بمب ریولا؛ هلند یکی از چهار تیم خواهد بود

[ad_1]

کد خبر: 1797325/29

زمان: 15:05
1400/09/19

کادو: 124934

مامور بحثی را فاش کرد

مدیر برنامه معروف دنیای فوتبال ایتالیا اذعان دارد که ارلینگ هالند احتمالا تابستان آینده دورتموند را ترک خواهد کرد و 4 مقصد احتمالی را برای او در نظر گرفته است.

به گزارش “ورزش سه”، ارلینگ هالند که از زمان پیوستن به بوروسیا دورتموند خوش درخشیده است، همچنان در کانون توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد و انتظار می رود تابستان آینده زردپوشان وستفالن را ترک کند. قرارداد او شامل بند فسخ 75 میلیون یورویی است که در پایان فصل جاری فعال خواهد شد و کار را برای مشتریانش آسان می کند.

مینو رایولا، مدیر برنامه های مهاجم نروژی دیروز در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی اسپورت وان آلمان، درباره آینده حرفه ای مهاجم نروژی صحبت کرد.“ما دو سال است که به این موضوع فکر می کنیم. ما ایده روشنی از اینکه ارلینگ به کجا می رود داریم و البته به آنچه بازار حمل و نقل برای ارائه دارد نگاه می کنیم. اگر این کار را نمی کردم، مدیر برنامه بدی می شدم. ما می توانیم با بازیکنانی مانند هلند بر بازار نقل و انتقالات تاثیر بگذاریم.

قسمت دوم مصاحبه رایولا امروز پخش شد و او توضیح داد که کدام تیم ها می توانند مقصد بعدی هلند باشند:ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبال خود بردارد و همین کار را خواهد کرد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقاصد بعدی هلند باشند. سیتی در آخرین دوره پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است. هشت سال، در حالی که یونایتد هرگز پیروز نشده است.” وقتی ارلینگ به دورتموند رفت، همه ما می دانستیم که آن روز فرا خواهد رسید و زیاد طول نخواهد کشید.”

ریو افزود: هلند احتمالا تابستان امسال و شاید تابستان آینده دورتموند را ترک کند اما اگر از من بپرسید باید بگویم که احتمال جدایی در تابستان امسال بسیار زیاد است. باشگاه از تصمیم ما مطلع است و پاسخ داده است، اما می توانم به شما اطمینان دهم که در این زمستان هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. فکر می‌کنم اگر دورتموند سال گذشته اجازه می‌داد هلند برود، پول زیادی به دست می‌آورد، اما آنها آن را برای موفقیت و احترام هواداران حفظ کردند، که به نظر من تصمیم بزرگ و قابل ستایشی بود.

بند فسخ در معاهده هلند همچنین می گوید: این بین من، بازیکن و باشگاه است و ما در اینجا در مورد شرایط توافق صحبت نخواهیم کرد. همه چیز به وضوح در توافقنامه آمده است. ما رابطه خوبی با سرمربی دورتموند داریم و همه چیز دوستانه است.»

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما