بازگشت به تنظیمات کارخانه پرسپولیس

[ad_1]

خبرگزاری مهر: پرسپولیس که به قول خودش از جایی برگشته که خیلی ها می خواستند زندگی کنند، نشان داد که آنجا نیست و از نظر فنی بیشتر از نظر اخلاقی روشن است. محسوس

صحبت‌های زیادی در مورد اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر برای باشگاه قرمزها رخ داده است، مطرح شده است و باید عناوین آن را بخشید. ابتدا اتفاق خوبی افتاد و یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با اولسان گفت که باید زیرساخت ها اصلاح شود و خطاها برطرف شود و هیچ گاه از غیبت عیسی آل کثیر در فینال گلایه نکرد.

اما این دو هفته نشان داد که همه به تنظیمات کارخانه خود باز می گردند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. این را ابتدا خود گل محمدی در بازگشت از دوحه و در مصاحبه با مدیران باشگاه در خصوص بشار رسن نشان داد.

بازیکن عراقی از دهان این مربی خارج نمی شود اما بازیکن قدیمی در پرسپولیس است و هست. البته این برای تایید نوع خروج نیست، بلکه برای رسیدگی به وضعیت فعلی است. این مربیان مدام می گویند که من نباید این انتظار را از تیم داشته باشم چون بازیکنم رفته است، این شروع بی مسئولیتی محسوب می شود. باید به مربی گفت که هافبک خلاق عراقی از تیم جدا شده و وظیفه اوست که برای خط هافبک خود چاره ای بیندیشد.

در حالی که افشین پیروانی سرپرست تیم در واکنش به حملات نامناسب و نامناسب به تیمش در یک برنامه تلویزیونی با کری تماس می گیرد، خود و تیمش را برتر می داند در حالی که برتری در دنیا برتر از حال است و نه. گذشته. به قول معروف «من حساب دارم، حساب دارم».

پرسپولیس در بازی با نساجی – قبل از اینکه زمین بخورد – باید با ضعف خودش کنار می آمد که واقعاً دور از معمول بود. اهدافی که قبول کرده و اهدافی که نپذیرفته را مرور کنید تا نقاط ضعف آشکار این تیم را در همه زمینه ها ببینید.

بازیکنان این تیم خود را خاص می دانند اما حداقل در این دو مسابقه نشان نداده اند که نایب قهرمان آسیا هستند و قدرتشان بیشتر در اینستاگرام است تا زمین فوتبال.

گل محمدی چند روز پیش به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس برای اهدای مدال به خانواده مرحوم بهروز خورشیدیان راهی یاسوز شده بود. این رفتار قابل تحسین است.

حالا این مربی باید این سوال را بپرسد که چرا رفتار ناجوانمردانه ای را در تیمش می بیند؟ حامد لکگویی در شرایطی که زمان را از سر می گیرد به تنظیمات کارخانه بازگشته است. البته این دروازه بان به همراه ذوب آهن دست به کار جدیدی در بازی زدند. زمانی که ذوبیا برای توقف بازی به کرنر برخورد کرد، توپ را به وسط زمین پرتاب کرد. او همچنین به عنوان یک «داور متقلب» برای ضربه عبدالله حسینی عمل کرد که هرگز به او برخورد نکرد و در نهایت دو اخراج جنجال به پا کرد. اتفاقا دود این اخراج به پرسپولیس هم رفت.

پرسپولیسی ها بلافاصله پس از بازی با انتشار پستی از سوی مدیر رسانه ای خود توسط جریان ذوب آهن متوقف شدند. اما گفته ذوب آهن در نیمه اول بازی به جایی نرسید و به نظر می رسد نتیجه از نیمه دوم آغاز شده باشد. چنین گمانه‌زنی‌هایی جز رفتن در مسیر اشتباه نیست، به‌خصوص برای تیمی که هنوز آنقدر مهره ارزشمند و تاثیرگذار دارد که گل محمد بشار رسن را بر بازیکنانش نمی‌زند.

مربیان پرسپولیس باید پاسخگوی رفتارشان باشند. آرمان رمضانی، مهدی مهدی خانی، سعید آقایی و مهدی عبدی مسئول این عملکرد نامناسب بودند. بینی برتر خود مسئول. به ناشنوایی مجازی که تمرکز تیم را مختل می کند، پاسخ دهید. مسئولیت شانه خالی کردن از مسئولیت و مسئول خیلی چیزهای دیگر.

بله، پرسپولیس تیم خاصی است. در فاصله یک ماه از اوج گیری فوتبال آسیا، این تیم به جایی رسیده است که باید در خانه آن را مساوی دانست.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما