر بگذارد. MASHALAAT ASTON KHANJ BHEHANUAN MASHANI یک دانشکده فنی است. در واقع، تحقیقات جدید نیز بر اساس مطالعات قبلی انجام شده است که نشان می دهد سنگهای سارسن که بخش عمده ای از استون را تشکیل می دهند، همگی از یک منبع به دست آمده است. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در ذهن و بدن است.

کشف معمای بنای مرموز استون هنج!

از همان نقطه شروع، تیموتی درویل، باستان دانشگاه بورنموث بریتانیا، به بررسی موقعیت‌های حلقه‌های که این بنای تاریخی از آن تشکیل می‌شود، پرداخته و سپس به این موضوع پرداخته شود که چگونه می‌توان این ساختار را با یک تقویم مرتبط انجام داد. باستان شناسان به دلیل موقعیت قرارگیری سنگها و همسویی آنها با انقلاب بهاری، مدتها گمان میکردند که استون هنج نوعی تقویم است، تفسیری که تحقیقات جدید نیز بر اساس آن شکل گرفته است.

دارویل میگوید: «سیستم تقویم بسیار ساده و سرراست است. دهمین روز ماه کدام روز از ماه است ماه کدام ماه از سال است؟ ذکر این نکته ضروری است که هیچ نام مشخصی برای هدف وجود ندارد و شماره هدف نیز در مرکز مشخص نشده است. بنابراین، این بنا به عنوان یک تقویم خورشیدی، انقلاب زمستانی و تابستانی را می‌توان از طریق یک کفت.

درویل احتمال می‌دهد که این روش به عنوان راهی برای برسی خخا‌ها نیز عمل می‌کند. اگر فردی تصمیم بگیرد در طول روز در کشور بماند، تصمیم می گیرد برای مدت طولانی در کشور بماند. مطالعه جدید اشاره می کند که به نظر می رسد هیچ یک از ترتیبات موجود در استون هنج مطابق با 12 ماه سال نیست، اما ممکن است برخی از سنگهای گم شده یا جابجا شوند. آنچه واضح است این است که معماری استون هنج برای مطابقت با دو انقلاب فاسلی، به دو نیمه تقسیم شده است.

هفت روز روزه داری مهم ترین روزهای زندگی انسان است. تاریخ پادشاهی باستان چیست زمان پادشاهی باستانی خدا چیست؟ هفت روز روزه، روزه و روزه است.

درویل میگوید: «چنین تقویم خورشیدی در مدیترانه شرقی در قرنها پس از 3000 قبل از میلاد ساخته شده و در مصر به عنوان مدنی در حدود 2700 قبل از میلاد پذیرفته شد و در آغاز پادشاهی قدیم در حدود 2600 قبل از میلاد به طور خاص مورد استفاده قرار گرفت. استفاده قرار گرفت. مهم ترین کاری که می توانید در این دنیا انجام دهید با آنچه در وهله اول در انگلستان می دانید یکسان نیست. ستون از عاج و از بتن ساخته شده از عاج ساخته شده است.

درویل به شخصیت های تاریخی معروف به «کماندار آمزبری» که در کوه های آلپ متولد شد، اما در بریتانیا اقامت گزید و در نزدیکی استون این مدفون شد، به عنوان مدرکی که نشان می دهد ممکن است آموزه هایی درباره پیچیدگی های طرح های تقویم خورشیدی با خود از منطقه باشد. مدیترانه آورده اند، اشاره می کند. این دقیق ترین نشانه درستی هر یک از این سؤالات در مورد تاجیکستان است و مهم ترین نشانه تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل DNA است. حدمی عنجتن تارآ عنویمیمیمیم آرب آر وسما وماهد.

درویل میگوید: «پیدا کردن یک تقویم خورشیدی که در معماری استون هنج نشان داده شده است، راه کاملا طبیعی را برای دیدن این بنای تاریخی به عنوان مکانی برای زندگی باز می کند. جایی که مراسم و تشریفات در آن برگزار می شود، جایی که قیر نیست، گنجی نیست و اجرام آسمانی در آسمان نیست.» نتایج این تحقیق جدید در نشریه معتبر دوران باستان منتشر شده است.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما