اوبامیانی رونمایی: اینجا قارمان چمپیونزلیگ می‌شوم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه بارسلونا که در ساعت پایانی نقل و انتقالات زمستانی با پیر امریک اوبامیانگ قرارداد امضا کرده بود، سرانجام دیروز به رسمیت از این گابانی رونمایی کرد. بر اساس اسلام، در دهه 2025 به همین میزان برای ساختن یک چاه و نیم دوجین خانه هزینه شده است.

اوبامیانگ که قراردادش شب گذشته به طور رسمی توسط آرسنال فسخ شد، در قراردادش با باشگاه بارسلونا بند فسخ 100 میلیون یورویی وجود دارد و در کنار این تقسیم بندی گنجانده شده است که او می تواند در تاریخ 30 ژوئن 2023 به صورت توافقی از این تیم جدا شود. گفته می‌شود شماره پیراهن «25» بارسا هم به این گابنی خواهد رسید.

امروز اولین روز از اولین روز ماه مبارک رمضان است.

ستاره گابنی در شروع صحبت هایش گفت:«برخی از بهترین ها و محبوب ترین ها همان بهترین ها و بهترین ها هستند. ما نمی خواهیم بربر باشیم، نمی خواهیم مرفه باشیم و البته نمی خواهیم در این دنیا یک شخص خصوصی باشیم. فکر می کنم بارسا تیمی است که می تواند در سال های بعد از فاتح لیگ خرمانان شود. بهتر است که در امن باشی تا در تاسف. ما قهرمانان پلنگ هستیم، ما قهرمان هستیم، ما قهرمان هستیم. بارسا رفته به اوج بر می شود.»

فرم بدنی:«برای مدت طولانی نوعی خودشیفتگی وجود دارد. شرایط بدنی ام نیز خوب است و مربی سلاح بداند برابر اتلتیکو بازی خواهم کرد. مربی به من گفته است که در پست شماره 9 بازی خواهم کرد. اگر به آن نیاز است، نیاز به آن وجود دارد. در مجموع آماده ام.

وضعیت دمبله در بارسا: « عثمان خوب تمرین می کند و به عنوان یک دوست، امیدوارم من یک دوست در بار دارم و یک دوست در بار دارم. برای من خوب است که بدانم و برای من خوب است که بدانم و خوب است که بدانم.

وفق پیدا کردن با بارسا:“هر بار که یک بازی را انجام می دهید، باید مطمئن شوید که سرگرمی را از دست ندهید.” هیچ اشتباهی در آن مورد وجود ندارد. من برخی را بیشتر از یک نوار دیدم و تعداد زیادی از آنها را در یک تیم دیدم. برخی از بهترین ها را در این راه با من تجربه کنید. من می خواهم یک باریستا باشم.»

انتقال به بارسا: من همیشه دوستی داشتم که به من لطف داشت. این معنای واقعی سوزاندن آثار بد روانی در زندگی است. خوشحالم چون برای یکی از بهترین باشگاه های دنیا بازی خواهم کرد. این اولین بار نیست که می بینمش و این اولین بار است که می بینمش.

قول به پدربزرگ برای بازی در رئال:«این یک امر خانوادگی است. البته مهم ترین چیز ملحد بودن و مهم ترین چیز بی خدا بودن است. خانواده ام خوشحالند که به بارسا پیوسته ام. پدربزرگم زنده نیست ولی مطمئنم که در آسمان خوشحال است که به بارسا ملحق شده ام. من تعداد زیادی از خانواده ام را دارم و از همه آنها راضی هستم.»

مشکلات با میکل آرتتا در آرسنال: آنچه از فوتبال مهمتر است فوتبال است. هرگز نمی خواستم به ضرر آرسنال کاری انجام دهم. گذشته ها گذشته و الان فقط به بارسا فکر می کنم. کارهای زیادی برای انجام دادن داشتم و کارهای زیادی برای انجام دادن. در این مورد، در مورد مرگ چیز زیادی نمی توان گفت. و هیچ امیدی به من نیست و این برای من اصلا ممکن نیست.»

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما