آیا پوتین به دام «برب

[ad_1]

فرارو- محمد مهدی حاتمی رایج ترین انواع سلاح و مهمات در روسیه رایج ترین انواع سلاح و مهمات است. با این همه، در زیر رویه حوادث ممکن است بتواند از تحولات درازدامن هم پیدا کند، تحولاتی که ممکن است در ماه ها، سالها و دهه های آینده، چهره جهان را تغییر دهد.

یکی از این تحولات در باب بحران بحران، که با پرسشی هم در آمیخته است، می تواند این باشد: آیا روسیه پس از جنگ داخلی، قویتر از روسیه امروز خواهد بود یا ضعیف تر؟ در این شراب، من نمی خواهم این شراب را بخورم.

لقمه‌ای که در گلوی روسیه گیر کرد

در تازه ترین تحول (تا لحظه تنظیم این متن)، شورای امنیت سازمان ملل متحد موفق شد ماجرای جنگ داخلی را به مجمع علی بکشاند و یک قطعنامه توام با محکومیت برای روسها صادر کند. این قطعنامه، بر خلاف تصمیم گیریهایی که در شورای امنیت سازمان ملل متحد می شود، در عمل به جایی که ختم نمی شود، اما فقط 141 کشور، روسها را برای این جنگ محکوم کرده اند، یعنی جنگ با مردم از نظر جهانیان به شدت ناموجه جلوه. می کند.

البته روی دیگر سکه هم قابل اعتنا است: چین و هند (با مجموع جمعیت تقریباً 3 میلیون نفری)، به همراه 32 کشور دیگر (از جمله ایران، پاکستان، عراق، کوبا و آفریقای جنوبی) در رای گیری شرکت نکردند و در واقع، تلویحا رای ممتنع دادند. هیچ چیزی به نام دولت روسیه، چیزی به نام دولت بلاروس، چیزی به نام دولت کره شمالی، چیزی به نام دولت روسیه وجود ندارد.

در جبهه نبرد روسها در عملیات زمین گیر شده اند: گزارش شده است که کاروان 64 کیلومتری تانکها و نفربرهای روسیه در مسیر «کیف»، پایتخت کشور، در ترافیکی که خودش ایجاد کرده است افتاده و ساعتی حدود یک کیلومتر به پیش میرود. احتمال تمام سوختن نفربرها و تانک ها هم هست.

دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود دانلود هدف از سرویس روسی چیست؟هدف از سرویس روسی چیست؟هدف از سرویس روسی چیست؟

جنگ روسیه در دو جبهه: تانک و اقتصاد

اما هرچه باشد، ساکن، آنچنان که روسیه میخواست، رعدآسا و تازه ای از آب درنیامد و تازه آینده برای روسها سیاهتر هم هست: اروپایی تصمیم گرفته اند 70 جت جنگنده به سرزمینی که قرار است در فرودگاهی در شرق لهستان نشست و برخاست کنند. . به این ترتیب، روسها اگر کل منطقه (با مساحت حدودا 600 هزار کیلومتر مربع) را اشغال کنند، روز و شب باید با عملیات پارتیزانی منطقه محلی درگیر باشند. تخمین زده می شود که روزانه بیش از یک میلیارد نفر در روسیه زندگی می کنند.

همزمان، تحریم های اقتصادی آمریکا و متحدانش اقتصاد روسیه، صفت «بی تحریم ترین تحریم های جهانی» را حالا به جای اقتصاد ایران به اقتصاد روسیه نسبت داده است. اقتصاد 1.4 تریلیون دلاری روسیه، حالا به اندازهای تحت فشار قرار می گیرد که وزیر امور مالی فرانسه، از لفظ «جنگ تمام عیار مالی و اقتصادی» علیه اقتصاد روسیه صحبت کرده و بریتانیا هم میگوید باید به تمام بانکهای روسیه دسترسی داشته باشد (به جای تنها بخشی از آنها. ) به شبکه بین المللی “سوئیفت” قطع.

این در حالی است که بر اساس داده های موسسه داده پردازی «استاتیستا» (Statista) در آلمان، حدود 45 تا 50 درصد از ذخایر ارزی روسیه (که حدود 630 میلیارد دلار تخمین زده می شود)، در بانک های قرار دارد که اساسا میخواهند روسیه را به آن اختصاص دهند. تحریم کننده.

به این ترتیب، روسیه به حداکثر 300 میلیارد دلار ذخایر ارزی خود دسترسی دارد و اگر تحریم‌های غربی علیه اقتصاد روسیه را تنگتر کنند (کاری که احتمالا خواهند کرد)، روسها شاید در نهایت یک سال دوام بیاورند.

معنای “غربی” چیست؟

در این دنیا، انواع مختلفی از سلاح ها و مهمات در جهان وجود دارد. حالا که درخواست عضویت در «اتحادیه اروپا» یک شبه بررسی شده و فنلاند هم زیر سایه روسیه اعلام کرده است که ممکن است به «ناتو» بپیوندد، می‌پرسد آیا نهادهای اطلاعاتی آمریکا، بریتانیا، فرانسه و آلمان واقعاً نمی‌توانند حدس بزنند. هزار سرباز روس در مرزهای مرزی به یک تهاجم همه جانبه ختم می‌شود؟! گرایش به طمع و طمع و گرایش به طمع دارد.

عظمت ارتش روسیه (به عنوان دومین یا سومین ارتش بزرگ جهان)، با تانکها و نفربرهایی که تمام می کنند و رادارهایی که نمی توانند پهپادهای «باایراکتار» را ساخت ترکیه را ردیابی کنند، همین حالا هم در چشمان چشم انداز فروریخته است.

از صدای «علیگرش ها» هم در صدا و هم در صدای «گل». تا همین حالا هم صدای ترک خوردن اقتصاد روسیه درصد به شدت بلند شده ( «روبل دست کم 30 افت ارزش داشته است) و در روزهای آینده ممکن است نفت و گاز روسیه هم تحریم شود.

“گوتین” از دو دست رهبر نظامی به “دیکتاتور” گفت: “تو بهترین” “سرمه ای” هستی. آنها پیش از این هرگز چنین کاری نکردند و حالا که این لفظ را به کار برده اند، یا باید بروند یا «پوتین»، تا دوباره به دیداری میان رهبری از روسیه با رهبری از این دو کشور فکر کنند.

چه خواهد شد؟

خطرناک ترین کار دنیا امروز نابود کردن دنیاست و خطرناک ترین کار دنیا نابود کردن همه چیز است. اما هیچ نشانه ای از مرده روس ها و عرب ها وجود ندارد و مردگان مدت زیادی است که زنده نیستند.

غربیها با ارسال مستمر و مداوم سلاح (امری بی سابقه یا کم سابقه در 7 دهه اخیر) به قوانین، عملا میخواهند مردم را به باتلاق روسیه بدل کنند و روسیه هم این را متوجه شده است. همین موضوع در مورد مصری ها نیز صدق می کند.

حتی اگر دولت کنونی سقوط کند و طرف دولتی روسیه در این کشور بر سر کار بیاید، کشور به یک جنگ داخلی کشیده می شود که هر چند برای «ناتو» هم هزینه میتراشد، اما هزینه اصلی اش روی دوش روسیه خواهد بود.

افت حیرت آور اعتبار و احترام نظام شخص «پوتین» و نظام حکومتی روسیه را هم به ماجرا باید اضافه کرد: حتی چینی ها هم حاضر به تایید روسیه نشده اند و زمزمه هایی هستند که چین به شدت مخالف تداوم جنگ در برابر جنگ و حمله به روسیه به غیرنظامیان است. واقع است. ممکن است به یک باتلاق بدل شود.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما