ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

چگونه 1500 سرفصل مطالعاتی کنکور را جمع کنیم؟؟؟!!! در برنامه ریزی فاز تابستان داوطلبان میتوانند گزارش کارهای روزانه خود را نیز برای ما هر شب ارسال نموده و مشاور راهنما هر شب آن ها را بررسی و نکات لازم را بصورت کاملا رایگان به داوطلب ذکر می نماید . حاشیه نویسی یک روش مناسب برای درک عمیق مطالب و خواندن کتب درسی نیست ولی می تواند برای یادگیری مطالب و نکاتی که از اهمیت چندانی برخوردار نیستند اما خواندن آن ها الزامی است مورد استفاده قرار گیرد. برای موفقیت و پیشبرد برنامه ریزی درسی خود، حتما از جدول زمان بندی استفاده کنید. با اجرای این برنامه ریزی تضمین رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری به شما میدهیم . به همین دلیل برای این موارد نیز ، می توانید مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید تا بتوانید مؤفقیت خود را تضمین نمایید. کنکوری خواندن به این معناست که کتاب های درسی را مفهومی تر و با دقت و وسواس بیشتری مطالعه کنید و مطالبی که در گذشته از نظرتان حائز اهمیت نبوده و سرسری از آن ها عبور می کردید را با دقت بیشتری مطالعه نمایید. یک نکته از این بخش مشاوره کنکور انسانی یعنی هدف گذاری جا مانده بود که لازم است همینجا به آن اشاره کنیم. امید و انگیزه مهم ترین اصل در مسیر کنکور سراسری است که یک مشاور تحصیلی خوب می تواند انگیزه لازم را برای ادامه مسیر را در شما ایجاد کند.

مشاور کنکور نکویی

۳- ایجاد بازتاب شرطی : مطالعه ی یک درس در ساعت های معین و تنظیم شده سبب شرطی شدن ذهن فرد می شود که به یاداگیری کمک می نماید. مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. همچنین می توانید در سایت مشاور گروپ به رایگان تکنیک های درست تست زنی و مطالعه و نیز روش های برنامه ریزی را بخوانید و به کار گیرید. خسته نباشین سپیده جان انشالا تا دو سه ماه آینده کلی تغییرات توی سایت اتفاق میفته و کل گرافیک سایت و اتاق گفتگو عوض میشه ، حتمن حتمن براتون اسمایل هم میزاریم عزیزم ، کمی اتاق گفتگووو تغییر فنی هم پیدا میکنه و قول میدم براتون این امکانات رو بزارم. برای همه داوطلبان عزیز یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان در نظر گرفته شده که می توانید از طریق لینک زیر در سایت ثبت نام کنید.

مشاور کنکور تربیت بدنی

همه داوطلبان کنکور به خوبی اهمیت برنامه ریزی را درک می کنند و می دانند که برای رسیدن به اهداف خود، می بایست توان مدیریت زمان، تمرکز، انگیزه و تلاش خود را به شایسته ترین نحو ممکن داشته باشند. به علاوه لازم به ذکر است که در حین برنامه ریزی درسی می بایست به نحوه صحیح مطالعه، میزان ساعات مطالعه، خلاصه نویسی، منحصر به فرد بودن برنامه، انعطاف پذیری، قابل ارزیابی بودن، توجه به ساعات استراحت و… برنامه باید انعطاف پذیر و قابلیت اجرا داشته باشد، وقت های آزاد در برنامه برای دانش آموز گنجانده شود تا برای جبران زمان از دست رفته داشته باشد. داشتن برنامه انعطاف پذیر که متناسب با شرایط داوطلبان باشد، بسیار کمک می کند که داوطلبان بتوانند به راحتی پذیرفته شوند. ۳- کوتاه مدت : برنامه ریزی کوتاه مدت بین دو هفته الی سه هفته اتفاق می افتد . کیفیت عملکرد و پیگیری پشتیبان ها با هم یکسان نیست اما در کل وظایف پشتیبان قلم چی با وظایف مشاوره تخصصی کنکور فرق داره و نباید به اندازه یک مشاور شخصی ازش انتظار داشت چون به هر حال فقط دو هفته یک بار یک تماس کوتاه با شما میگیره. نگران تاثیر قطعی نباشید فعلا با یک برنامه ریزی درسی مناسب مطالعه برای کنکور رو طبق توصیه های مشاور خودتون شروع کنید و روی یادگیری عمیق مطالب، تست زنی و سرعت عمل در تست زنی کار کنید تا در جلسه کنکور سراسری بهترین عملکرد رو داشته باشید.

مشاور کنکور تلفنی

مشاور تحصیلی خوب کسی است که از تاثیر هیچ جزئیاتی دست نکشد. امسال با اینکه معلم های خوب و مشاور تحصیلی داشتم اما از موقعیتم استفاده نکردم و سر کلاس ها حاضر نمیشدم و به برنامه مشاورم هم اهمیتی نمیدادم. معیارهای یک مشاور خوب چیست؟ یعنی اگر شما هدفی مشخص نمایید و بخواهید آن را در فاصله زمانی بیشتر از ۳ ماه یا کمتر از ۶ ماه به نتیجه ی دلخواه خود برسانید در واقع یک برنامه ریزی میان مدت انجام داده اید. مزیت مشاوره تحصیلی تلفنی این است که نیازی به رزور نوبت ندارید و هر زمان که بخواهید می توانید با مشاوران در ارتباط باشید حتی در روز های تعطیل که اکثر مراکز مشاوره تحصیلی حضور تعطیل هستند ، مشاوره تحصیلی تلفنی آماده خدمت رسانی به شما می باشد. توجه به جزئیات در عین اهمیت به کلیات مطالب درسی را فراموش نکنید و به نحوی مطالعه کنید که محتویات درسی در ذهنتان تثبیت شود تا برای یادآوری آن در دوران جمع بندی نیاز به صرف وقت زیادی نداشته باشید.

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد