افتخارآفرینان کنکور – مکتبستان

اینکه یه دانشجوی پزشکی و رتبه برتر مشاوره بده خوبه یا یکی دیگه که تجربه داره؟ این کار این روزها خیلی مد شده است و ما می بینیم که مثلا دانشجویان پزشکی بعد از قبولی در این رشته، شروع به کار مشاوره تحصیلی می کنند. بعضی ها وقتی به دانشجویان شریف فکر می کنند تصورشون اینه که با یه سری آدم نابغه فضایی طرفند در حالیکه اکثر بچه هایی که من باهاشون هم دوره ای هستم خیلی عذرمی خوام فقط خرخونند و با همون خرخونی هم شریف قبول شدند. تو مقاله روش خلاصه نویسی برای کنکور نکاتی رو درباره این دو تکنیک مهم (یادداشت برداری و خلاصه نویسی) به شما خواهیم آموخت.چگونه مثل یه رتبه کنکور تست بزنیم؟ بلکه مشاوران متخصصی هستند که ساعتها کارگاه تربیت مشاور تحصیلی رو گذروندند و به شکل حرفهای و تخصصی در حال مشاوره دادن به دانش آموزان پایه و داوطلبان کنکور هستند. یک مشاور تحصیلی حرفه ای دارای تجربه و اطلاعات زیادی هست که نه فقط خودش، بلکه چندین نفر را در سطوح مختلف به موفقیت رسانده است.ما در روانشناسی یاد می گیریم استعداد و زندگی دیگران را قضاوت نکنیم. من و همکارانم در گروه درس زندگی به دانش آموز دوم مهارت های لازم برای افزایش هوش هیجانی را آموخته بودیم، یکی از آن مهارتها؛ روش درست فکر کردن و ایده یابی مفاهیم کتاب های درسی است، اینکار باعث می شد تا نه تنها سرعت مطالعه و یادگیری وی افزایش یابد، بلکه دیگر لازم نباشد همانند دانش آموز اول که در مصاحبه هایش اعلام کرده ده ها هزار تست مختلف را حل کرده است، خود را اینگونه به زحمت بیاندازد.

مشاور کنکور جواد رمضانی

در ادامه، مقاله هایی رو براتون آوردیم که روش مطالعه هر درس رو به صورت حرفه ای و البته رایگان براتون توضیح دادیم.چگونه ریاضی بخوانیم ؟ این کتاب با توضیح قواعد عربی به صورت ساده و روان و داشتن تست های هدفمند و طبقه بندی شده کمک زیادی به یادگیری ریشه ای این درس می کند و تست های آن به دلیل نزدیکی به تست های کنکور سراسری و تشابه با آن امکان شبیه سازی را برای دانش آموز فراهم می آورد. این مقاله از سایت معتبر Education Corner هست؛ اما ترجمه رایگان این مقاله رو در اختیار شما قرار دادیم تا تو روند مشاوره تحصیلی کنکور شما موثر باشه.دلسرد نشید، دست نکشید و فقط تلاش کنید تا هر یک از این ۱۰ روش مطالعه موثر رو خوب انجام بدید. به عنوان مثال، تندخوانی یکی از تکنیکهای مهم مطالعه دروس کنکور است. مثلا درباره اخبار کنکور مطالبی را در سایت منتشر کنید. تمامی کلیپ ها به صورت امبد در سایت نمایش داده میشوند ، یعنی هر پخش کلیپ به آمار پخش کلیپ در آپارت شما اضافه میکند و برابر با پخش شدن کلیپ در سایت آپارت است(به طور رایگان تعداد پخش کلیپ شما بیشتر میشود). کلاسهای جمعبندی آنها به صورت همایش و با تعداد زیادی دانشآموز برگزار میشود.

مشاور کنکور خوب

کنکور انسانی 1400 در روز پنجشنبه، دهم تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد که حدود 370 هزار نفر در این کنکور آزمایشی انسانی ثبت نام کرده بودند. به روز بودن مشاور تحصیلی چه تاثیری دارد؟ در صورتی که مشکلی برای دانش آموز به وجود بیاید و ساعاتی از روز را از دست بدهد برنامه او به هم نمی ریزد. ما در روانشناسی و مشاوره یاد میگیریم که اشکالات و محدودیت ها و فرصت های یک فرد را پیدا کنیم تا بتوانیم به او کمک کنیم.باید مراقب باشیم دیگران با کمبود تجربه به ما ضربه نزنند. اما جای نگرانی نیست؛ با خدمات مشاور رایگان تحصیلی بارسا، به شما کمک می کنیم با روش مطالعه صحیح برای کنکور آشنا بشید و در مسیر آماده شدن برای کنکور به بهترین روش ممکن عمل کنید و به نتایج دلخواهتون برسید.برای موفقیت در کنکور بایدروش های مطالعه صحیح رو یاد بگیرید و از تکنیک های مطالعاتی استفاده کنید.برنامه ریزی ماهیانه، هفتگی و روزانه داشته باشید و به صورت منظم مطالعه کنید.عادت های غذایی، خواب و برنامه ورزشتون رو بهبود مشاور کنکور انسانی – صفحه اصلی ما – ببخشید. اکیدا به شما توصیه می کنیم حتی الامکان از جلسات مشاوره خصوصی (یک نفره) به جای جلسات مشاوره گروهی استفاده کنید.

با پایشِ چرک نویس ها، آزمون های شخصی از برنامه ها، نظارت بر دفتر برنامه ریزی و روند هفتگی دانش آموز ، مشاور تحصیلی می تواند قدم اول، یعنی برنامه ریزی را به درستی پیاده کند. کتاب ها و منابع کنکور معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی بارسا می باشد. کتاب های تست معرفی شده در این مقاله، بر اساس نظر بهترین مشاوران تحصیلی موسسه آموزشی بارسا می باشد. همچنین برای بازگشت هزینه، دانش آموز باید مدارکی دال بر کم کاری مشاور و خلف وعده ایشان ارائه دهد و این مدارک به تایید شخص مشاور برسند. مراحل ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد و کارشناسی دانشگاه آزاد یزد به جز آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده داوطلب ، همانند هم است با این حساب داوطلبانی که موفق به ثبت اطلاعات و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ شده اند می توانند در این مقطع انتخاب رشته نمایند . در مقاله روش مطالعه صحیح برای کنکور به بررسی دقیق تر این عوامل می پردازیم.با اصولی ترین روش مطالعه آشنا هستید؟

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما