آنچه باید در مورد داروی «فلوکستین

این داروها را با فلوکستین مصرف نکنید زیرا می تواند عوارض خطرناکی در بدن به جای بگذارد، نمونه هایی از این داروها عبارتند از: بازدارنده مونوآمین اکسیداز (MAOI) مانند ایزوکاربوکسازید، فنلزین و ترانسیل پرومین. ضمن دور نگه داشتن این دارو از نور آن را در محل هایی مرطوب مانند حمام نگهداری نکنید. مرکز مشاوره مکث با داشتن روانپزشک مجرب در خدمت شما عزیزان می باشد. این اطلاعات جایگزین مشاوره پزشکی نیست، بنابراین همیشه عوارض جانبی احتمالی را با پزشک خود درمیان بگذارید. البته مکانیسم عمل آن به طور کاملا مشخص نیست، اما برخی این فرضیه را مطرح کرده اند که با فعالیت سروتونین در مغز نیز مرتبط است. باید با مراجعه به پزشک مشکل خود را مطرح کرده و براساس آن داروهای جدید با دوز مناسب را دریافت کنید. اغلب ، فلوکستین زمانی موثر است که با یک روش آموزشی مناسب همراه شود. با این حال، از آنجا که داروها به طور متفاوتی روی هر فرد تاثیر می گذارند نمی توان تضمین کرد این اطلاعات شامل همه عوارض جانبی احتمالی مصرف فلوکستین است. تمام دستورالعمل های نوشته شده روی پاکت دارو را بخوانید و آن را دنبال کنید.

طبق تجویز پزشک خطرات جدی به همراه دارد.

ممنون میشوم وقت بگذارید و جوابم را بدهید. سلام ممنون بابت اين مطلب و سايت بروزتون يه سوال فلوكسيتين بهتره يا اس سيتالوپرام؟ اگر این دارو را مصرف میکنید یا کسی به شما توصیه کرده آن رامصرف کنید، این مطلب برای شماست. برای افراد مبتلا به اختلالات لخته شدن خون: این دارو باعث خونریزی راحت تر می شود، بنابراین در صورت مصرف داروی دیگر برای رقیق سازی خون می تواند باعث خونریزی خطرناک شود. فلوکستین ممکن است برای درمان ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد و همراه با داروهای دیگر مصرف شود. در صورت عدم مصرف فلوکستین طبق تجویز پزشک خطرات جدی به همراه دارد. با توجه به این که این داروها به شدت با همدیگر ناهمخوانی دارند می توانند عوارض بسیار جدی و خطرناکی را در صورت مصرف همزمان به وجود آورند. در حقیقت این عوارض جانبی به عنوان هشدارهایی مطرح میشوند که باید نسبت به بروز آنها توجه داشت؛ وگرنه شاید هیچگاه بروز پیدا نکنند. به همین دلیل از طرف سازمان دارو و غذای آمریكا در بروشور داخل دارو این موضوع را به صورت هشدار مطرح كردهاند، پزشک هم در هنگام تجویز، این هشدار را به خانوادهها میدهد. قیمت خارجی این دارو چقدره و با چه برندی به فروش میرسه در ایران؟

مصرف این داروها با فلوکستین خطر ابتلا به سندروم سروتونین را که می تواند کشنده باشد افزایش می دهد. این سندروم باعث ایجاد بیش از حد سلولهای خاصی در بدن شما می شود. همانطور که قبلاً اظهار نظر کردیم ، فلوکستین یک داروی ضد افسردگی است که بر روی سیستم عصبی اثر می گذارد و باعث می شود سروتونین بیشتری در مدار عصبی ما شناسایی کند. هنوز مطالعات کافی روی فاز انسانی انجام نشده است تا اطمینان حاصل شود این دارو چگونه روی جنین تاثیر می گذارد. همچنین به منظور جلوگیری از عود بیماری ممکن است مصرف دارو به مدت ۶ ماه یا بیشتر ضروری باشد.دوز بزرگسالان (سنین 18 تا 64 سال)دوز معمولی: 20 تا 80 میلی گرم در روز.حداکثر دوز: 80 میلی گرم در روز.دوز اولیه: 20 میلی گرم در روز که در صبح مصرف میشود.دوز کودکان (از سن 8 تا 17 سال)دوز معمولی: 10-20 میلی گرم در روز.دوز اولیه: بعد از اینکه کودک شما به مدت یک هفته 10 میلی گرم در روز مصرف کرد، روانپزشک ممکن است میزان دوز را به 20 میلی گرم در روز افزایش دهد.فلوکستین نباید در کودکان زیر 7 سال استفاده شود.3: فلوکستین برای درمان وسواساگر این دارو را برای وسواس مصرف مینمایید، علایم بهبودی ممکن است ۵ هفته یا بیشتر پس از شروع مصرف دارو ظاهر شود.

قرص فلوکستین ۲۰ برای چیست

این بیماری در همه سنین رخ میدهد، اما شیوع آن در کودکان کمتر بوده و در بزرگسالان نیز شیوع آن در سنین میانسالی است. آیا درمان های دیگری نیز وجود دارد که به افسردگی کمک می کند؟ بنابراین توصیه ی ما به شما این است که همواره میزان قند خون خود را چک کنید و در صورت مشاهده ی مقادیر بالا به پزشک متخصص مراجعه نمایید. به این یک درصد نمیتوان لقب اعتیاد را دارد، اگر قرار بر این باشد تا استفاده از یک دارو برای فرد وابستگی روحی و روانی ایجاد کند، پزشک قبل از تجویز این موضوع را با آن در میان میگذارد. بنابراین اگر خانم باردار و یا در فکر حامله شدن هستید به شما گوشزد میکنیم اگر اختلال افسردگی دارید ، حتما قبل از دوران بارداری این دارو را مصرف کنید و از این طریق خطر احتمالی را کاهش دهید . در صورت نیاز مصرف در دوران بارداری باید زیر نظر پزشک و با اجازه ایشان صورت گیرد.

نیمه عمر به مدت زمانی گفته می شود که بدن برای متابولیسم 50% از مواد فعال دارو و از بین بردن آن نیاز دارد. گفتوشنودهای رایج بین مردم را رها كرده و از مصرف خودسرانه این دارو برای درمان چاقی، افزایش نشاط، اختلالات خواب یا بهبود عملكرد جنسی پرهیز كنید. مصرف این داروها با هم باعث شلی و خواب آلودگی بیشتر می شود. کاربامازپین. مصرف این داروها با هم می تواند باعث تاری دید، سرگیجه یا لرزش شود، بنابراین پزشک باید سطح کاربامازپین را در بدن کنترل کند. هرگز این داروها نباید با هم مصرف شوند. نياز هر بيمار هم با توجه به وزن، سابقه بيماريهاي قبلي، سابقه مصرف خانوادگي اين دارو، شدت بيماري فعلي و. دوزاین دارو با توجه به شرایط متفاوت است. داروی ضدافسردگی یک شبه کار نمی کند و رفتارهایی را که به سادگی شما را آزار می دهند تغییر نمی دهد ، مانند سگ هایی که باید از چیزهایی که نباید بپرند یا غذا را از روی میز جمع کنند. فلوکستین (hirbodclinic.com) میتواند علائم پیش از قاعدگی مانند زودرنجی، افزایش اشتها و افسردگی را کنترل کند. در مطالعاتی که برروی زنان باردار صورت گرفته است فقط در یک مطالعه مشکلاتی مثل تولد پیش از موعد، عصبی بودن و مشکل در تنفس در نوزادانی که مادرانشان در طی بارداری این دارو را مصرف می کردند دیده شده است.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما