افشای ویژگی های تاشو Xiaomi MIX Fold 2

[ad_1]

در رفتن مدتی است که شایعاتی در مورد گوشی هوشمند تاشوی جدید شیائومی به گوش می رسد. اطلاعات جدیدی از نمایشگر و پردازنده این گوشی هوشمند منتشر شده است.

به گزارش فرارو، شیائومی سال گذشته با گوشی MIX Fold خود وارد بازار گوشی‌های هوشمند تاشو شد و اکنون این شرکت آماده است تا جایگزینی برای این مدل با نام Xiaomi MIX Fold 2 عرضه کند.

در حال حاضر، گزارش جدیدی از شرکت مشهور دنیای فناوری، Digital Chat Station، منتشر شده است که برخی از جزئیات کلیدی را در مورد گوشی هوشمند تاشو آینده فاش می کند. این اطلاعات شامل ویژگی های چیپست استفاده شده در این دستگاه و ویژگی های کلیدی نمایشگر گوشی می باشد.

این گزارش نشان می دهد که گوشی هوشمند MIX Fold 2 دارای صفحه نمایش 8 اینچی LTPO با وضوح صفحه نمایش 2.5K خواهد بود. اندازه صفحه نمایش دستگاه تقریباً به تبلت تغییر می کند. صفحه نمایش 8.3 اینچی شبیه به اپل آیپد مینی است.

گوشی تاشو Xiaomi MIX Fold 2 که به زودی عرضه می شود، ویژگی های این گوشی را آشکار می کند
جدا از جزئیات صفحه نمایش، همچنین مشخص شده است که این دستگاه با جدیدترین چیپست کوالکام، کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد. همانطور که می دانیم اکثر گوشی های پرچمدار عرضه شده در سال جاری از همان تراشه پرچمدار استفاده کرده اند.

شایان ذکر است که در این گزارش به صراحت به دستگاه MIX Fold 2 اشاره ای نشده است. اما هیچ یک از گوشی های هوشمند فعلی با توضیحات ارائه شده مطابقت ندارند، به جز سری MIX Fold شیائومی. از همه مهمتر از اندازه صفحه نمایش این گزارش می دانیم که گوشی معرفی شده یک گوشی تاشو MIX Fold 2 است.

چندین دستگاه دیگر شیائومی وجود دارد که در هفته ها یا ماه های آینده به طور رسمی معرفی خواهند شد. به زودی، در ماه فوریه، این شرکت از سری Redmi K50 که شامل نسخه های بازی Redmi K50، K50 Pro، K50 Pro Plus و K50 است، رونمایی خواهد کرد.

این شرکت همچنین در حال کار بر روی دو دستگاه دیگر به نام‌های رمز «ثور» و «لوکی» است که انتظار می‌رود تنظیمات دوربین بالایی داشته باشند. همچنین گزارش هایی از برخی محصولات میان رده دیگر از جمله سری Redmi Note 12 وجود دارد. از سوی دیگر، سامسونگ قصد دارد برای رقابت با سری گلکسی زد فلیپ، گوشی هوشمند تاشوی دیگری به نام MIX Flip را در کنار Xiaomi MIX Fold 2 عرضه کند.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما