آموزش تعمیرات لوازم خانگی (100% ضمانت + گواهینامه فنی)

[ad_1]

با توجه به استفاده بسیار زیاد از لوازم خانگی در کشور ما، امروزه صنعت لوازم خانگی یکی از بازارهای در حال رشد و فعال در کشور ما می باشد. کار تعمیر لوازم خانگی بسیار غنی است و تعمیرکاران حرفه ای می توانند درآمد بالا و خوبی داشته باشند.

برای ورود به بازار کار ابتدا باید آموزش های لازم برای تعمیر لوازم خانگی را فرا بگیرید. ما در آموزشگاه فن آشنا دوره های متنوعی را برای کاربران شما ایجاد کرده ایم. مدارس دیگر را برای خود ببینید.

دوره آموزشی تعمیرات لوازم خانگی که توسط آموزشگاه فن آشنا به صورت کاملا تخصصی و تخصصی برگزار می شود یکی از پردرآمدترین و پرفروش ترین دوره های این آموزشگاه می باشد. هنرستان آشنا این کلاس آموزشی را زیر نظر اساتید متخصص و مجرب در کارگاه با تجهیزات پیشرفته و مدرن برگزار می کند.

کارآموزان و هنرجویان این دوره در طول دوره آموزشی تمامی مطالب را تمرین کرده و مهارت های لازم برای موفقیت در بازار کار تعمیرات لوازم خانگی را به صورت کاملا مشخص فرا می گیرند.

این دوره آموزشی بسیار جامع با آموزش تعمیرات انواع یخچال، جنرال، فریزر، انواع ماشین لباسشویی و مدل ظرفشویی، جاروبرقی، غذاساز، آبمیوه گیری و سایر لوازم خانگی می باشد. موضوعات ارائه شده در مدرسه فن آشنا.

مزایای حضور در دوره های آموزشگاه هنر آشنا

شرکت در برنامه درسی مدرسه فن آشنا مزایای زیادی دارد. برخی از مزایای شرکت در این دوره عبارتند از:

. ارائه گواهینامه فنی حرفه ای معتبر (با قابلیت ترجمه)

. ضمانت بازگشت وجه (در صورت نارضایتی دانشجو)

. دوره بازآموزی رایگان (در صورت عدم یادگیری در طول دوره)

. پشتیبانی نامحدود توسط حامیان دوره

. برگزاری دوره ها در ساعات منعطف و تعطیلات آخر هفته

. برگزاری دوره ها در کارگاه های مجهز و مدرن

. دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی

کلاس های آموزشی مذکور به صورت انفرادی در تهران (شعبه مرکزی فن آشنا) برگزار می شود و کارآموزان می توانند دروس مرتبط را به صورت تئوری و عملی بیاموزند..

همچنین کارآموزان می توانند در دوره های آنلاین و مجازی تعمیرات لوازم خانگی در سراسر کشور شرکت کنند..

با شرکت در این دوره آموزشی مهارت های فنی مرتبط با انواع تعمیرات لوازم خانگی به شما آموزش داده می شود و در پایان دوره گواهینامه فنی و حرفه ای رسمی و بین المللی (آزمون نهایی گرفته می شود. مدرسه) به شما اعطا می شود. . .

در صورت عدم یادگیری موضوع می توانید دوره را تمدید کنید و از پشتیبانی رایگان نامحدود برخوردار خواهید شد. آموزش تعمیر تجهیزات مدرسه تحت تعقیب آشنا عملاً برای بازار کار سازماندهی شده است.

برای اطلاع از دوره های آموزشی، هزینه دوره ها و سایر اطلاعات تکمیلی این مرکز می توانید به وب سایت رسمی فن آشنا مراجعه کنید. مشاهده یا بر اساس شماره 02166981837 زنگ زدن.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما