برنامه ریزی عید تا روز کنکور

یک مطالعه اصولی و درست ، تلاش بر متمرکز شدن بر نکات اصلی کتاب خواهد داشت و توانایی شناخت مهمترین نکات برنامه ریزی درسی می باشد. یادتان باشد هدف های بزرگ مثل دویدن هست، برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید تلاش های کوچک را جدی گرفت. تبصره: آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ مقرر (1400/06/31) موفق به اخذ مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید (نظام 3-3-6) یا مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) نشوند، در صورت انتخاب کدرشته محلهایی که مطابق دفترچه راهنمای انتخاب رشته پذیرش آنها برای نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ باشد، به شرط اخذ مدرک تحصیلی حداکثر تا تاریخ 1400/11/30 ثبت نام و ادامه تحصیل آنان بلامانع خواهد بود و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل خواهد شد. بله مشکلی بابت ادامه تحصیل نخواهید داشت. برای همین مشکلی برام پیش نمیومد. و نترسیم از متن انتشارات شبقره برای درک مطلب و کلوز تست منبع مناسبی است.مطالعه ی این کتاب نیاز به سطح خوبی در درس زبان انگلیسی دارد. این قضیه بسیار مهم می باشد زیرا به هر میزانی که داوطلب قوی و به موقع و با شور و نشاط مطالعه را برای کنکور آغاز کند باعث داشتن ساعات مطالعه ی زیاد و تست زنی کنکور و تمرین کافی به مرور زمان شده که هر دو از ارکان مورد نیاز کنکور می باشد.

مشاور کنکور سنندج

دانش آموزان کدام دسته به مشاور نیاز دارند؟ پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 بزنید. بهترین راه برای بالابردن اعتمادبهنفس این است که این ویژگی در شما نمود عینی داشته باشد. در ادامه بهترین منابع کنکور 1401 در درس شیمی را در سه سطح مختلف بررسی میکنیم. بیشتر دانش آموزان در این مدت انگیزه خود را برای ادامه از دست می دهند و از درس خواندن دست می کشند. این راهنمای خوب همه چیزهایی که گفته شد را فراهم می کند تا دانش آموز بتواند رتبه خوبی کسب کند و در دانشگاه مورد علاقه خود قبول شود. 1️⃣2️⃣ داوطلبان باید موارد زیر را بر اساس نظام آموزشی و سال اخد دیپلم خود وارد کنند. همان لباسی که میپوشید، همان میزان استراحت قبل از آزمون اصلی، تغذیهای که سر جلسه دارید و همهی موارد باید بتوانید شبیهسازی کنید. این کار به میزان اعتمادبهنفس شما هم بستگی دارد.

مشاور کنکور تجربی نی نی سایت

موفقیت شما در کنکور کارشناسیارشد با میزان زمانی که در سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT میگذارید رابطهی خطی دارد. بنابراین توصیه می شود که فقط یک منبع را تهیه کرده و روی آن تسلط یابید زیرا تعدد منابع ممکن است در ابتدای مسیر باعث اطمینان خاطر داوطلب شود اما پس از گذشت زمانی هر چند کوتاه باعث ایجاد سردرگمی در فرد می گردد. باید به خاطر داشته باشید که زمان و مطالب یادگرفته سرمایههای شما هستند و تا کنکور باید سرمایههایتان را در درجه اول حفظ کنید و سپس به دنبال ارتقاء آن باشید. باید زبان را بهصورت Test-base بخوانند. یکی از تفاوت های اصلی کنکور 1400 با کنکورهای برگزار شده در سال های قبل این است که دانش آموزانی که درس های نظام قدیم را مطالعه کرده اند نیز باید با منابع نظام جدید کنکور دهند و مباحث مربوط به سال های دهم و یازدهم و دوازدهم را بخوانند. آخه شنیدم توی یازدهم چند جا تغییر کرده. رشتم ریاضیه و یازدهم رو تموم کردم! در روش تستزنی تلفیقی فیدبک و واشبک شما فقط سی تا چهل ثانیه برای حل تست وقت میگذارید.

این روش وقت زیادی از شما میگیرد. در روش فیدبک شما اول سعی میکنید تست را حل کنید و بعد سراغ کلید میروید و آن را بررسی میکنید. درواقع در روش مشاورهای شاگردان کنکوری اصفهانی این مشاور کنکور، شما قبل از اینکه در رقابت با کسی باشید در رقابت با خودتان هستید. توجه داشته باشید که تاثیر بومی گزینی و سهمیه مناطق در انتخاب رشته دانشگاه آزاد تاثیری ندارد و سهمیه های موثر در دانشگاه آزاد سهمیه ایثارگران و سهمیه بسیج فعال است و داوطلببینی که از این دو سهمیه استفاده نمی کنند در در سهمیه عادی گزینش می شوند . برای کسانی که در میانهی راه هستند توصیه میکنیم که دو درس تخصصی را حذف کنند که البته این توصیه بسیار کلی است. بهصورت کلی، حذف درس باید هوشمندانه باشد. در گرایش معماری این افراد باید در درسهایی مانند کامپیوتر منطقی و معماری و سیستم و هوشمصنوعی عمیق شوند. ظرفیت پذیرش رشته در کنکور و ورود به دانشگاه را فراموش نکنید؛ بعضی از رشتهها مانند رشتهی تجربی، هر ساله داوطلبان زیادی را سر جلسه کنکور …

مشاوره کنکور جاوید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور به انگلیسی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده