برنامه ریزی کنکور انسانی 1401 ✅ مشاوره کنکور انسانی 1401 |دورخیز

چرا باید از مشاوره تحصیلی کمک گرفت! اهمیت مشاوره چیست؟ - ویرگول شفاف نیوز: نظر سیناتهرانی در مورد کتابهای کنکور و کیفیت آنها چیست؟ این مشاور تحصیلی برجسته به شفاف نیوز گفت: اینها دبیران کنکور نیستند، این عزیزان رتبه های برتر سالهای قبل ما هستند که استانداردهای ما را در تدریس به شیوه طراحان سوالات کنکورسراسری بخوبی فراگرفته اند، وگرنه صرفاً نمی توان گفت؛ هرفردی که رتبه برتر کنکور است، حتماً مشاور یا دبیر خوبی هم هست. شفاف نیوز: اما شما در کادر خود گروهی از بهترین دبیران کنکور را دارید؟ بنده دانش آموزی داشتم که مدتی از مشاوره های تحصیلی و کلاس های کنکور گروهی که مدعی بود از رتبه های برتر کنکور سراسری هستند، استفاده می کرد اما وقتی به ما مراجعه کرد، متوجه شدیم که آنها با ارائه یک برنامه درسی بسیار سنگین و ساده لوحانه که کپی شده یک کتاب برنامه ریزی درسی قدیمی بود و نیز صرفاً استفاده از عبارات انگیزشی شعارگونه به وی اینگونه القا کرده بودند که برای کسب رتبه عالی در کنکور سراسری باید بیش از چهارده ساعت در روز درس بخواند.

مشاور کنکور بهبهان

مشاور برتر کنکور » کارنامه خرد ما باید یاد بگیریم که بجای تلاش برای زیر سؤال بردن، شایعه سازی و تخریب ناجوانمردانه سایر همکارانی که در زمینه مشاوره تحصیلی فعالیت می کنند با دیده ی احترام به آنها بنگریم، بقول پیتر دراکر پدر علم مدیریت نوین، یک کسب و کار زمانی می تواند پیشرفت چشمگیری داشته باشد که ابتدا به رقبای خود احترام بگذارد و سپس با شناسایی نقاط مثبت و منفی آن و بدون آنکه رقبایش را تخریب کند به طراحی استراتژی های موفقیت کسب و کار خود بپردازد. این روانشناس و مشاور کنکور تصریح کرد: نکات مهمی که باید دانشآموزان به آن توجه کنند این است که زمان مطالعه مناسب را حفظ کنند و نیازی به تایم مطالعه افراطی ندارند و باید تستزنی اصولی را در دستور کار داشته باشند و همچنین از خلاصهها و سبک نمودار درختی و نقشهذهنی برای مرور مطالب قبلی استفاده کنند و باید بخش زیادی از نقاط ضعشان را هم تا قبل از رسیدن عید رفع کنند.

ایجاد عزت نفس و فراهم کردن منابع برای توسعه و رشد فردی، اساس کار یک مشاور مدرسه محسوب می شود. زیرا ممکن است او با کار سخت و طاقت فرسا یعنی ساعتهای مطالعاتی طولانی و حل تستهای فراوان، رتبه خوبی در کنکور کسب کرده باشد، که از نظر بنده ارزشش به اندازه کار دانش آموزی نیست که با تکیه بر روشهای علمی مطالعه و تست زنی و با مدت زمان مطالعه کمتر به رتبه های برتر کنکور رسیده است. مشاور کنکور شخصی بسیار با تجربه باید باشد که به خوبی راه موفقیت را به شما نشان دهد. دانش آموزان کنکوری می توانند علاوه بر شرکت در کلاس آنلاین کنکور تجربی از بهترین اساتید کنکور ایران از با تجربه ترین و خبره ترین مشاوران تحصیلی که قبلا این مسیر را به خوبی طی کرده و در کنکور خود رتبه برتر شده اند استفاده کنند سیستم مشاوره آنلاین آقای مشاور هیچ محدودیتی ندارد و دانش آموزان کنکوری همواره می توانند با مشاور خود در ارتباط باشند . ضمن اینکه اساسا نوع مراجعین مرکز مشاوره تحصیلی بنده با سایر مشاورین متفاوت است و اینرا می توان از شرایط سختگیرانه ای که در انتخاب شاگردانم اتخاذ کرده ام بخوبی متوجه شد.

پس حتماً حتماً به بارم بندی هر یک از درس ها دقت کنید و به اهمیت هر کدام از مباحث در کنکور توجه ویژه ای داشته باشید. حتما آخر هفته ها برنامتونو به مشاور یا یکی از اعضای خانواده نشون بدید. بنده یعنی سینا تهرانی باید اعتراف کنم که درس های بزرگی از سایر مشاوران مدیریت و نیز تحصیلی کشور گرفتم حتی درسهای بزرگی از مشاورانی آموختم که به من و خانواده ام ناسزا گفتند. دانش آموز کمک کند وجود مشاور است؛ با این حال بسیاری از مدارس کشور یا مشاور ندارند و اگر هم دارند یا آن مشاور به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان، یا فرصت رسیدگی مطلوب به وضعیت هریک را ندارد و یا از علم کافی برای کمک به بهبود وضعیت تحصیلی و روحی دانش آموزان برخوردار نیست. بهترین مشاور کنکور ریاضی – bestp.ir در این مرکز آماده است تا به تمامی سوالات و ابهامات داوطلب رشته ریاضی برای کنکور ریاضی 1400 پاسخ داده و با ارائه یک برنامه دقیق و هدفمند دانش آموز را تا رسیدن به نتیجه مورد نظر پشتیبانی کند. البته بعضاً برخی از همین کتابها جز اتلاف وقت دانش آموز و به بیراهه کشاندن وی نتیجه مطلوبی دربر نداشته اند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما