آیا مشاوره کنکور حتما لازم است؟

این وسایل به شما کمک میکنن تا زنده از خط پایان عبور کنی و نه چیز بیشتری، پس خودت رو حسابی آماده کن که مسیر طول و درازی انتظار تو رو میکشه. از طرفی یک مشاور کنکور اگر کارش رو بلد باشه، میدونه که باید داوطلب خودش رو از چند منبعی بودن دور کنه. اگر اصول رو بلد باشیم و به خوبی تمرین کرده باشیم کمتر طراحی میتونه ما رو به دام خودش بندازه! یک مشاور کنکور کار بلد به خوبی از اهمیت داشتن برنامه ریزی برای رسیدن به موفقیت در سال کنکور خبر داره، چرا که مطمئنن خودش هم از نعمت داشتن برنامه ریزی استفاده کرده. بعد از اینکه مشخص کردید در طول یک ماه باید چه درس هایی رو مطالعه کنید، حالا زمان این میرسه که این بودجه بندی یک ماه رو در طول برنامه ریزی های هفتگی تقسیم کنید. روشهای قدیمی و طولانی جوابگو سوالات مسائل شیمی کنکور نخواهند بود، با استفاده از الگو و نقشه راه میتوان به تمامی سوالات شیمی پاسخ داد بدون آن که مجبور باشید فرمولی حفظ کنید، الگو و نقشه راه مسائل شیمی را با به صورت تصویری و در قالب انیمیشن به شما آموزش میدهند.

مشاور کنکور ارشد روانشناسی

همچنین درصورت عدم یادگیری می توان حل تست تشریحی نیزانجام داد. همچنین شما را با فرایند یادگیری زیست یازدهم و روش صحیح خواندن زیست یازدهم آشنا خواهیم کرد. به همین دلیل یکی از مشکلاتی که ممکن است برای دو روش عملی وجود داشته باشد منجر به عدم بهره مندی از متخصصین و مشاوران شود این معظل را ما با ارائه خدمات مشاوره آنلاین برطرف کننده ای با این روش دیگر داوطلبان از دریافت راهنمایی بیبهره نمی ماند. در حال حاضر خوشبختانه اکثر انتشاراتی که در زمینه کنکور مشغول به فعالیت هستن، در سطح خوبی فعالیت میکنن و دقیقا همین موضوع هم کار انتخاب رو برای داوطلب کنکور سراسری سخت میکنه. این تفکر غلط در طول این سال ها در بین داوطلب های کنکور رواج داشته که اگر تمام منابع با کیفیت موجود در بازار رو برای یک درس داشته باشه میتونه به موفقیت برسه، این در حالیه که این تعدد منابع فقط باعث میشه که نتونید با تمرکز بالا مطالعه داشته باشید و این قضیه بعد از یک مدت باعث میشه که نسبت به خودتون و توانایی هایی که دارید نا امید بشید. موضوع دیگه ای که باید در این بین برای شما بازگو کنیم این هست که این تکنیک ها و فرمول ها با صد ها تبصره در اختیار شما قرار میگیره، یعنی اگر تدریس یکی از این به اصطلاح دبیر ها رو نگاه کرده باشید، میبینید که برای هر تست کنکور سراسری یک تکنیک خاص رو بیان میکنن.

باید بریم سراغ افرادی که خودشون یک مرتبه تو این مسیر وارد شدن و با سربلندی از اون خارج شدن، این کار باعث میشه تجربه های اشتباه رو دوباره تکرار نکنیم و با انتخاب گزینه های درست خودمون رو به اهدافی که داریم نزدیک تر ببینیم. زمانی که شما برنامه ریزی داشته باشید دیگه هیچ ابهامی برای شما باقی نمیمونه، خیلی دقیق و واضح برای شما مشخص هست که در طول یک هفته و یا یک ماه، هر روز باید چه درسی رو مطالعه کنید، چه زمانی برای اون تست زنی انجام بدید، چه زمانی باید مرور داشته باشید و در نهایت در چه ایامی باید به سراغ جمع بندی مطالبی که تا به الان مطالعه کردید، برید. و حالا با توجه به برنامه ماهانه و هفتگی ای که داری دقیقا میدونی که باید در طول روز چه درسی رو بخونی، از روی چه کتابی مطالعه کنی، چه زمانی نیاز هست تست زنی انجام بدی و مرور در چه تایمی انجام میشه. این موضوع رو یادتون باشه که همون قدر که رسیدن به یک هدف خاص میتونه شیرین و دلپذیر باشه باید در ازای رسیدن به اون هم تلاش کنید و هم زمان کافی اختصاص بدید اما نکته ای که وجود داره این هست که صرفا داشتن تلاش زیاد نمیتونه عامل پیروزی شما در یک پروسه باشه، چیزی که اهمیت داره این هست که شما بتونید اون حجم از تلاش و زمان گذاشتن رو در جهت خاصی برای رسیدن به هدف مشخصی استفاده کنید.

در مقاله ای هم که در ادامه همین بخش برایتان قرار داده ایم، در رابطه با نحوه انتخاب هدف برایتان توضیح داده ایم. برنامه ریزی همون قدر که میتونه در رسیدن شما به هدفی که دارید موثر باشه، به همون اندازه هم میتونه شما رو از رسیدن به هدف دور کنه. داشتن مشاور کنکور که مثل فانوسی روشن تو این تاریکی به ما نور بده، بهترین انتخابی هست که میتونیم داشته باشیم تا از افتادن تو چاله های عمق این مسیر، دور بشیم. دقیقا باید بدونی کجا داری میری، اون جا چه امکاناتی در اختیار تو قرار میگیره، سختی های کمپ زدن در اون مکان چی هست و خلاصه سیر تا پیاز ما جرا رو باید بدونی. خب طبیعتا وقتی وارد چنین مسیری میشیم نمیتونیم انتظار داشته باشیم همه چیز برای ما روشن و واضح باشه، و همین طور نمیتونیم با دانشی که از سال های قبل داریم این مسیر رو هم طی کنیم.

مشاور کنکور نی نی سایت

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاوره کنکور واتساپ – مرجع – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما