بررسی درس به درس دفترچه

چطور میتونم مقایسه نظام قدیم و جدید انسانی انجام بدم؟ میخواستم بدونم میتونم برای کنکور 1401 کنکور بدم و دانشگاه روزانه برم؟ چه بسیار داوطلبانی که با رتبه های بسیار خوب پس از دو سال تحصیل در رشته انتخابی، به اشتباه خود پی برده اند و مجددا اقدام به شرکت در آزمون کنکور سراسری کرده اند. اما باز اشتباه از من؛اولین اشتباه بزرگم این بود که کانون ثبت نام نکردم؛ چون معتقد بودم کانون یکی از دلایل شکست من در کنکور های ۹۲و۹۳ بوده ،و در موسسه دیگری ثبت نام کردم و نزدیک کنکور ۹۴ پشیمون شدم اما چه سود؛تاجایی که هر دو سال بعد اون کانون ثبت نام کردم.تو اتفاق هایی که برای کنکور ۹۴ پیش اومد، خیلی اذیت شدم؛اول اینکه در انتهای ابان مریض شدم تا جایی که کل دهانم عفونت داشت،و یک دندانپزشک هم بنا به تشخیص نادرست و صرفا براساس دیدن ظاهر موضع؛تشخیص داد که بنده سرطان دارم! بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور سراسری 1400 اقدام به پذیرش 23.268 دانشجو خواهد کرد.

مشاور کنکور با قیمت مناسب

مشاور حقوقی. کارشناس یا کارشناسی ارشد حقوق ( کلیه گرایش ها ) تهیه متن قراردادهای شرکت و نظارت بر روند عقد آنها. من کارشناسی ارشد زیست شناسی هستم ودوباره میخوام به خاطر علاقه ای که به رشته پزشکی دارم کنکور سراسری شرکت کنم . در کنکور سراسری 1401، میزان 30 درصد ظرفیت پذیرش رشته های دندان پزشکی، پزشکی، داروسازی و چند رشته دیگر مرتبط با پزشکی به داوطلبان بومی استانی و شهری اختصاص داده می شود. به عبارت دیگر ۵۹.۲۳ درصد داوطلبان زن و ۴۰.۷۷ درصد داوطلبان مرد هستند. افرادی که سرجلسه آزمون حضور داشتند، بی صبرانه در انتظار انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی بسر می برند تا به محض انتشار این سوالات اقدام به بررسی پاسخ های خود نموده و پس از محاسبه درصد هر درس و استفاده از نرم افزارهای مجازی تخمین رتبه و انتخاب رشته، شانس قبولی خود را در رشته های مورد علاقه خود بسنجند. بعضی از داوطلبان بر اساس تیپشخصیتی که دارند با خواندن جزوات و خلاصهی نکات راحتتر هستند. تبصره 4: داوطلبان علاقمند به پذیرش در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی تهران درصورتیکه مطابق کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان وتربیت دبیر شهید رجایی شده اند در این مرحله می توانند با پرداخت هزینه مربوط به علاقمندی به رشته های این دانشگاهها به مبلغ 69000 (این مبلغ به احتمال زیاد تغییر خواهد داشت و مربوط به سال 98 می باشد) ریال از طریق سیستم پرداخت اینترنتی مندرج در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش خرید کارت اعتباری) نسبت به انتخاب رشته از این دانشگاهها اقدام نمایند.

مهندسی معماری داخلی نیازمند داشت خلاقیت و قدرت تجسم بالا است و داوطلبی که می خواهد در کنکور ریاضی 1400 – 1401 این رشته را انتخاب کند باید علاوه بر تسلط همه ی دروس بر مباحث ریاضیات و هندسه نیز علاقه مند باشد. راستی ما در مطالب بعدی میایم و چند تا مورد جزئیتر راجع به تغذیه و خواب برای کنکور که خیلی حساسه بهتون میگیم. اما یک مشاور تحصیلی خوب و آگاه میداند که اگر دانش آموزی به مدت چند هفته از بدن خود بیش از حد کار بکشد و با شب بیدار ماندن بخواهد ساعت مطالعه خود را افزایش دهد، به چنین وضعیتی دچار میشود. در مشاور تلفنی محدودیتی در ساعت جلسه مشاوره وجود ندارد و حتی می توانید تا چند ساعت در روز نیز با مشاور خود در ارتباط باشید. مثلا داوطلبی که توانایی 6 ساعت مطالعه در طول روز را دارد به هیچ وجه انتظار درس خواندن به مدت 10 ساعت در روز آن هم در شروع کار نمی رود.

بند 30 نیز مخصوص عزیزانی است که دارای معلولیت هستند و باید این بخش را علامت بزنند. کنکور سراسری سال ۹۷ در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ در ۳۷۵ شهرستان و بخش و در ۴۷۹ حوزه امتحانی برگزار می شود. وی افزود: کنکور سراسری ۹۷ به منظور پذیرش دانشجو در دورههای روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین در کدرشتههای با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می شود. وی افزود: با توجه به اینکه آزمون هر یک از گروه های آزمایشی به طور جداگانه برگزار می شود و داوطلبان باید پرینت کارت شرکت در آزمون مربوطه را همراه داشته باشند. داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات اختصاصی و عمومی خود پاسخ دهند. مشاوره کنکور ریاضی رایگان به شما کمک میکند تا ابتدا هدف خود را که همان انتخاب رشته و دانشگاه مورد نظر است، مشخص کنید، چرا که ضرایب دروس اختصاصی در رشتههای مختلف با یکدیگر متفاوت است. ارزیابی برنامهریزی و نظارت بر اجرای آن یکی از وظایفی است که مشاور تحصیلی کنکور ریاضی برعهده دارد.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما