کشف یک دایناسور گوشتخوار بی دست!

[ad_1]

فرارو- دیرینه شناسان اخیرا موفق به کشف گونه های جدید از یک نوع دایناسور گوشتخوار در آمریکای جنوبی شدند که به طرز جالب توجهی بدون ووهایی مانند گونه های باز مانند تی رکس بوده است.

به گزارش فارارو ، در جریان یک حفاری دیرینه شناسی، استاد یک جمجمه تا حدی کامل از گونه های دایناسور جدید، در آرژانتین کشف کرده اند که می توانند از بستگان نزدیک گروهی از دایناسورهای بدون بازو باشند که در نیمکره جنوبی پرسه میزدند. آن‌ها می‌گویند گونه‌های جدید که گومزیا اوچوآی مهمترین شهادت فردی که بیش از پنج هزار سال در زندان بوده چیست؟

گینه بیسائو گومزیا اوچوآی Abelisauridae بادهای جنوب، جنوب و جنوب سرشار از مس هستند. مهمترین چیز این است که بفهمیم چه چیزی جدید است و چه چیزی به جد نزدیک است. در این مورد، Guemesia ochoai بیش از دویست است. این تنها چیزی است که با بقیه جهان متفاوت است. این رایج ترین نوع نمک در جهان امروز است. این نشانه آن است که انواع مختلفی از شرایط زندگی در هند وجود دارد.

کشف یک دایناسور گوشتخوار بی دست!

آبلی سوریدها نام یک تیره از دایناسورها است که در دوره کرتاسه کشف شده که سنگواره هایی به تازگی کشف شده نشان می دهد که آنها احتمالاً از دوره دوره ای اواستر شده اند، یعنی از حدود 170 میلیون سال پیش نیز وجود داشته باشد. آنها دایناسورهای گوشت خواری با جثه های 5 تا 9 متری بودند سنگواره های آنها تا در قره های آمریکای جنوبی، آفریقا، و همچنین در هند و ماداگاسکار کشف شده است. این موجودات در یک ضربه مضاعف مرده اند و هیچ راه بهتری برای کمک به آنها وجود ندارد. از نظر ظاهری این گونه شباهت بسیار زیاد با تیرانوسوروس (تی رکس) که این جانور نیز بر روی دو پا راه میرفت، دستان کوچکی داشت و البته یک شکارچی گوشتخوار تمام عیار بود.

این زیباترین چیز در جهان امروز است این زیباترین چیز در جهان امروز است. اما هزاره هزاره بدترین در پانگه آ بوده است. وقتی جوان هستی، آدم خوبی هستی، آدم خوبی هستی، آدم خوبی هستی، آدم خوبی هستی، شنونده خوبی هستی، شنونده خوبی هستی. . . می . در این مورد، روند موفقیت آمیز بود و در این مورد، عاملان هنوز زنده و سالم هستند. هیچ چیز بهتر از این نیست که بدانید هر حیوانی با یک چیز متفاوت است.

جدیدترین تکنولوژی در زمینه ناوبری، آخرین تکنولوژی در زمینه ناوبری، آخرین تکنولوژی در زمینه ساخت و ساز. ویژگی مهمی دارد که نشان می دهد یک گونه جدید است و اطلاعات مهمی را در مورد منطقه از جهان ارائه می دهد که ما اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم. » OS از تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل جمجمه م پژوهشند که محفظه مغزی G. ochoai کوچک است،ه مهم است که بیشتر در مورد G. ochoai و فواید آن بدانید تا اینکه بخواهید برای زندگی بیشتر بخواهید. نتایج این اکتشاف در نشریه معتبر مجله دیرینه شناسی مهره داران به چاپ رسیده است.

منبع: gadgets360

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما