استقلال Esteghlal FC اخبار، بازی‌ها، خلاصه بازی‌ها، برترین بازیکنان ، نقل و انتقالات فوتبالی

اخبار استقلال

فدراسيون فوتبال در سال 71 تصميم گرفت براي رونق فوتبال در كشور به استانها سهميه بدهد. سهميه تهران چهار تيم بود كه دو تيم پاس و پرسپولیس به عنوان قهرمان و نايب قهرمان ليگ، دو سهميه اول تهران را تشكيل مي دادند. در نیمه دوم این دهه نیز استقلال یک بار دیگر و این بار در مقابل تیم ژاپنی جوبیلو ایواتا در بازی فینال مغلوب شد و برای دومین بار به مقام نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا رسید.

  • او عقده هایش را خالی کرد و البته برای قوی تر شدن محکم تر مشت زد.
  • در روزهای عدم برگزاری لیگ سراسری، در نیمه نخست دهه شصت، استقلال دو بار در سال‌های 1362 و 1364 جام باشگاه‌های تهران را فتح کرد که قهرمانی این تیم در فصل 62 نخستین قهرمانی‌اش با نام نوین استقلال بود.
  • باشگاه استقلال بر این عقیده است اخراج ریکاردو ساپینتو با تحریک از سوی یحیی گل محمدی و افشین پیروانی صورت گرفته است.
  • دروازه بانی که با نمایش در بازی با تراکتور نشان داد، می شود روی او به عنوان دروازه بانی فراتر از دروازه بان سوم حساب کرد.

روند پیروزی‌های او در مقابل پرسپولیس سرانجام با شکست 2_3 در مقابل تیم پرسپولیس در بهمن 1390 متوقف شد. قلعه نویی پس از دو قهرمانی در سپاهان و یک نایب قهرمانی در تراکتور، راهی استقلال شد و باز هم توانست با این تیم قهرمانی لیگ دوازدهم را کسب کند.

چه کسی نمی‌خواهد استقلال قهرمان شود

در فرصت 48 ساعته ای که کمیته انضباطی تعیین کرده بود، هیچ دفاعیه ای از سوی ریکاردو ساپینتو و باشگاه استقلال به دست کمیته انضباطی نرسید! و در نهایت کمیته انضباطی بر استناد گزارش آنلاین تیم داوری اقدام به صدور رای کرد. استقلال البته دیروز بعد از صدور رای از سوی کمیته انضباطی به شدت به رای صادره اعتراض و اعلام کرد، ضمن اعتراض به کمیته استیناف اگر لازم باشد، پرونده را به دادگاه های ورزشی بین المللی خواهد برد. باشگاه استقلال بر این عقیده است اخراج ریکاردو ساپینتو با تحریک از سوی یحیی گل محمدی و افشین پیروانی صورت گرفته است. باشگاه استقلال در بیانیه دیروز صحبت های خداداد افشاریان که گفته بود اگر بگویم برخورد توپ به دست گولیسانی پنالتی بوده طرفداران پرسپولیس ناراحت می شوند و حضور ظهیری یکی از داوران دربی در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس را مورد نقد قرار داده بود. محمد عطایی داور ذخیره مدعی شده که ریکاردو ساپینتو به سوی او آب دهان پرتاب کرده و کمیته انضباطی می توانست دال بر صحت این ادعا سرمربی تیم استقلال را 12 ماه از حضور در مسابقات رسمی محروم کند اما ترجیحش 4 ماه محرومیت و 10 درصد جریمه نقدی بود.

اخبار استقلال

در دهه هشتاد و آغاز لیگ برتر، منصور پور حیدری که با استقلال قهرمان آخرین دوره جام آزادگان شده بود، پس از دو ناکامی پیاپی در آسیا و لیگ، در اواخر فصل جایش را به امیر قلعه نویی داد و قلعه نویی پس از قهرمانی در جام حذفی، از استقلال جدا شد. پس از عدم نتیجه مطلوب توسط کخ، زرینچه و پورحیدری، با پایان فصل 82_1381 امیر قلعه‌نویی این بار به طور ثابت و برای سه سال مربی استقلال شد و در فصل 85_1384، آبی پوشان را به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر رساند. از 26 تیر 1385 که قلعه نویی از این تیم جدا شد تا 28 اردیبهشت 1387 که دوباره به این تیم بازگشت، استقلال خالی از افتخار بود.

اخبار استقلال

تیم فوتبال استقلال(تاج) برای سومین بار پیاپی در فینال جام حذفی شکست خورد. تیم فوتبال استقلال(تاج) روز گذشته با قبول شکست در دربی تهران، جام حذفی را از دست داد. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود زا در خصوص تخلفات سرمربی باشگاه استقلال(تاج) اعلام کرد. با توجه به اختلافات درونی باشگاه در دهه 30، این باشگاه چندین فصل در مسابقات باشگاه های تهران شرکت نکرد. در نیمه دوم این دهه و بازگشت علی دانایی فر، تاج در سال 1335 و 1337 توانست هر دو جام باشگاه ها و جام حذفی را به دست آورد. دانایی‌فر این بار به مدت سیزده سال بی‌وقفه مربی‌گری تاج را بر عهده داشت تا صاحب رکورد طولانی‌ترین دوران مربی‌گری در پیشینه این تیم شود.

بهزاد نوشادی که زمان حضور فرهاد مجیدی در استقلال مربی بدنساز آبی ها بود، از دلایل ناکامی تیم ساپینتو می گوید. بالاترین میانگین امتیاز مربی‌های تاریخ باشگاه استقلال بدون ذره‌ای حق انتخاب بازیکن، حداقل عملکرد ساپینتو است. پس از انقلاب و با همت بازیکنانی از جمله منصور پور حیدری، عباس کردنوری، حسن روشن، ناصر حجازی، عنايت الله آتشی از تیم بسکتبال تاج و… از انحلال تاج جلوگیری و در تاریخ بیستم فروردین 1358 نام استقلال برای این باشگاه برگزیده شد. آنها به معناى واقعى باشگاه بودند و در چندين رشته ورزشى فعاليت مى كردند. اما اولين حضور رسمى آنها در سال 1325 و با كسب دو عنوان نايب قهرمانى در جام باشگاههاى تهران و جام حذفى تهران همراه بود.

پرسپولیس مالک تمام و کمال اوقات اضافه بود، چند موقعیت عالی خلق کرد و سرانجام عالیشاه تیر آخر را  با چاشنی خوش شلیک کرد. باشگاه استقلال برای عدالت‌خواهی به هر نهاد داخلی و بین المللی ممکن مراجعه خواهد کرد تا حق این باشگاه و هوادارانش محقق شود زیرا اساس این حکم‌ زیر سوال است. قهرمانى در جام باشگاههاى آسيا 2 بار، قهرمانى در جام باشگاههاى تهران 14 بار.

پیراهن بزرگ استقلال(تاج) به سکوهای ورزشگاه آزادی نصب شده بود و در صندلی‌های بالای این پیراهن به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا (ع) نام امام هشتم درج شده بود. برخی از محتوای فوتبالی با همکاری ترنسیس ترجمه و تهیه می‌گردد. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. اگرچه در یک صحنه سعید صادقی با خودخواهی پاس تک به تک شدن را به ترابی و امیری نداد، اما تعللش از آن جهت بود که از راست برود و موقعیت بهتری را خلق کند اما اشتباه کرد. کاربر گرامی ، به منظور بررسی بهتر و دقیق تر مشکل مورد نظر، فرم زیر را تکمیل نمایید.

  • اعضاى هيئت مديره وقت( خسروانى، عمواوغلى، جانانپور، حسينى، خاكزار و…)  اين باشگاه كم كم فعاليت در ساير رشته ها را نيز آغاز كردند و اولين تيم فوتبال اين باشگاه را تأسيس كردند.
  • اما اولين حضور رسمى آنها در سال 1325 و با كسب دو عنوان نايب قهرمانى در جام باشگاههاى تهران و جام حذفى تهران همراه بود.
  • در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
  • از دست دادن دو جام قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی حتی برای بازیکنان ذخیره نشین استقلال هم سخت بود؛ از جمله سینا سعیدی فر.
  • در فرصت 48 ساعته ای که کمیته انضباطی تعیین کرده بود، هیچ دفاعیه ای از سوی ریکاردو ساپینتو و باشگاه استقلال به دست کمیته انضباطی نرسید!

در تمرین ریکاوری کلنجار رفتن سینا سعیدی فر با کیس بوکس هم در نوع خوب جالب بود. او عقده هایش را خالی کرد و البته برای قوی تر شدن محکم تر مشت زد. عامل ناکامی این است که تیم بعد از شکست برای بهتر شدن تلاش نکند. هر چند سینا سعیدی فر در بازی پایانی از روی نیمکت شاهد تلاش همبازیانش بود و نقشی در آن نداشت اما از تمرینات او در تیم امید پیداست که برای بهتر شدن تلاش می کند.

هافبک جوان و استقلالی تیم امید به دنبال جلب رضایت عنایتی برای ادامه کارش در تیم امید است. نمایش امیر علی صادقی در تمرینات تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی 2022 مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفت و شاید اگر این مربی در سمت خود ابقاء می‌شد، باز هم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد. استقلال با کسب 36 عنوان قهرمانی رسمی در جام‌های استانی، کشوری و قاره‌ای یکی از پرافتخارترین تیم های ایران است. اما تعویض‌های احساسی ‌و بعضا دیمی، ساپینتو موجب شد در ۲ پانزده دقیقه، استقلال عملا وسط زمین را نداشته باشد.

اخبار استقلال

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما