اولین عینک صوتی لنگر برای om 200 – Zomit معرفی شد

[ad_1]

Anchor به روند تماشای عینکی می پیوندد که فراتر از چشم است و اکنون بخشی از سیستم گوش دادن به موسیقی است. امروز ، نام تجاری Soundcore این شرکت فریم های Soundcore را برای 199.99 معرفی کرد. با این قیمت می توانید محدوده و قاب عینک مورد نظر خود را خریداری کنید. 10 فریم مختلف وجود دارد که می توانید انتخاب کنید ، اما دسته های ضخیم این عینک همیشه با همان طرح زیبا و مشکی زیبا باقی می مانند. فروش این محصول جذاب از اواسط ماه نوامبر و در وب سایت های Anchor ، Amazon Mazon و Best Buy آغاز می شود در دسترس.

لنگر عینک های صوتی

طبق کلاس ، عینک ها به عنوان هدفون بی سیم واقعی با هر دو بلندگو عمل می کنند. این یک استراتژی است که ما از شرکت های دیگر مانند Razor دیده ایم. تغییر دامنه لنگر در عینک او و اتصال آنها به یک قاب متفاوت را آسان می کند. از دیگر ویژگی های این عینک می توان به لنز قطبی ، فیلتر نور آبی و لنز تجویز شده توسط پزشک اشاره کرد. فریم های اضافی با قیمت 49.99 دلار در مدلهای مختلف وجود دارد. این شرکت به مردم اجازه می دهد تا به معنای واقعی کلمه از طریق برنامه تلفن هوشمند Soundcore خود در Android و iOS آزمایش کنند.

لنگر عینک های صوتی

مقالات مرتبط:

هر کلاس دو بلندگو دارد و در بیشتر موارد ، اکثر مردم متوجه نمی شوند که عینک شما در حال پخش موسیقی است. اما اگر صدای موسیقی را بالا ببرید ، قطعاً بیرون می آید.

عمر باتری در حدود 5.5 ساعت پخش مداوم و فریم های صدا برآورد شده است ضد آب و دارای گواهینامه می باشد این IPX4 است. همانطور که قبلاً در مورد Bose و سایر شرکت ها دیده بودیم ، این عینک از حرکات ساده ای مانند ضربه زدن و کشیدن روی دسته برای کنترل محتوا استفاده می کند.

در منطقه ای که در حال حاضر توسط شرکت های قدرتمندی مانند Bose و تا حدی آمازون مزون اداره می شود ، این اولین تلاش او برای ساخت عینک های دو منظوره است. در نتیجه ، این شرکت امیدوار است نقش خود را در پیشبرد مفهوم عینک و معرفی این محصول جدید به افراد بیشتری در سراسر جهان ایفا کند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.