انتخاب الکترونیک موفق به دریافت جایزه تندیس زرین ملی نوآوری ایران

[ad_1]

آخرین تکنولوژی آخرین تکنولوژی روز دنیاست.

به گزارش ارتباطات رسانه های انتخاب الکترونیک، ششمین جشنواره ملی نوآوری برتر ایران با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارائی، رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف و تعداد سایر مقامات کشور و مرکز حوزه اقتصاد و فناوری ایران در محل سالن همایش های دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت معاونت علمی و نناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

در این مراسم که شرکتهای فعال در بخشهای مختلف نظام اقتصادی، حضور یافته بودند، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به دلیل موفقیت در اجرای عملیات عملیاتی کارخانه هوشمند (SMART Factory) در خطوط تولید خود مفتخر به دریافت تندیس زرین این جایزه ملی شد.

محمدرضا پهلوان زاده، معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در حاشیه این مراسم با تاکید بر نقش این گروه صنعتی در مورد چهره فناورانه صنعت و تعمیق ساخت، گفت: این جایزه حاصل تلاش شبانهروزی و بیش از پرسنل نخبه الکترونیکی انتخاب شده در معاونت کیفیت این است. مجموعه است.

وی افزود: گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تنها کارخانه با استانداردهای کیفی و سازوکارهای نظارتی هوشمند بر اساس ساختارهای بین المللی در ایران است که این تحول دیجیتال در روند فعالیت های مجتمع بزرگ صنعتی، پنج تا 20 درصد کاهش هزینه و صرفه جویی را برای انتخاب الکترونیک به همراه دارد. داشته است.

معاون کیفیت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با بیان اینکه تلاش برای افتخارآفرینی یک اولویت در این گروه صنعتی است، توضیح داد: ویژگی های کنترل کیفی در گروه صنعتی انتخاب الکترونیکی برای اطمینان از اطمینان از اطمینان شکل انتخاب شده و برهمین محصولات برندهای وابسته به انتخاب الکترونیکی مبتنی بر استانداردها. نسل چهارم کیفیت هستند.

پهلوان زاده اضافه کرد: توسعه نظام مدیریت صنعتی نوین در گروه انتخاب الکترونیکی، حرکت در نوآوری و دستیابی به مسیر حل چالش های فناورانه را تا حد زیادی جذب کرده و جذب نخبگان و استعدادهای صنعتی و اقتصادی فرصت های فرصت های جدید برای ایجاد این روند در بزرگترین است. مجتمع تولید کننده لوازم خانگی ایران به همراه داشته است.

وی ادامه داد: انتخاب الکترونیک به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه کیفیت و سرمایه گذاری پایدار در زمینه تحقق بیش از پیش قابلیت اطمینان، قصد دارد تا سال 1405 به یک الگوی مرجع نوآوری در صنعت لوازم خانگی جهان تبدیل شود.

پهلوان زاده یادآور شد: تلاش ما در جهت مراقبت از گروه محصولات با کیفیت برندهای وابسته به صنعتی انتخاب شده در مرحله کنترل کیفی و ارائه خدمات پس از فروش ویژه است.

بر اساس این گزارش، تعداد دیگری از شرکت های شاخص ایرانی همراه اول، ذوب آهن، فولادهرمزگان، صنایع ملی مس، بیمه دی، اسنپ و بانک پاسارگاد نیز موفق به کسب تندیس و تقدیرنامه در این جشنواره ملی شدند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما