بنفیکا 3-0 بارسلونا ؛ لیسبون رویایی است که به حقیقت پیوست

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، بارسلونا در ساعت 22.30 در ورزشگاه دالوگ لیسبون با بنفیکا بازی کرد. درگیری از هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا هنگامی که بارسا در بازی اول خود مقابل بایرن شکست خورد ، زمانی پایان یافت که بنفیکا بدون هیچ چالشی از دینامو محروم شد.

تیم های میزبان در دقیقه 3 بازی به برتری رسیدند. داروین نونز با یک حرکت انفرادی از سمت چپ محوطه هواداران بارسا را ​​گمراه کرد و با یک ضربه مستقیم توپ را از تراشتگن زد.

در همین حال بارسا با هم حمله کرد و در 10 دقیقه نزدیک بود قرارداد امضا کند. فرانکی دی یونگ به سوراخ عمیق پدرش رسید. او لوک دی یانگ را با یک پاس روی دروازه خالی دریافت کرد اما کارایی عالی مهاجم بنفیکا مانع از ورود توپ به دروازه شد.

دو دقیقه بعد ، دی یونگ در آگوست از لبه محوطه جریمه شوت کرد و در دقیقه 14 ، شوت پدرش با فاصله کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 34 ، تلاش فرانکی دی یونگ با ضربه سر لوک دی یانگ را وارد دروازه کرد اما او باز هم نتوانست از آن استفاده کند و توپ به بیرون رفت. بارسا همچنان از موقعیت هایی که تا نیمه اول استفاده نکرده بود در برد 1-0 میزبان استفاده کرد. تعویض جرارد پیکه در دقیقه 33 بهترین کار به خودی خود بود.

بارسا نیمه دوم را با حمله آغاز کرد ، اما در دقیقه 53 ، به دلیل خطای تراشتگن ، که زود آمد ، داروین از راه دور به دروازه نزدیک شد ، اما توپ در تیرک مرده بود. هدف.

در دقیقه 66 ، ارسال خطای ممفیس دیپای از سمت چپ ، سرگی را در گوشه ای دیگر از محوطه جریمه تنها با یک مشت گل ترک کرد ، اما ضربه او با پنالتی به کرنر رفت و اودیسه.

بنفیکا دومین گل خود را در دقیقه 69 به ثمر رساند.

در حرکت بزرگ ژوائو ماریو و بازگشت ، این تراشتگن بود که شوت کرد و رافا سیلوا با یک ضربه بیرونی شگفت انگیز توپ را وارد شکم دروازه بارسا کرد تا برتری دو برابر شود.

در دقیقه 78 این سومین گل بنفیکا بود. سرجینیو در ابتدا توپ را با مچ دست لمس نکرد ، اما به دلیل مداخله VER و بررسی زمین ، دستور داد آن را گلزنی کنند. داروین پشت توپ ایستاد و دومین و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند.

بارسا در دقیقه 86 با فشار اریک گارسیا با 10 نتیجه را به پایان رساند. او دومین کارت زرد خود را دریافت کرد و در زمین رفت.

در نهایت بارسلونا با سه گل با این بازی موافقت کرد تا اوضاع بدتر شود.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما