آخرین اخبار «جدید قم

همین موفقیت در پرونده و کشف ماجرا شرلوک را به یک کاراگاه جنایی فوق العاده عالی تبدیل کرده او حالا باید یک پرونده جدید و چالش برانگیز را بررسی کند که با تمام پرونده های قبلی تفاوت دارد. ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به اطلاع میرسانیم، با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در مهلت مقرر نتوانستند نسبت به بارگذاری مدارک استخدامی اقدام نمایند لذا از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ لغایت ۱۴۰۰/۰۱/۱۹ به آنها مهلت داده می شود نسبت به بارگذاری و ویرایش مدارک خود اقدام نمایند. وی ادامه داد: با استمرار شیوع کرونا آموزشها و تکنیکهای آموزشی در مدارس استان طی سال تحصیلی آینده تغییر می کند و به صورت ترکیبی از آموزش های حضوری و غیر حضوری انجام می شود. موفق به انجام این کار نشده و ثبت نام ان ها ناقص مانده است. طبق این گزارش، شهرستان گناباد در روزهای گذشته وضعیت نارنجی داشت و اکنون به قرمز تغییر رنگ داده است و هم اینک شهرستانهای مشهد، بینالود، نیشابور، سبزوار، کاشمر، درگز و قوچان در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

اخبار جدید گلبهار

رضا صابری تولایی روز شنبه در نشست مدیران مدارس گناباد افزود: باید دوران تهدید شیوع کرونا را به فرصت تبدیل کرد و موجب تغییر ساختار آموزشی شد. ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد گفت: تعطیلی گردشگری نباید تنها راه در دوران کرونا باشد بلکه باید برنامهای تدوین کنیم که گردشگری را بر مبنای رعایت پروتکلهای بهداشتی مدیریت کنیم و تمرکز بیشتر بر گردشگری در فضای باز و طبیعی باشد. به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد:181 بیمار جدید مبتلا به کروناویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان شناسایی شد. این گزارش حاکی است شهرستان هایی مانند سرخس، تربتجام، فریمان، زاوه، تربتحیدریه، رشتخوار، مهولات، بجستان، بردسکن، خواف، تایباد، چناران، خوشاب، جوین، داورزن، جغتای و کلات در شرایط زرد کرونایی هستند. علیرضا مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون، همیشه اوج این بیماری با روزهای پرکار اصناف همزمان بوده است و تعطیلی بازار و کسبه در گروههای شغلی مختلف، ضرر و زیان زیادی را متوجه اخبار جدید رزیدنت اویل 8 آنان کرده است. به گزارش قدس آنلاین، دکتر لیلا صادقمقدم اظهار داشت: افرادی که مراحل اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند باز هم باید مسائل پیشگیرانه و پروتکلهای بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند، چون تا زمانی که بخش اعظم جامعه و یا بیش از ۷۰ درصد جمعیت این واکسن را دریافت نکردهاند، همچنان احتمال ابتلای مجدد آنان به این بیماری وجود دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی حدادی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: ادامه بررسی و جمع بندی درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستورکار جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون شوراها قرار داشت. وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم از طریق فعالیت های صنفی در گناباد امرار معاش می کنند، گفت: شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارها، بخش زیادی از این افراد را با تنگناهای اقتصادی مواجه کرده و ضربه مهلکی بر بنیه آنان وارد کرد که در مقابل سختگیری و دستور العملهای بانکی بر دامنه مشکلات فعالان صنفی افزوده است. محمدرضا قدیر در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار مبتلایان به کرونا در استان قم، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است. آموزش ارز دیجیتال مشهد در دوره ها و پکیج های مختلف و متنوعی عرضه می شوند که شما می توانید هر نوع از آموزش را که برا شما مناسب تر است انتخاب نموده و برای دریافت آن اقدام کنید.

یارانه نقدی 800 هزار تومان می شود؟ قرار بود با دو برابر شدن یارانهها از این ماه هر خانوارها یارانه بیشتری دریافت کنند که با خلف وعده دولت یارانه جدید امشب واریز نمیشود. آیا تمام فیلم های سینمایی جدید معرفی شده در سال ۲۰۲۱ اکران اخبار جدید در افغانستان می شوند؟ حامد قربانی روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در گناباد، با تاکید بر اینکه هیچگونه سهل انگاری در اجرای مصوبات این ستاد از کسی پذیرفته نیست، افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در سخنان خود بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی تاکید دارند و حتی خود معظم له واکسن کرونا را دریافت کرده و آیین های مختلف را در حسینیه امام خمینی (ره) بدون حضور اجتماع مردمی برگزار می کنند، نشان دهنده اهمیت موضوع است و نباید برخی افراد اقدام به شبهه افکنی در زمینه مسائل پیشگیرانه کرونا کنند. مشخص است که موانع زیادی برای پایتخت ۷ ساخته میشود وجود دارد. به طور مثال امکان خرید و فروش رمزارزهای معروف و محبوبی مانند بیتکوین در کانالهای تلگرام وجود دارد. ۸۰ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه این جمعیت توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد و تربت حیدریه و دانشکده های علوم پزشکی تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می شود.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما