این افراد باید در اسرع وقت برای تزریق «دوز سوم» مراجعه کنند

[ad_1]

معاون مرکز بهداشت کرمانشاه با تاکید بر تزریق نوبت سوم واکسن کرونا برای تقویت ایمنی بدن، سه ماه پیش از تمامی افرادی که دوز دوم واکسن هندی، سینوفارم و برکات را دریافت کرده اند، خواست تا نوبت سوم را به صورت زیر مصرف کنند. در اسرع وقت. ممکن است.

به گزارش ایسنا، دکتر سارا شاه آبادی با اشاره به نیاز به تزریق دوز سوم واکسن کرونا، گفت: مطالعات علمی نشان داده است که سطح ایمنی در تمامی واکسن‌های کرونا به تدریج پس از سه تا چهار ماه کاهش می‌یابد و حفظ آن ضروری است و ایمنی در برابر این ویروس ضروری است. ” کرونا باید در نوبت سوم تزریق شود.

وی افزود: بر این اساس کشور به تازگی تزریق نوبت سوم واکسن کرونا را آغاز کرده است و تمامی افراد 18 سال به بالا که حداقل سه ماه دوز دوم واکسن را تزریق کرده اند، برای نوبت سوم اقدام کنند.

شاه آبادی گفت: افرادی که علیه ویروس های غیرفعال مانند بهرات، سینوفارم و برکت واکسینه شده اند در صورت برگشت سه ماه بعد از نوبت دوم در اولین فرصت واکسینه شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: در تزریق دوز سوم این افراد توصیه می شود از همین نوع واکسن استفاده کنند اما تزریق انواع دیگر واکسن کرونا در نوبت سوم نیز برای این افراد اجتناب ناپذیر است.

شاه آبادی گفت: به افرادی که قبلا واکسن اسپوتنیک یا آسترازینکا تزریق کرده اند توصیه می شود نوبت سوم را حداقل سه ماه پس از نوبت دوم مصرف کنند.

معاون مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خاطرنشان کرد: این افراد می توانند آسترازینکا، پارس کوپلاس و سوبرانا پلاس را در نوبت سوم تزریق کنند.

شاه آبادی با بیان اینکه تمامی مراکز اجتماعی، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز بهداشتی درمانی برای واکسیناسیون فعال هستند گفت: مراکز بهداشتی و درمانی تا ساعت 14 فعال هستند.

وی افزود: مراکز تلفیقی واکسیناسیون علاوه بر صبح نیز از ساعت 15 تا 19 فعال بوده و پذیرای مشتریان است.

معاون مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان از تزریق بیش از 75 هزار نوبت سوم واکسن کرونا در استان خبر داد.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما