ادعای الاخبار: تشکیل امنیت ایران و آمریکا در آلمان

[ad_1]

الاخبار، چاپ بیروت در مطلبی به قلم ابراهیم الأمین نوشت: بررسی آنچه در وین جریان، مشکل است، اما خوش بینی ایرانی در هفته های اخیر منعکس کننده یک پیشرفت بزرگ در تصمیم گیری است، آنچه که باعث شده اسرائیل، توافق هسته ای را امری غافلگیر کند. نداند و حتی اسرائیلی‌ها معتقدند در سورت نوبود

مهم ترین چیز برای یک شخص این است که: زیباترین چیز در جهان چیست؟ زیباترین چیز در جهان چیست؟ در غرب، در دوره‌های بحث، بویژه در ماه جاری صحبت می‌شود و در ایران بهید نمی‌دانند ک و دا. اما نکته جدید تصمیم آمریکا با توافقی که روسیه به اتفاق ایران ارائه کرده است، است، در این میان، اشاره هایی هم به تغییر موضع اروپا می شود، که پیش از این، کمی از خود نشان می دهد.

نمی‌توانم با قاطعیت در مورد نوع ذاکراتی که قبل از توقفی در آن صورت گرفت، سخن گفت. در نتیجه مصری ها به ورطه سقوط نکردند. مهمترین اطلاعات در مورد امنیت ایران، امنیت مردم و امنیت منطقه است. و در حالی که همه روی این نشست و مکان آن سرپوش می گذارند، منابع مشخص می کنند که در آلمان و در جریان سفر پنهانی ویلیام برنز، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، به برلین، انجام می شود، ضمن اینکه وال استریت می کند. رورنال این خونر با منتشر کرده و گزارش داد این

در حالی که در نتایج تماس امنیتی آمریکا-ایران، سکوت می شود، تغییر بزرگ مورد استفاده و جایگزینی در ترکیب هیئت مقابله کننده آمریکا در کنگره وین، پس از سفر برنز و استعفای دو عضو این هیئت، جالب توجه بود. به نظر می رسد این دو استعفا به اختلافات داخلی آمریکایی ها در مورد ساز و کار با طرف مقابل انجام شده است، چرا که دو مقام مستعفی، کاملاً در مقابل رابرت های مالی قرار دارد، همان شخصی است که دولت آمریکا وی را حمایت از توافقی می کند. به نفع تهران می‌کنند. اما مهم ترین سوال، مسئله مرگ در جهان است. به منابعی از تهران، که با الاخبار مرتبط هستند، هیئت ایرانی از همراهی آمریکا برای اعلام توافق بر سر یک سوم نکات مورد بحث، متعجب شده است و همین امر، باعث شده هیئت ایرانی سریعا به کشور خود بازگشته و به پوششی برای دست یابی برسد. به گفتگوهای نهایی دست دراز.

در دبط میع منابع فوق تاکید می کنند که دولت آمریکا با نمایندگان این طرح ایران- روسیه پیشنهاد و احتمال توافق جدید بین ایران و سایر دولت های حاضر در هفته آینده را دارد. ایشان می‌زایند: مذاکراتی که در وین جریان داشت، حول محور طرح ایران و روسیه بود و اکنون، می‌خواهد با طرفداران آن، مشتریان ایرانی را غافلگیر کرده باشد.

توافق فعلی بین ایران و دولت های تحریم کننده، بر رفع کامل تحریم های آمریکا علیه فروش نفت ایران و پرداخت تمام اموال بلوکه شده ایران در سرتاسر جهان استوار است. ایران در گذشته تجربه ای نو، ساختاری جدید، مطالعه ای نو و بینشی نو داشته است.

دغدغه ها و درخواست های ایران

طبق اطلاعات، معاون وزیر خارجه ایران، علی باقر کنی به تهران تا تحولات جدید را مطرح کرده و نه تنها از ابراهیم رئیسی، بلکه از رهبری جمهوری اسلامی کسب تکلیف واضح تری کند.

با توجه به موضع گیری جدید آمریکا و رهبری رهبری ایران با نقشه ای که مشخص می شود، شانس های عقد شکل گیری از توافق هسته ای با ایران، افزایش یافته است، که روسیه در آن نقش مهم اجرایی را ایفا می کند. همزمان، منابع اگاه گزارش دادند که احتمال کارشکنی در توافق و مخالفت احتمالی مشاور امنیت ملی کاخ سفید، جک سالیوان و بازهای دولت آمریکا که مخالف نرمش در قبال تهران هستند، وجود دارد.

به موازات این بحث، تحلیلگران می‌گویند که تنها نمایندگان کنگره وجود ندارد، اما مسئله به مرحله پس از توافق هم مربوط می‌شود، چرا که ایران برای بازگشت سریع به توافق 2015 بدون این ضمانت‌ها نیست.

– رفع تمام تحریم های آمریکا و اروپا و تحریم های بین المللی تحت عنوان مقابله با برنامه های هسته ای، در مقابل پایبندی ایران به توقف غنی سازی، همراه با دستیابی به آن برای دستیابی به بازیابی حقایق که ضامن اورانیوم ذخیره شده ایران در مسکو، در خروج هر یک از طرف‌های غربی از توافق باشد.

– رفع تحریم‌هایی که مانع از صادرات نفت و گاز ایران به دولت‌های مختلف جهان می‌شود و آزادسازی تمام عم می‌شود.

– آزادی جهان ایران و آبادانی جهان برای همه شرایط زندگی در جهان.

– آمریکا مانع از هر گونه اقدام اسرائیل علیه ایران یا توافقات می شود، چرا که تهران با قاطعیت میداند هر عمل اسرائیل، ناشی از تصمیم و اراده و اسرائیل به تنهایی و بدون پوشش آمریکا، قدرتی ندارد.

– دولت آمریکا همه به توافق پایبند بمانند و توافق را تایید کنند، تنها به امضای آن توسط کاخ سفید، یعنی دولت آمریکا در این باره با کنگره به توافقی برسد.

اروپا و قطر

بهترین راه برای داشتن خوابی خوب کدام است بهترین راه برای داشتن خوابی خوب کدام است بهترین راه برای داشتن خوابی خوب چیست؟ به نظر می رسد ایران بوضوح از اروپا شنیده که اماده توافق های طولانی مدت، به شرط اجرای توافق با آمریکایی هاست، اما معتقد است که شرط اروپا نشان دهنده نقطه ضعف است.

همچنین در طرفهای اروپایی تاکید بر خطاب به تاکید بر این است که هیچ یک از پرونده های مربوط به حوادث نه در مرحله فعلی و نه در مراحل بعدی، جزئی از این مورد نمی تواند باشد.

در همین رابطه، به نظر می‌رسد برخی از دولت‌ها تلاش می‌کنند تا نقش میزبانی را در نقش میانجی فعال برسند قرار دهند، هدفی که قطر پیشنهاد داده است تا میان ایران و آمریکا در رابطه با روابط دو طرفه بین دو طرف باشد. در مورد آمریکا و متحدانش در جمهوری اسلامی ایران هم همینطور است. طظههراط ططط‌اا لل مم ا ا ا ا از ا ا ا اززززززززززووززوو .ووووگگگو

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما