این ابزار پوشیدنی در فیزیوتراپی برای تشخیص حرکات بدن استفاده می شود [تماشا کنید]

[ad_1]

محققان دانشگاه MIT گجت پوشیدنی را ساخته اند که می تواند روی پای یا دست کاربر قرار گیرد تا حرکات بدن را تشخیص داده و شرایط ترمیم عضلات را روی صفحه نمایش دهد. این تکنیک می تواند برای بهبود روند بهبود با فیزیوتراپی و برای ترمیم بافت با حرکات فیزیکی مفید باشد.

این ابزار پوشیدنی قادر است از فناوری توموگرافی برای تشخیص تکانه های الکتریکی در ماهیچه ها استفاده کند و می تواند حرکات عضلات را ردیابی کند. به طور خلاصه ، این ابزارها علاوه بر تشخیص حرکات عضلانی ، می توانند فعالیتی را که انجام می دهند نیز تشخیص دهند.

برای استفاده از این فناوری ، اندازه و طراحی این گجت به صورت سه بعدی در کیت طراحی EIT ایجاد شده است. در طول طراحی این ابزار ، حسگرهایی که تکانه های الکتریکی یا الکترودهای مشابه را تشخیص می دهند به طور خودکار در مکان های مختلف نصب می شوند. البته ، در صورت تمایل کاربر ، می تواند آن را به صورت دستی در مکان های مختلف به دلخواه خود طراحی کند.

پس از اتمام طراحی ، قسمت های مختلف دستگاه جداگانه چاپ شده و با استفاده از چاپگر سه بعدی مونتاژ می شوند. پس از نگه داشتن ابزار در دست خود و نصب برنامه تلفن همراه ، می توانید از آن برای یافتن حرکات استفاده کنید. پس از نصب گجت روی دست ، دست و انگشتان خود را در هر وضعیتی نگه دارید (مانند مشت ، نشان دادن چیزی با دست ، نگه داشتن انگشت شست) ، دستگاه قادر به تشخیص آن است و حرکات دست شما به صورت متن نمایش داده می شود. در برنامه..

این ابزار می تواند با برنامه های کاربردی واقعیت افزوده تلفن همراه به عنوان یک ابزار غیر تهاجمی برای کشف دامنه ترمیم ماهیچه ها در طول درمان و فرآیند فیزیوتراپی مورد استفاده قرار گیرد.

گجت های پوشیدنی

این دستگاه همچنین می تواند برای جلوگیری از حوادثی که راننده را منحرف می کند یا باعث ایجاد مشکل در وی می شود ، مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال ، اگر فرمان به درستی قرار نگرفته باشد ، برنامه به شما در مورد این مشکل هشدار می دهد. این گجت همچنین می تواند برای نشان دادن میزان چربی یا گوشت در بدن با نشان دادن درصد یا علائم ایجاد شده بر روی گوشت مورد استفاده قرار گیرد.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما