اجاره ماشین در جزیره کیش

در قسمت زیر با این مزایا بیشتر آشنا میشوید. این چک ضمانتی ابرای سالم برگرداندن ماشین ست. همانطور که در ابتدای این راهنما گفتیم، شما برای اجاره خودرو در کیش فقط به گواهی نامه نیاز دارید و نیاز نیست با خود چک به همراه داشته باشید.شما زمانی ملزم به ارائه چک هستید که مبلغ ضمانتی را که از شما خواسته شده است، نپردازید. همچنین امکان پیدا کردن شخصی که بتوان از او چکی ضمانتی قرض گرفت در شهری (بهتر است بگوییم جزیره ای!) غریبه، بسیار نزدیک به صفر است. امکان رزرو از همه شهر ها در تمام فصلها و ماههای سال وجود دارد. اگر تفریحات دریایی در مدت زمان کوتاه شما را راضی نمیکند راهی وجود دارد که شما ساعتها بتوانید در یات یا قایق تفریحی لوکس مورد علاقه خود بمانید و لذت ببرید. این مسئله را فراموش نکنید که اگر خودرو شخصی دارید حتما کارت سوختش را همراهتان به کیش ببرید زیرا هزینه بنزین ماشین کرایه ای به عهده خودتان است و شما می توانید با کارت سوختتان از دو پمپ بنزین واقع در منطقه گلدیس و منطقه فارور باک ماشین را پر کنید.

اجاره خودرو در کیش

برای مثال برای پر کردن باک 80 لیتری این خودرو که از بنزین مخصوص استفاده میکند باید حدود 8 میلیون تومان هزینه کرد. • در صورت بروز هرگونه مشکل و خسارتی در ماشین فرد باید شرکت اجاره دهنده را مطلع کند. • فرد نباید ماشین اجاره ای را به کس دیگری اجاره دهد چرا که در صورت بروز مشکل یا تصادفی موظف به پرداخت تمامی هزینه ها خواهد بود. اتحادیه رنت کاران برای اجاره خودرو ها در جزیره کیش شرایط یکسانی را وضع نموده است و تمامی شرکت های دارای مجوز موظف هستند برای اجاره دادن ماشین ها از این قوانین پیروی کنند. زمان رفت و آمد شما در کیش با در اختیار داشتن یک ماشین لوکس بسیار کوتاه میشود و شما میتوانید از تمام جاذبههای کیش دیدن کنید. ماشین های لوکس هزینه اجاره بسیار بالایی دارند و افرادی که مدت زمان زیادی در کیش باشند باید به این نکته توجه داشته باشند که توانایی پرداخت این هزینه ها را دارند یا خیر.

• باید توجه داشت که هزینه های خودرو بر اساس برند، کشور سازنده، سال ساخت و … از آنجایی که برای پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما خارجی به صورت آنلاین نیازمند کردیت کارت (مستر کارت و ویزا کارت) هستید و بسیاری از کاربران به این کارت ها دسترسی ندارند، لذا هنگام پرداخت آنلاین با مشکل مواجه می شوند. اگرچه اجاره ماشین های لوکس و مدرن در کیش می تواند جذابیت های خاص خود را برای افراد داشته باشد اما ممکن است که مشکلاتی نیز وجود داشته باشد که افراد باید در هنگام اجاره به آنها توجه داشته باشند. اگر این تاخیر به بالای سه ساعت برسد باید اجاره یک روز کامل را پرداخت نمایید. خودروهایی همچون کراسلر، هامر، بی ام وz4 حدود 500 هزار تومان برای اجاره در هر 24 ساعت آب می خورند و ماشین هایی همچون کادیلاک، بی ام و X6 تا 600 هزار تومان است. پس انتخاب ماشین و هزینه برای رنت آن کاملا به شخص خود شما بستگی دارد و مبلغ ذکر شده از سوی شرکت رنت خودرو بر مبنای اجاره یک روز (۲۴ ساعت) تعیین میشود. اگر هزینه تاکسی و اجاره ماشین در کیش را با هم مقایسه کنید متوجه میشوید که هزینه اجاره ماشین از تاکسی به مراتب برای شما کمتر تمام میشود.

تنها وجود مدارک شناسایی و گواهینامه معتبر اصلی ترین مدارکی هستند که همه شرکت های کرایه ماشین در کیش از شما می خواهند که تحویل دهید. تعدادی از شرکت ها نیز وجود دارند که شرایط رنت ماشین در کیش را برای مشتریان خود ساده تر کرده اند و با اخذ سفته ماشین را در اختیار افراد قرار می دهند. افراد می توانند استفاده و رانندگی با خودروهای لوکس و لاکچری و مدرن روز دنیا را تجربه کنند. فضای کیش واقعاً دوستداشتنی و لوکس هست و میتوانی چند روزی را غرق در زندگی لاکچری و رؤیایی باشی. زیرا علاوه بر وجود ماشینهای لاکچری خارجی، جادههای بسیار زیبایی مانند جادهی جهان کیش وجود دارند که لذت رانندگی را چندین و چند برابر میکنند. تمیزی و پاکیزگی در کیش بسیار مهم است اگر ظاهر ماشینتان کثیف باشد، جریمه خواهید شد. مزدا ۶ نیز یکی از این خودروهای محبوب جهانی با ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز میباشد. با استفاده از خودروهای اجارهای نوین رنت بیشترین استفاده را از ساعات تعطیلات خود در این منطقه داشته باشید. شاید شما هم از کلمهی کاهش تعجب کرده باشید اما برای کسانی که بهصورت گروهی سفر کردهاند، اجاره خودرو در کیش گزینهای مقرونبهصرفه محسوب میشود.

شما با اجاره ماشین در کیش میتوانید زمان رفت و آمد خود را در این جزیره زیبا به کوتاهترین حالت ممکن کاهش دهید و با خیال راحت از نقطه به نقطه آن دیدن کنید. در اختیار داشتن خودروی اجاره ای در کیش تا حد زیادی می تواند هزینه های سفر شما را کاهش دهد. در کیش کودک زیر 5 سال هزینه هتل ندارد. قیمت ماشین در جزیره کیش تحت تاثیر موارد خاصی است که شامل سال تولید و آپشن ها و نو بودن ماشین ها می شود، که کمترین قیمت ماشین ها حدود ۶۰۰ هزار تومان است که معمولاً با این مبغ می توانید ماشین هایی مثل اکسنت ۲۰۱۸ و سراتو ۲۰۱۸ اجاره کنید. معمولاً قیمت ماشین ها با توجه به سال تولید، آپشن و مدل آن تعیین می شود و از روزانه 600 هزار تومان به بالا در نظر گرفته می شود. افرادی که تمایل ندارند مشکل محرمیت را حل کنند، باید از سوئیت های موجود در کیش استفاده نمایند و امکان پذیرش در هتل ها را ندارند. • در صورت اتمام زمان اجاره نامه فرد حتماً باید هماهنگی لازم برای تمدید زمان یا تحویل ماشین را با شرکت داشته باشد.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما