برنامه ریزی برای کنکور 1401

در ابتدای تأسیس، این دانشگاه با نام دانشگاه صنعتی آریامهر فعالیت میکرد و پس از انقلاب 57 با نام دانشگاه صنعتی شریف به فعالیت خود ادامه داد. اما استفاده از استعداد و مدیریت تواناییهایمان همیشه جواب خواهد داد. اما چون زیاد تو کنکور خودشون درس خون نبودن نمیتونن نکات ریز رو بهتون منتقل کنن. اینا خودشون حداقل در 10 سال اخیر کنکور دادن. دانشگاه صنعتی شریف باتوجهبه رتبهبندی تایمز در جایگاه 600 و در بین دانشگاههایی که در 50 سال اخیر تأسیس شدهاند دارای رتبه 47 است. اگر بخواهیم بزرگترین ابهامات داوطلبان کنکور ارشد مهندسی مکانیک را لیست کنیم، در انتها به چند مشکل عمده و مشترک در بین داوطلبان می رسیم که در ادامه راه کار من در 3گام برای این تعدادی از این مشکلات ذکر شده است. سلام من كارشناسي حسابداري دارم و مشغول بكار مي باشم ميخوام براي ارشد بخونم نميدنم چي بخونم و چه زماني چه درسي بخونم؟ سلام من دانشجوی کارشناسی پیوسته غیر انتفاعی هستم ترم شش. سلام . برای تعیین رتبه و شانس قبولی می تونین از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری تحصیلیکو استفاده کنین . داوطلبانی که کمتر از شش ماه وقت دارند حالت های مختلف دیگری نیز وجود دارد که با توجه به شرایط داوطلب تعیین می شود.

تو این مطلب قصد دارم برای انتخاب یک مشاور به معنای واقعی کلمه راهنمایی هایی بهتون بکنم که خیلی میتونه کمکتون کنه که تو دام مشاورای قلابی و بی سواد و دروغگو که فقط به فکر پولن و خیلی راحت با به اصطلاح تعیین سطح علمی کردن شما با آینده تون بازی میکنن، نیفتین. شاید اینکه بدونید یک مشاور کنکور تجربی رتبه برتر چطور براتون برنامه ریزی میکنه براتون جالب باشه. این روزا خیلی از به اصطلاح مشاورای کنکوری و در عمل بازاریاب محصولات کنکوری، ادعا میکنن که دکتر و بخصوص مهندسن و چند تا رتبه برتر کنکور تربیت کردن اما خیلی موارد بوده که ثابت شده دیپلم هم ندارن و وقتی ازشون مدرک میخوای حرفی برا گفتن ندارن و به قول معروف میپیچونتتون .پس حتما قبل از انتخاب مشاور ازش مدرک مستند بخوای. اما باید توجه داشته باشیم این منابع و تستها معتبر باشند و توسط افراد و مراکز معتبری تهیه شده و نزدیکی زیادی به سؤالات کنکور سالهای قبل داشته باشند. برای هر درس باید نکات مهم و فراموش شدنی را نت برداری کنید و آن هارا مرور کنید تا در حافظه بماند.

مشاوره ی کنکور ارشد

یکی از کارهای بسیار مهمی که همه داوطلبان کنکور، دقت کنید همه داوطلبان کنکور، باید حتماً به آن توجه کرده و بخشی از برنامه مطالعاتی خود را برای این کار مهم در نظر بگیرند، مرور است. داشتن یک منبع آموزشی و تستی خوب در این درس که یادگیری و تسلط شما را تضمین کند مهم است. به طور کلی تعداد دروسی که داوطلب باید مطالعه کند کاملا وابسته به شرایط، وقت و هدف داوطلب است و نمی توان برای همه عدد یک سانی را گفت اما به صورت کلی و حدودی در گرایش های تبدیل و طراحی اگر کسی قصد قبولی در دانشگاه های دولتی معمولی تهران را دارد باید حداقل 8 درس از 15 درس ضریب دار را مطالعه کنید و برای قبولی در سه دانشگاه برتر تهران را دارد باید بین 10 تا 12 درس را مطالعه کند (این اعداد حدودی هستند و مثال نقض بسیاری برای آنها وجود دارد). اما اشتباه میکنن. اینجور ادما بیشتر دنبال این هستن که یکی بجاشون درس بخونه. پس خیالتان راحت باشد که علاوه بر درس خواندن می توانید با برنامه ریزی هوشمندانه به همراه مشاور دورخیز برای هدف خود تلاش کنید.

اگر به دنبال موفقیت در کنکور رشته علومانسانی هستید، ابتدا با یک مشاوره کنکور انسانی حتما صحبت کنید، و حتما با یک برنامه جامع و منظم به آغوش این ماراتن بروید! است و با ارائه یک برنامه ریزی دقیق ، اختصاصی و جزء به جزء تا روز کنکور با داوطلب خواهیم بود و در این مسیر به طور مستمر به داوطلبان مشاوره می دهیم و پاسخ گوی سوالات آنها هستیم. با توجه به اینکه شما مشکل سربازی ندارید مشکلی نخواهید داشت. سال 1397 از دانشگاه فارغالتحصیل شدم و پس از آن عازم گذراندن دورهی سربازی شدم. در صورتی که دانشجویان دوره روزانه بدون انصراف از دانشگاه محل تحصیل، در کنکور شرکت کرده و مورد پذیرش قرار گیرند، قبولی آن ها باطل خواهد شد. اگر در دوره های غیر روزانه ثبت نام کنید می توانید اقدام کنید. واقعیت این است که خدمات مشاوره کنکور تجربی در جهت دستیابی به بهترین نتایج در کنکور است. مشاوره کنکور برای بعضیا واقعا فایده ای نداره. در این مدتی که من در موسسه 3گام به عنوان مشاوره تخصصی مهندسی مکانیک مشغول به کار بوده ام(از سال 94 تا کنون)، توانسته ایم که با استفاده از سیستم کاملا تخصصی و منحصربفرد برنامه ریزی 3گام به بسیاری از دانشجویان این رشته در تمامی نقاط ایران برای ورود به دانشگاه های برتر کمک کنیم که این تعداد زیاد دانشجو باعث غنی تر شدن سیستم برنامه ریزی 3گام شده است.

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما