آنچه مردان باید در مورد زنان بدانند!

[ad_1]

فراد دکتر. باربارادی انگلیس یک روانشناس، مشاور روابط و نویسنده در زمینه توسعه شخصی است. آثار این نویسنده یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی است که به بیش از بیست زبان مختلف در سراسر جهان ترجمه و منتشر شده است. یکی از مهم ترین کتاب های این نویسنده کتاب «رازهای زنانی که هر مردی باید بداند» و «راز مردانی که هر زنی باید بداند» است که در ایران با ترجمه خانم سمیه موحدیفورد منتشر شده است.

او گفت: یکی از اهداف من از نوشتن این کتاب این است که خودمان را بهتر بشناسیم تا بتوانیم به احساسات عمیق و توانایی منحصر به فرد خود در استقبال از آنها افتخار کنیم و در عوض عشق و همدلی غنی و مبهم پیدا کنیم. آنجلس در کتاب می گوید. معرفی. جدا کنیم و کدورت کنیم. در این مطلب کاربران گرامی گزیده ای کوتاه از کتاب رازهایی در مورد زنان را به شما تقدیم می کنیم که برای بهبود رابطه و روابط زناشویی زن و مرد بسیار مهم است.

همه ما از روزی که به دنیا می آییم به غذا، آب، هوا و سرپناه نیاز داریم که عشق است. وقتی دل ما پر از عشق و محبت شد، عطش عشق سیراب می شود و وقتی از آن محروم شدیم، دوباره دل تشنه عشق می شود. می توان گفت تقریباً همه مردان و زنان دنیا به عشق نیاز دارند و گاهی از آن بی خبرند. اینکه چگونه قلب شریک زندگی خود را با عشق گرم کنید، مهمترین مهارت برای ایجاد یک رابطه صادقانه است.

آنچه مردان باید در مورد زنان بدانند!

وقتی زنان تشنه عشق هستند چه اتفاقی می افتد؟

خوب است بدانید وقتی همسرتان را تشنه عاطفی نگه می دارید، او مانند یک مرد گرسنه بی حوصله، مضطرب، تحریک پذیر و حساس می شود. شما همچنین یکی از دلایل اصلی تشنه نگه داشتن همسرتان هستید زیرا هیچکس به شما یاد نداده است که پرورش فرزندان یا گیاهان برای پرورش یک رابطه زناشویی چقدر اهمیت دارد و حتی اگر این اهمیت را بدانید، نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید. . دلیل دوم ممکن است این باشد که شما در کودکی عشق و محبت کافی را دریافت نکرده اید یا در محیطی دوست داشتنی بزرگ نشده اید. برخی از مردان تنها برای نشان دادن قدرت خود در زندگی زنان را از عشق و علاقه خود محروم می کنند.

بد نیست بدانید که زنان اغلب به نام عشق فداکاری های زیادی می کنند و عطش عشق و خشم خود را سیراب می کنند. هر بار که یک زن بخشی از احساسات، آرزوها و رویاهای خود را رها می کند، در واقع بخشی از وجود خود را رها می کند. هر چه بیشتر فداکاری می کند، قسمت های بیشتری از وجودش ناپدید می شود و کوچکترهایش باقی می ماند تا اینکه روزی احساس پوچی می کند.

مردان باید چند نکته را در مورد فداکاری زنان بدانند:

زنان اغلب از خواسته های خود برای راحتی مردان دست می کشند.
زنان احساسات خود را کنار می گذارند تا مردان احساس بهتری داشته باشند.
زنان گاهی اوقات احساسات و احساس تنهایی خود را پنهان می کنند تا مردان احساس کنند کار خود را به خوبی انجام داده اند.
زنان به شوهران خود نمی گویند که واقعا عصبانی و ناراحت نیستند.

برای جلوگیری از این وضعیت، ما چندین اقدام را پیشنهاد می کنیم:

1- به فداکاری و کار زیاد همسرتان و نشانه هایی که نشان می دهد محبت کافی از او دریافت نکرده اید توجه کنید:
تحریک پذیری و تحریک پذیری
– متعصب و فوق العاده شلوغ
عصبی بودن
برای برآورده کردن انتظارات
خستگی شدید
بی اشتهایی یا پرخوری
افسردگی
سرماخوردگی جنسی
افسردگی عاطفی
پناه بردن به مواد مخدر

2- احوال همسرتان را بپرسید
در طول روز سعی کنید از همسرتان در مورد قرار ملاقات ها، رفتار کودک، تسکین سردرد یا هر چیز دیگری سوال کنید. بیشتر مردها به اشتباه فکر می کنند وقتی نمی توانند مشکل همسرشان را حل کنند، چرا بیهوده از او می پرسند؟ نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که اگر همسرتان بگوید که حالش خوب نیست و شما نمی توانید کاری برای بهبود او انجام دهید، وقتی از او در مورد وضعیتش سوال می کنید، احساس عشق می کنید. برای او و همین توجه اندک به همان اندازه مؤثر خواهد بود.

3- از همسرتان بپرسید که برای کمک به شما چه کرده است
زنان عادت دارند که مجبور به انجام هر کاری شوند. کارهای روزانه مانند خانه داری، نگهداری از کودک، برنامه ریزی برای کارهای دیگران، خرید و پختن غذا، کارهای بیرون از منزل و غیره. همه این کارها معمولا توسط خانم ها انجام می شود و هیچ شکایتی ندارند. چون فکر می کنند این چیزها بخشی از کارشان است. در این شرایط زمانی که از مرد زندگی خود پیشنهاد کمک دریافت می کنند، بسیار خوشحال و شگفت زده می شوند که به تقویت رابطه عاطفی شما کمک می کند.

چگونه می توانید قلب همسرتان را پر از عشق کنید؟

این نکته بسیار مهم را به خاطر بسپارید: تا زمانی که قلب شریک زندگی خود را با عشق آبیاری کنید، قلب فرزندان خود را نیز سیراب کرده اید. زیرا عشق و محبتی که در شما جاری است کل خانواده را سرشار از عشق و شادی می کند.
سه راه عالی برای دوست داشتن:

1- توجه کنید
یکی از راه های پرکردن قلب همسرتان این است که به او توجه کنید. توجه به این معناست که صد در صد در کنار او حضور دارید. بدانید که با هم بودن به معنای توجه نیست. ممکن است با همسرتان صحبت کنید. اما به کامپیوتر نگاه کنید یا برنامه مورد علاقه خود را در تلویزیون تماشا کنید. توجه به همسرتان به این معناست که پشتتان به او باشد و تمام تلاشتان را انجام دهید. به چشمانش نگاه کن و حالش را بپرس. به او گوش دهید و دوستش داشته باشید.

2- عشق
بسیاری از زنان تشنه محبت فیزیکی و غیرجنسی همسرشان هستند. عشق رابطه فیزیکی شما با همسرتان در طول روز است. دستش را بگیر، بغلش کن و دوستش داشته باش. مراقب موهای او باشید و از نظر فیزیکی به او نزدیک باشید. هر بار که به همسرتان عشق بورزید، گویی مبلغ زیادی را در بانک عشق خود واریز کرده اید.

3- تقدیر و تشکر
گوش دادن به قدردانی مردان در کلمات قلب یک زن را پر می کند، نه آنچه شما انجام می دهید. کلمات محبت آمیز و قدردانی برای مردان به اندازه جواهرات برای زنان ارزشمند است. زنان این کلمات را جمع آوری می کنند و به آنها احساس ارزشمندی می کنند.

عواملی که باعث از دست دادن دل همسرتان می شود:
پنهان کردن احساسات
انتقاد بیش از حد
*چچرانی
– بی توجهی به همسر
یکنواختی
استعفا از مسئولیت
– کار زیاد
سرزنش همسر برای ناراحتی

عواملی که باعث می شود همسرتان احساس کند دوستش دارید:
برای بیان احساسات
ستایش
وفاداری
با تشکر و قدردانی
کار گروهی
نزدیکی
– برای با هم بودن
قبول مسئولیت

مردان با انجام چند کار ساده می توانند سرمایه گذاری عاطفی مفیدی در زندگی مشترک خود داشته باشند. سرمایه ای که در آن زنان اخلاق بهتری داشته باشند، آرام شوند و شکایت را کاهش دهند، رابطه جنسی را لذت بخش تر کنند و در نهایت شما را به بهترین مرد جهان تبدیل کنند. این سرمایه گذاری به شرح زیر انجام می شود:

1- به همسرتان کارت تبریک بدهید

خانم ها معمولا علاقه زیادی به کارت های تبریک دارند. کارت تبریک به معنای کارت هایی نیست که برای عروسی یا تولد به آنها می دهید. این یعنی دادن کارت تبریک در هر زمانی از زندگی.

۲- برای همسرتان یادداشت کنید

گاهی اوقات می توانید یک یادداشت کوچک روی بالش همسرتان بگذارید. آنها عاشق نوشتن شما هستند. نوشتن جملات ساده ای مثل «دوستت دارم» که زمان زیادی از شما نمی گیرد، در ایجاد روابط عاطفی و عشق معجزه می کند.

3- در طول روز با همسرتان تماس بگیرید

زنان عاشق گفتگو هستند. چون وقتی از نظر فیزیکی از شما دور می شوند متوجه می شوند که شما او را به یاد می آورید. یک یا دو بار در روز گوشی را بردارید و با همسرتان تماس بگیرید. به او بگویید «دارم فکر می کنم» یا «امیدوارم روزتان خوب پیش برود» یا زمانی که برنامه تان تغییر کرد و متوجه شدید همسرتان نگران شماست، به او بگویید که برای یک تماس تلفنی دیر کرده اید.

4- در حضور دیگران از همسر خود تمجید کنید

همیشه سعی کنید وقتی با خانواده یا دوستان هستید از شریک زندگی خود تعریف کنید. مثلاً بگویید «همسرم آشپز عالی است»، «همسرم کارمند عالی است» یا «همسرم رابطه خوبی با بچه‌ها دارد». وقتی همسرتان احساس کند که به او افتخار می‌کنید، قلبش پر از عشق می‌شود و در روابط شما انعطاف‌پذیرتر می‌شود.

5. برای با هم ماندن برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی باعث ایجاد احساس امنیت در زنان می شود. زیرا آنها می دانند که شما به آنها اهمیت می دهید و در عین حال از آنها قدردانی می کنید. برنامه ریزی محتوا مهم نیست؛ انجام این کار مهم است. این برنامه ریزی می تواند از پیدا کردن یک رستوران خوب برای شام تا ارائه یک نظافتچی غله دو نفره را شامل شود.

6- پیشنهاد خرید با همسرتان را بدهید

شما همیشه مجبور نیستید این کار را انجام دهید. انجام این کار گاهی اوقات تعادل زیادی را برای سرمایه گذاری عاشقانه به شما می دهد. زنان دوست دارند خرید کنند و هنگام خرید لباس از مردان مورد علاقه خود رای دهند.

7- همسرتان را غافلگیر کنید

زنان دوست دارند در زندگی خود از مردان غافلگیر شوند. بدون غافلگیری خاص یا نیازهای بسیار دشوار. وقتی همسرتان خسته یا بی حوصله است، می توانید او را با چیزهای ساده ای مانند خرید یک دسته گل، خرید وسایل خانه قبل از درخواست همسر، مرتب کردن تخت خواب، آماده کردن غذا، غافلگیر کنید.

نتیجه بگیرید که تعهد واقعی به تعداد سالهای حلقه ازدواج، قرارداد یا زندگی مشترک نیست. برعکس، تعهد شما را به همسرتان به طور روزانه افزایش می دهد.

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما