ازمون لیسانس به پزشکی رو چطور؟

ما نیز در بخش فایل های صوتی مشاوره کنکور که توسط اینجانب هادی شکری ضبط و تهیه می شود سعی در ارائه ی اطالاعاتی مفید به دانش آموزان هستیم. در واقع مطمئن باشید کسی که به شما مشاوره تحصیلی رایگان و برنامه ریزی رایگان انجام میدهد کیفیتی ندارد ولی ما در این مرکز سعی داریم اصول برنامه ریزی را به شما آموزش دهیم تا دانش آموزان عزیز بتوانند بدون نیاز به هیچ شخص دیگری از این مطالب استفاده کنند. در واقع شما حداقل سه هفته از رقبای هم تراز خود که از مشاوره تحصیلی تلفنی (غیرحضوری) به جای مشاوره حضوری استفاده می کنند عقب تر خواهید بود. دانش آموزان با شرکت در آزمون آزمایشی میتوانند خود را با سایر رقبای خود مقایسه کنند. و در حال حاضر با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کنکور می توانید از طرفیت دانشگاه ها در رشته مورد نظر مطابق با آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ مطلع شوید . حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته. تو مقاله روش خلاصه نویسی برای کنکور نکاتی رو درباره این دو تکنیک مهم (یادداشت برداری و خلاصه نویسی) به شما خواهیم آموخت.چگونه مثل یه رتبه کنکور تست بزنیم؟

پشتیبان معمولا دو هفته یک بار در فاصله بین آزمون ها با شما تماس کوتاهی میگیره و ساعت و محل برگزاری آزمون رو اطلاع میده و اگه سوالی داشته باشید در حد اطلاعاتش جواب میده. اما در مشاوره تحصیلی تلفنی (غیر حضوری) شما می توانید در صورت بروز اینگونه مسائل با یک پیامک یا تماس کوتاه با مشاور خود، ساعت مشاوره تلفنی را به چند ساعت بعد یا حتی شب تغییر دهید. تشخیص به جا بودن انتقادات شما به عهده مشاور است و در صورتی که این انتقادات از دیدگاه مشاور موجه و به جا باشند، سی روز بعد از اعلام انصراف هزینه مدت باقی مانده به شما برگشت داده می شود. تا بتوانند با اعتماد کامل به مشاور تحصیلی به کار های او عمل کرده تا انشاالله نتیجه ای ثمر بخش به همراه داشته باشد. از اینکه ،کلاس به درازا کشیده شده و شما زمان بیشتری را در کلاس باقی مانده اید ا،ز شما عذر می خواهم و یا هیچگاه به دانش آموزان خود نمی گویند عذرخواهی میکنم که ،این مبحث مربوط به مشتق گیری بسیار دشوار است .عذرخواهی کردن از بابت اتفاقاتی که در حیطه اختیارات دبیران می باشد ،نشانه اعتماد به نفس پایین و نشانه ضعف یک دبیر است.

مشاور کنکور چیست

مرکز مشاوره تحصیلی شهداد اولین و تنها مرکز مشاوره تحصیلی و برنامهریزی تحصیلی است که به صورت علمی و با متد های نوین و حرکت فیدبک دار در راستای رسیدن به اهداف عالی آموزشی داوطلبان خدمات منحصر به فردی ارِائه می کند. مشاوره تلفنی کنکور باعث می شود تا داوطلب فکر نکند که تنها است و بداند که شخصی وجود دارد که مدام برنامه ریزی کنکور او را چک می کند و در این مسیر همراه او است. در واقع یک مشاوره تحصیلی رایگان باید بتواند به تمامی نیاز های یک داوطلب کنکوری پاسخ دهد. چرا که هرچه که زمان بیشتری برای مرور درسهای سال پیش و همچنین مطالعه درسهای سال آتی داشته باشید، نیاز شما به برنامه فشرده کمتر خواهد شد. علاوه بر این، برخی از دانش آموزان به مطالعه طولانی مدت عادت نداره و این احتمال وجود دارد که با یک برنامه فشرده خیلی زود از درس زده شوند. به عبارت دیگر ضریب برخی از دروس بسیار بیشتر از سایر درس هاست؛ بنابراین برای قبولی در کنکور تجربی، باید به درسهایی با اهمیت بیشتر توجه ویژه ای داشت و زمان بیشتری برای مطالعه آنها صرف کرد. استراحت کردن موجب میشود که آرامش ذهنی برای هر دانش اموز پدید بیایید و دانش آموزان بتواند با یک انرژی دوباره به مطالعه کردن بپردازند.

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی و غیرحضوری نسبت به مشاوره حضوری این است که شما می توانید هر روز یا هر شب با تماس تلفنی، پیامک یا تلگرامی کل برنامه روزانه و تمام سوالات و درگیری های ذهنی خود را با مشاور در میان بگذارید. مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از تاثیر سهمیه مناطق، ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و رزمندگان در کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید. لباسهای روز کنکور، زمانبندی دقیق، نشستن صحیح روی صندلی و … شما با شرکت در جلسه مشاوره و برنامهریزی کنکور، با روشهای صحیح مطالعه آشنا خواهید شد. همانطور که میدانید برای قبولی در کنکور، باید به دروس سالهای دهم تا دوازدهم، تسلط کافی داشته باشید. همانطور که حتماً میدانید، ضرایب دروس تجربی متفاوت از یکدیگر است. سلام من دانشجوی انصرافی ارشد نرم افزار هستم، دیپلم فنی حرفه ای دارم و همینطور کاردانی و کارشناسی، میخواستم ببینم میتونم کنکور تجربی بدم یا باید دیپلم تجربی بگیرم؟

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما