آخرین اخبار «شهردار جدید شهرکرد

او افزود: در دیگر شهرهای استان (قاین، آبیز، مود، آیسک، باغستان، ماژان) که سامانه باز نیست باید متقاضیان به صورت حضوری به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مراجعه و نسبت به تحویل مدارک مربوطه شامل مدارک هویتی، سند زمین و پروانه ساختمانی اقدام کنند. این اقدام موجب میشود، برای کاهش قیمتها بین فروشگاهها رقابت ایجاد شود. شیاطین به زمین آمده اند و باید اترنال ها و انسان ها آنها را از بین ببرد. وی افزود: حتی مجلس در بودجه ۱۴۰۰ نیز صرفاً در ۶ ماهه اول مجوز تخصیص ارز ترجیحی را صادر کرد و در ۶ ماه دوم دولت را ملزم به حذف ارز ۴۲۰۰ کرده بود؛ بنابراین از مصوبه سال گذشته مجلس نیز میتوان این استنباط را داشت که موافق حذف ارز ترجیحی است. وی با اشاره به اینکه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی افزایش قیمت به دنبال دارد نه تورم، اظهار داشت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی به تورم و افزایش قیمت شدید همه کالاهای جامعه منتهی نخواهد شد ولی قطعاً در برخی کالاها مثل روغن یا مرغ ما شاهد افزایش قیمت خواهیم بود. البته این بهمعنای دادن ۲۰۰ هزار تومان یارانه بهصورت نقد نیست بلکه بهنظر میرسد در نتیجه تصمیم احتمالی مشترک دولت و مجلس، بخشی از این یارانه در قالب کارت اعتباری خرید کالاهای اساسی، بین افراد مشمول توزیع شود.

اخبار جدید لیگ برتر

این کارشناس بودجه با بیان این نکته که در صورت عدم حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قطعاً تورم سال آینده به بالای ۵۰ درصد خواهد رسید، گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تورم جدی به دنبال ندارد و افزایش قیمتها نیز اثر کوتاهمدت داشته و بلندمدت نخواهند بود ولی تداوم ارز ۴۲۰۰ تومانی با شرایط منابع ارزی کشور قطعاً منجر به کسری بودجه و استقراض از بانک مرکزی و نهایتاً نیز منتهی به تورمهای سه رقمی نیز خواهد شد و قیمت دلار را به بالای ۶۰ هزار تومان میرساند، بنابراین دولت باید بین مرغ ۶۰ هزارتومانی یا دلار ۶۰ هزارتومانی انتخاب کند که قطعاً حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی انتخاب سیاستگذار عقلایی است اما از طرف دیگر برای جبران قدرت خرید مردم، باید از منابع حاصل از حذف ارز ۴۲۰۰ نهادهها، به همه مردم به صورت کامل یارانه پرداخت شود. البته وابستگی ۲۵۰ هزار میلیارد تومانی صندوقهای بازنشستگی به منابع بودجه، واقعاً خطرناک است و در جهت اصلاحات پارامتریک باید دولت ورود کند اما کلیات بودجه ۱۴۰۱؛ چه از نظر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، چه از نظر افزایش منابع بودجهای و چه در زمینه مدیریت هزینهکرد جاری دولت، بیانگر وضعیت پایدار بودجهای و تورمی در اولین لایحه ارسالی دولت به مجلس است.

اقساط مسکن حمایتی از چه زمانی باید پرداخت شود؟ مجلس پیش از این به فوریت لایحه پیشنهادی دولت برای تغییر مسیر ارز ۴۲۰۰ تومانی رأی نداد. هادی قوامی درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در بودجه ۱۴۰۱ میگوید: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ دولت، ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی وجود ندارد و تخصیصی برای اعطای این ارز درنظر گرفته نشده است. همزمان سید ابراهیم رییسی، رییسجمهوری، دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه شریف گفت: دولت لایحه حذف ارز ترجیحی را از مجلس پس نگرفته است. قادری با بیان اینکه بدون شک این تصمیم دولت از بروز تورمی بزرگ که ناشی از تداوم سیاست پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی به چندین قلم کالا بود، جلوگیری خواهد کرد، خاطرنشان کرد: در کمیسیون برنامه در ارتباط با آثار و پیامدهای حذف ارز ترجیحی بحثهایی مطرح شده اما رای گیری در این رابطه صورت نگرفته است، با این وجود نه تنها کمیسیون برنامه بلکه کلیت مجلس نیز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را به عنوان یک الزام تایید میکند.

اخبار جدید صرافی اکسننس

قادری عنوان کرد: بر اساس برخی ارزیابیها هماکنون گردش مالی ۲۲ میلیون نفر از ایرانیان بالای یک میلیارد تومان است که البته ممکن است برخی از آنها مامور خرید در یک دستگاه اجرایی باشند یا اینکه منزل مسکونی خود را جابجا کرده باشند ولی دیگر افراد که دارای گردش مالی بالا هستند دلیلی ندارد که یارانه نقدی دریافت کنند. بر اساس این اطلاعات میتوان گفت، اولا کارت یارانه جدید از سال آینده قابل استفاده است. مطبوعات و رسانههای آزاد و شفاف در هر جامعهای از ارکان توسعه و دموکراسی محسوب میشود، لذا خبرگزاری ایمنا مرور بر بخشی از عناوین مطبوعات کشور را به صورت روزانه در دستور کار خود دارد. با توجه به اهمیت مسئله زمین، تنها قانون کشور در حوزه ساخت مسکن یعنی قانون جهش تولید و تامین مسکن به این مسئله ورود جدی کرد و زمینه تامین زمین برای تولید انبوه مسکن و پاسخ به تقاضای موجود را فراهم آورد. برای ثبتنام خودمالکان هیچ محدودیتی وجود ندارد و برای کسانی که به صورت شخصی واحدی را میسازند و یا برای سازندگان حرفهای این امکان فراهم شده است که با ثبتنام در سامانه نهضت ملی مسکن تقاضای تسهیلات خودمالکی داشته باشند. تمرکز لازم برای این نقش را نداشت و از این رو کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفتند بدون او فیلم را ادامه دهند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت اخبار جدید فاهواز (وب سایت بعدی را ببینید).

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما