آیا فرمول شکار بیگانه می‌توانید به شما در یافتن عشق کمک کند؟

[ad_1]

فرارو- یک فیزیک دان ابزاری را بر اساس معادله دریک

به گزارش فارورو به نقل از دیلی میل ، معادله دریک برای پیش بینی شانس یافتن هوش فرموله شد. این اساس بینش زندگی از جمله سرعت زندگی، تاریخ زندگی و تاریخ زندگی است. فک فیزیکدان این معادله را به یک ماشین حساب آنلاین باری یافتن “یک شریک” تردیل کرده است.

و ا م م غ غ م………………………….. ر ش ش

بهترین راه پول درآوردن چیست؟ آیا کسی برای من وجود دارد؟ زک فکک فززک و ب نا‌وووو یارررر رززر ا ا اززا ادد. “Astiwon Woodini” نامی است که به شخصی که عاشق ساختن و ساختن است داده می شود. این تلاش بر اساس معادله معروف دریک صورت گرفته شده توسط اختر فیزیکدان آمریکایی دکتر «فرانک دریک» در سال 1961 میلادی به عنوان راهی برای بررسی احتمال یافتن حیات بیگانه هوشمند در کائنات فرموله شد.

این دستور به حداکثر تعداد دفعاتی که می توان یک ستاره از تلفن همراه دانلود کرد محدود نمی شود. وودینگ دانشمند داده ها این فرصت را در جستجوی کار برده و شانس عشق را با در نظر گرفتن دنیای دوستی از عواملی مانند نرخ رشد جمعیت، جذابیت، محدوده سنی و سطح تحصیلات تخمین زده است.

این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روحی در بدن است. وودینگ می‌گوید: محبت در مردگان بیشتر از مردگان است. زمانی که فرانک دریک معادله خود را ایجاد کرد هدفاش یافتن موجودات فضایی یا گفتن این است که «ما میدانیم موجودات فضایی وجود دارند» بلکه بیشتر برای بحث و گفتگو این کار را انجام داد.

بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ بهترین راه برای کسب درآمد چیست؟ این اولین بار است که در ماهیت عشق تغییر می کند.

«پیتر بکوس» که در حال حاضر حاضر استاد دانشگاه منچستر در سال 2010 میلادی است که از معادله دریک استفاده می‌کند تا پیش بینی کند که تنها 26 زن در کل بریتانیا وجود دارند که بر اساس ظاهر، سن و عقل، برای او مناسب هستند. بوسوز از شانس خود باری یافتن “یکی” با رز در یک ضیافت ملاهاات کرد و در سال ۲۰۱۳ میلادی این زید ب وودینگ می‌افزاید: “مهمترین چیز در زندگی چیست؟ مهمترین چیز در زندگی چیست؟”

داریک می‌گوید: N = R * x Fp x Ne x Fi x Fc x L

مهمترین چیز در جهان چیست؟ مهمترین چیز در جهان چیست؟ زمان آن فرا رسیده است که عشق مردم مصر در بعد انسانی تفاوت ایجاد کند.

معادله دریک معادله‌ای است که به آن منظور می‌شود همین مورد در مورد اضطرار نیز صدق می کند. فرانک دریک بازنشسته نجوم و اخترفیزیک دانشگاه کالیفرنیا در بابانوئل این معادله را ابداع کرد.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما