انتشارات کتاب سفر اصفهان توسط علی بابا

[ad_1]

شرکت مسافرتی علی بابا جلد چهارم از مجموعه «کتاب سفر» خود را با عنوان «کتاب سفر اصفهان» منتشر کرد. کتاب سفر اصفهان با 904 صفحه به صورت دیجیتال و رایگان در اختیار علاقه مندان به سفر و جهانگردی قرار گرفته است. پیش از این کتاب سفر به استانبول، کیش و آنتالیا منتشر شده است.

تا آخر اردیبهشت اصفهان مثل شاهزاده افسانه ای طلسمش را شکسته و کم کم بیدار می شود، توصیفی که در کتاب های فارسی خواندیم و غرق در شادی شدیم را به خاطر دارید؟

اصفهان همچنان یکی از زیباترین شهرهای ایران با تاریخ و میراث غنی، یکی از اولین مقاصد گردشگری اتباع و خارجیان است. به خصوص در تعطیلات نوروزی و تابستانی این شهر مملو از گردشگر است اما با توجه به سفرنامه توصیه می کنیم یا در اردیبهشت ماه به اصفهان بروید و زیبایی های مسحورکننده آن را ببینید و از ازدحام مسافران نوروزی خلاص شوید و یا بیرون پاییز برای دیدن زیبایی های چهارباغ. همچنین می توانید ببینید.

شرکت مسافرتی علی بابا چهارمین کتاب سفر خود را به معرفی کامل اصفهان اختصاص داده است. این یک مقدمه کلیشه ای نیست که فقط آدرس برخی از مقاصد گردشگری را به شما می دهد و به نظر می رسد تصوری از شهر به شما بدهد. این کتاب دیجیتال همه چیزهایی را که قبل از سفر باید بدانید و هر آنچه که می خواهید در سفر تجربه کنید را در اختیار شما قرار می دهد. حتی فراتر می رود، با فصلی در انتهای کتاب که به شما اختصاص داده شده است که تجربه شخصی خود را بنویسید و آن را با بقیه خوانندگان به اشتراک بگذارید.

کتاب های سفر علی بابا راهنمای راه های جدیدی برای گردشگران است. آنها علاوه بر فهرست تمامی جاذبه های تاریخی و طبیعی و معرفی اقامتگاه، دارای اپلیکیشن های ضروری مانند Google Play یا Meteorology و Split Wise هستند. آنها به شما راهنمایی می کنند که کدام پارک ها هستند. و پارک‌های تفریحی برای سفر با فرزندتان وجود دارد و اگر عضوی از یک خانواده معلول هستید چگونه سفر را آسان‌تر کنید.

در قسمت بسیار متفاوت این کتاب به معرفی تمامی هتل ها به همراه جزئیات امکانات آنها اشاره شده است. اگر علاقه مند به سفر به اصفهان برای شناخت تاریخ این شهر هستید، برای مثال می توانید بر روی هتل صفوی کلیک کنید تا جزئیات هتل و نمایی از اتاق ها و امکانات آن ها را ببینید و سپس انتخاب کنید. بوتیک ها، هتل ها، هاستل ها و اقامتگاه های بوم گردی نیز به تفصیل معرفی شده اند. جزئیات کتاب گالری ها، کتابفروشی ها، مراکز تفریحی و هنری، بازارهای سنتی و مراکز خرید مدرن، جاذبه های گردشگری اطراف اصفهان مانند ورزنه، شهربازی ها و باغ ها، موزه ها و بناهای تاریخی و هر چیزی که فکرش را بکنید. مسیرهای دسترسی نیز بر اساس فهرست شده اند. مترو، اتوبوس یا ماشین شخصی.

اگر هر راهنمای مسافرتی به شما توصیه کند برایان بخورید، نویسندگان باهوش این کتاب دست شما را می گیرند و به شراب سازی فیروز یا قهوه خانه عمو غفور در اصفهان می برند که شاید نام آن را نشنیده باشید یا فرنی و آبغوره معرفی کنند. پس با فرهنگ غذایی و غذایی این شهر آشنا شوید. با ارائه رستوران ها و میخانه های دنج، لذت گردش در گوشه ای ناشناخته از شهر اصفهان را نصیبتان می شود. کتاب سفر فقط معرفی مقاصد گردشگری نیست. برعکس، شما را در شهری مانند اصفهان می برد و این یکی از بزرگترین مزایای این کتاب است.

نکته مهم در این کتاب ذکر تمامی مسیرهای اصفهان، زمینی، هوایی، قطار یا خودرو، مسافت و قیمت بلیط و جزئیات پرواز و قطار است. یک نکته جالب این است که اگر خانمی مجرد هستید، برای سفر ایمن بهتر است از کدام ترمینال استفاده کنید!

تلفظ شیرین اصفهانی ها و مقدمه ای بر اصطلاحات و واژه های پرکاربرد. مثلا کجا؟ یعنی کجایی؟ یا چه خبری؟ منظورم این است که آنچه جدید است بخشی از این کتاب است که در سفرنامه های قبلی نبود.

مقدمه ای بر قوانین و مقررات لازم، آدرس کلیه مراکز درمانی و داروخانه های دولتی و خصوصی یکی دیگر از قسمت های مفید و کاربردی کتاب سفر اصفهان است که هر گردشگری باید از آن مطلع باشد.

انتشارات کتاب سفر اصفهان توسط علی بابا

کتاب سفر چیست؟

«کتاب سفر» مجموعه ای کامل از همه چیزهایی است که یک مسافر برای رسیدن به یک مکان از ابتدا تا انتها نیاز دارد و ابزار و وسایل مورد نیاز او. مجموعه کتاب های سفر، با وجود اینکه راهنمای کاربر است، دسترسی مسافران را نیز آسان می کند. بخش هایی با عنوان «بهتر است بدانید»، «فتوفن» و «مراقب باشید» از مشکلات احتمالی و ناآشنایی با قوانین و خرده فرهنگ های شهر مقصد محافظت می کند و سعی می کند دچار مشکل نشوید.

این کتابشناسی رایگان است و همیشه رایگان خواهد بود. این کتاب ها در نسخه های دیجیتال و آفلاین موجود هستند و همیشه می توان بدون دردسر دسترسی به اینترنت از آنها استفاده کرد. حتی در مکان های دور هم می توانید از این کتاب استفاده کنید. مجموعه کتاب های سفر علی بابا یک کتاب مرجع است که برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود نیازی به خواندن آن از ابتدا تا انتها ندارید. صفحات کتاب به گونه ای طراحی شده اند که با استفاده از کاتالوگ های مختلف و گزینه های تعاملی می توانید به راحتی با یک یا دو کلیک پاسخ سوالات خود را بیابید. ویژگی هایی مانند چک لیست جداگانه برای هر مورد و صفحه یادداشت داخلی نیز به شما در شخصی سازی اطلاعات کتاب کمک می کند.

کتاب سفر استانبول و آنتالیا از مجموعه سفرنامه های شرکت مسافرتی علی بابا و کتاب سفر کیش تاکنون منتشر شده است و کتاب اصفهان چهارمین کتاب از این مجموعه است.

این مجموعه تعاملی است و به طور مداوم به روز می شود. پس از سفر در آن شهر، هر گردشگری می تواند تجربه خود را در قالب یادداشتی برای «شرکت مسافرتی علی بابا» ارسال کند و پس از ارزیابی لازم به این کتاب اضافه شود.

کتاب سفر آفلاین و بدون کپی واقعی است. بنابراین فضای چمدان شما را اشغال نمی کند و هیچ درختی برای ساخت آن قطع نشده است. صفحه را با خیال راحت بچرخانید.

##پایان##

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما