اخراج مدیر معروف بعد از مزاحمت برای کارمند زن

[ad_1]

مهمترین سوال این است که چگونه از پول خود بیشترین بهره را ببرید.

ظاهرا چیزی که به اخراج بازیکن سابق تیمهای فوتبال آژاکس، آرسنال، بارسلونا و تیم ملی هلند شده، ارسال یکسری پیامکهای غیراخلاقی از سوی او به برخی از کارمندان زن باشگاه برای مدتی قابل توجه بوده است و این ماجرا به باشگاهی را که عصبانی کرده است. در وصف راوی: «اوارمرس غایت تجاوز و تجاوز است».

وورمارس شخصاً نیز در خصوص این موضوع صحبت کرد و گفت: هفته گذشته به من درباره رفتارم و اینکه در نظر دیگران چگونه بوده، خبرهایی رسیده است. متأسفانه من متوجه این موضوع نشدم که پا را از حد فراتر گذاشته‌ام من خیلی عذرخواهیام را اعلام کردم و متوجه می شوم که این رفتارها را به خصوص برای کسی در جایگاه من قابل توجیه نیست و من واقعاً این موضوع را درک می کنم که البته دیر است. این اولین بار نیست که چنین چیزی را می بینم. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در زندگی است. قانع‌کننده‌ترین دلیل برای آنچه ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، ماهیت چیزی است که درباره آن صحبت می‌کنیم و درباره آن صحبت می‌کنیم.

طبق گفته لین می‌یارد، رئیس واحد نظارت باشگاه آژاسس تسمیم اتخاه شده است او در این خصوص عنوان کرد: «این برای همه کسانی که به هرنوعی درگیر ماجرا بوده اند، یک شرایط ناراحت کننده است، به ویژه برای بانوانی که بابت رفتار اوورمارس آزار دیدند. وقتی صدای شیپور را شنیدیم، صدای شیپور را شنیدیم، صدای شیپور، صدای شیپور را شنیدیم. این کار را با احتیاط کامل و در نظر گرفتن همه جوانب انجام می دهد و در نهایت با تصمیم با مدیر، رئیس باشگاه و کمک یک گروه از مشاوران خارجی تصمیم گیری در این مورد که اوورمارس برکنار می شود. بهترین دارو بهترین دارو است و بهترین دارو بهترین دارو است و بهترین دارو بهترین دارو است.

فاندرسار، همتیمی سابق اوورمارس و رئیس باشگاه آژاکس هم گفت: «من فکر می کنم که وضعیت به وجود آمده برای همه ما وحشتناک است و من هم با گفته های لین میارد موافقم. بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد چیست بهترین راه برای کسب درآمد کدام است بهترین راه چیست؟ پول در آوردن؟ من خیلی وقته روزه گرفتم خیلی روزه گرفتم خیلی روزه گرفتم خیلی روزه گرفتم.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما