بارسلونا ناامید ؛ لاپورتا روی دامان یک مربی ناشناس نشست!

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تا پایان دوران مربیگری رونالد کومان در باراآ چیزی باقی نمانده است و سرمربی هلندی پس از یک سال فراز و نشیب جایگزین او می شود.

کومان فصل گذشته بارسلونا را به کوپا دل ری رساند اما در مسابقات دیگر ناامیدکننده عمل کرد و روند بد بارآنا در این فصل ادامه یافت. فقدان گزینه مناسب برای جایگزینی کومان دلیل اصلی تاخیر در اخراج او است و در حال حاضر مسئولین در حال ارزیابی مناسب برای یافتن بهترین مربی هستند.

گفته می شود که گزینه مورد علاقه خوان لاپورتا آندره آ پیرلو رئیس جمهور است ، اما هیئت مدیره نظر مثبتی در مورد ژاوی دارد. گزینه های دیگر عبارتند از باب مارتینز ، سرمربی بلژیک و مارسلو گواردو ، مربی تیم ریوپلاته.

مارتینز دیروز در یک کنفرانس خبری گفت که بارا با او تماس نگرفته است ، اما افزود که هیچ کس از آینده او اطلاع ندارد و ممکن است اتفاقات بیشتری رخ دهد.

جیاردو صبح امروز به شایعات پاسخ منفی داد و گفت: تمام تمرکز من روی بازی با بوکاجونیورز است و علاوه بر این ، همه می دانند که دوست دارم تا پایان قراردادم روی رودخانه بمانم. من یکی از مربیانی نیستم که به خاطر بارسلونا در نیم فصل تیمم را ترک می کند. هیچ دلیلی وجود ندارد که توجهم را به مسائل جزئی معطوف کنم. من با رودخانه قرارداد دارم و به این تیم متعهد هستم. من می خواهم مربی ریور شوم و هیچ چیز دیگری در ذهن من نمی گذرد. هیچ دلیلی وجود ندارد که بپرسم آیا با من تماس گرفته شده است یا خیر. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که تا پایان قراردادم می مانم و می بینم در آینده چه اتفاقی می افتد. “

به گزارش رادیو کاتالونیا امروز ، لاپورتا اکنون نظر خود را تغییر داده و معتقد است که آژاکس می تواند بهترین را برای اریک تون هاگ کومان 51 ساله تغییر دهد. مردی که در آژاکس با سبک و فلسفه در نزدیکی بارسلونا بازی کرد و دو سال پیش توانست با بازیکنان با استعداد و جوان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد. بسیاری او را مربی خوبی برای انار آبی می دانند.

مشکل اینجاست که تن هاگ با آژاکس قرارداد دو ساله دارد و ترک تیمش در ابتدای فصل دشوار است.

علاوه بر این ، دستمزد تن هوگ زیاد است و اگر بارا این مربی را استخدام کند ، آژاکس مجبور به پرداخت خواهد بود. با توجه به وضعیت بد مالی بارسلونا ، به نظر می رسد باشگاه کاتالان تا پایان فصل بماند و سپس با هاگن قرارداد امضا کند.

به گزارش موندو دپورتیوو ، جوردی کرایف باراآ و سرگئی برخاوان را به عنوان مربیان تیم دوم رد کرد و آلبرت کاپیوس تا پایان فصل هدایت بارا را بر عهده خواهد گرفت. او تا چند ماه پیش مربی تیم زیر 21 سال دانمارک بود.

او در سال 2017 دستیار دورتموند بود و سابقه حضور در تیم های پایه فوتبال چین و همچنین برندبی دانمارک را دارد. کاپیوس هرگز فرصتی برای هدایت تیمی در سطح اول فوتبال جهان نداشته است.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما