بهترین بازی های رایگان PC – مرکز خرید

دانلود بازی برای pc هرکسی که بهنوعی دنبال کنندهی بازیهای موبایل باشد، به احتمال زیاد با شرکت سوپرسل آشنا است یا حداقل تجربهی یکی از چندین بازیهای محبوب فنلاندیها را داشته است. به طور کلی از نگاه خیلی از کارشناسان بازیهای ژانر تفنگی برای کودکان زیر 7 سال توصیه نمیشود؛ چراکه این احتمال وجود دارد کودکان دچار حس اضطراب و واکنشهای عصبی شوند. در حال حاضر آثاری مانند بازی Fortnite، بازی Among Us و یا بازی Red Dead Online توانستهاند در کنار فروش، سودآوری بالایی هم برای شرکت و ناشرین داشته باشند. البته Among Us همچنان نیز یکی از محبوبترین بازی های اندروید و آیفون محسوب میشود و پس از آن بازیهای دیگری با الهام از آن ساخته شدهاند. اگر از آن دسته آدمهایی هستید که از بازیهای آشپزی لذت میبرید، بازی Burger برای شما ساخته شده.

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر ضعیف

دانلود بازی pc برای دانلود مجموعه بازیهای کامپیوتری کلیک فرمائید. خوشبختانه در نسل هشتم شاهد ریبوت مجموعه بودیم. خوشبختانه بازگشت دوباره سری Devil May Cry، با بازخوردها و نقدهای مثبتی از سوی منتقدین و طرفداران رو به رو شد. سری بازی های Witcher و رمانهای لهستانی که بر اساس آنها ساخته شدهاند، همیشه تجربیات منحصربهفردی را ارائه دادهاند. بازی Sifu اثر جدیدی از استودیو اسلوکلپ است که پیشتر بازی Absorver را هم روانه بازار کرده بود. اگر از دوئلهای سامورایی خوب Nioh خوشتان آمده است، اما نمیتوانید با درجهی سختی بسیار بالای آن کنار بیایید، میتوانید نگاهی به بازی جدیدی یوبیسافت بیاندازید. اگر با این بازی آشنا نیستید وقت خوبی است تا با دریافت آن در اوغات فراغتتان کمی میوه نصف کنید و امتیاز بگیرید، اما حواستان باشد دست به بمبها نزنید که منفجر میشوید و میبازید.

دانلود بازی pc از دید بسیاری دیگر، این بازی توانست جان دوبارهای به صنعت بازیهای ویدئویی ببخشد و از نظر بعضیها، بازی The Witcher 3 نشان داد که یک بازی نقش آفرینی تا چه اندازه میتواند دست سازنده و بازیکنان را برای تجربهای بهتر باز بگذارد. بازی Sekiro: Shadows Die Twice تجربهای منحصر به فرد برای افرادی است که عاشق چالشهای دشوار هستند. ترکیبی که به ظرافت هر چه تمامتر به تصویر کشیده میشود. چالشهایی که بازی Sekiro: Shadows Die Twice پیش پایتان میگذارد به مراتب سختتر از بازی Dead Cells است. این نرم افزار باعث می شود که شما تمام نرم افزارهایی که قبل از اجرای بازی نیازی به نصب انها را دارید به صورت یکجا نصب بشوند و مشکلات اجرای بازی برطرف بشود . برخلاف اکثر بازیهای استودیو FromSoftware این عنوان نیازی به اینترنت ندارد و در میان بهترین بازی های آفلاین برای کامپیوتر جای میگیرد. آنها در ابتدا فقط یک سلاح سرد شبیه تبر یا کلنگ در اختیار دارند و باید گوشه و کنار محیطهای بازی را بگردند تا سلاحهای جدید، نارنجک و آیتمهای دیگر را که برای نجات خودشان یا از بین بردن سایر بازیکنها استفاده میشوند، پیدا کنند. تیم سازنده از جادوها و مهارتهایی استفاده کرده که تنوع بسیار بالایی دارند و با گذر زمان و رسیدن به سطحهای بالاتر، به آنها دسترسی پیدا میکنید.

بازی های قدیمی کامپیوتر

شما میتوانید هرکدام از شخصیتهای بازی را انتخاب کرده و با استفاده از 36 اسلحه مختلف به نبرد با دشمنان بپردازید. بازی نبرد میان لرد های صلیبی و مسلمانان را بیان میکند که هر کدام قلعه های مستحکمی میساختند ، ارتشی آماده میکردند و به قلعه ی دشمنان خود حمله میکردند. بازی کامپیوتر Spider-Man Web of Shadows یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط Shaba Games طراحی و ساخته شده و در سال ۲۰۰۸ توسط کمپانی مشهور و محبوب Activision برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . برای آنکه دلیل ارائه دیتا در بازی های دیتادار بهصورت مجزا را بدانیم و بدانیم که چه عواملی باعث میشود که سازندگان نتوانند تمامی دیتای بازی خود را یکباره در زمان دانلود از فروشگاه پلیاستور در اختیار مخاطب قرار دهند، باید به ساختار سیستمعامل اندروید و سیاستهای گوگل نگاه بیندازیم. اگر با بازی Dark Souls کمی آشنایی داشته باشید، میدانید که از چه درجه سختی صحبت میکند. صحبت درباره خط داستانی بازی Dark Souls 3 کمی سخت است، اما همینقدر بدانید که با یکی از بهترین تجربههای طول عمرتان رو به رو هستید. با وجود اینکه تجربه اصلی و واقعی بازی Dark Souls 3 فقط از طریق اتصال به اینترنت ممکن است، اما ترجمه شگفت آور تکنفره بازی، آن را به یکی از بهترین بازی های آفلاین برای کامپیوتر تبدیل میکند.

حالت مسابقه آنلاین بازیکن در برابر بازیکن هم برای بازی درنظر گرفته شده و میتوانید با حمله به پایگاه دیگر بازیکنان و شرکت در مسابقات دیگران را هم به چالش بکشید. این بازی بصورت نبرد اول شخص با حالت آفلاین تک نفره است. بازی Spider Man 1 یا همان مرد عنکبوتی یک بازی اکشن قدیمی و پرطرفدار است که شما در نقش شخصیت اصلی یعنی مرد عنکبوتی هستید و باید با عبور از ساختمان ها و مکان هایی که عموما بلند هستند خود را به نقاط مشخصی برسانید و دشمنان را از بین ببرید. در بازی Brain it on شما باید با طراحی اجسام مختلف مراحل مورد نظر را بهانجام برسانید. Elder Scrolls 4: Oblivion مدت ها است که بازی فوقالعاده ای باقی مانده و پر است از ماموریت های گوناگون با NPCهایی که به یادمان می مانند (منظورم Glarthir است). Fortnite یک بازی پر سرعت ، انقلابی و پرتحرک است که از بازی با ۱۰۰ بازیکن مختلف لذت می برید. هر چقدر این بازی عناصر تکراری داشته باشد و با یک بازی اکشن نقشآفرینی مواجه باشیم که در جهانی رو به مرگ و پر از هیولاها به پیش میرود، در عوض با ظاهر خوبی مواجه میشویم. شما در این بازی در نقش یک یاغی حاضر میشوید که در سیاهچالهای مختلف به دنبال ثروت، قدرت و زندگی ابدی است.

دانلود بازی برای کامپیوتر کم حجم

فارس میگوید این بازی تعامل میان گیم پلی و روایت خواهد بود. حالا دیگر محبوبترین بازیهای دخترانه در دنیای گیم طرفداران زیادی دارد. بازی BioShock همین حالا نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد. بازی Devil May Cry 5 یکی از بهترین بهترین بازی های آفلاین برای کامپیوتر است که همین حالا میتوانید تجربه کنید. شما در این بازی باید توپهایی که در اختیارتان قرار دارند را داخل سبد بسکتبال بیندازید. Let Is Die بازی عجیبی است که توسط یک روح سوار بر اسکیت روایت شده و دارای سلاحهای نرمی است که اغلب میشکنند و دکوراسیون کریسمس در اطراف برجهای مرموز و متغیر قرار گرفته اند. المانهایی که به خوبی در نسخههای جدید نیز پیاده شده است.

مجموعهای که جزو اولین آثار تیراندازی اول شخص صنعت بازیهای ویدئویی نیز به حساب میآید. مجموعهای که توانست با نوآوریهایش، انقلابی در سبک هکانداسلش به وجود بیاورد. این نکته را نباید فراموش کرد که بازی Sekiro: Shadows Die Twice در سال عرضهاش موفق شد در بیش از 50 بخش مختلف نامزد شود و جایزه بگیرد. بازی Sekiro: Shadows Die Twice روایتی متفاوت از مبارزین شرق زمین است. تبریک میگوییم، بازی Sekiro: Shadows Die Twice آماده است! بازی BioShock: The Collection مجموعهای نفیس از سه گانه بازی BioShock است. همینطور میتوانید با مراجعه به صفحه ۱۰ برتر، به مجموعهای نفیس از مقالات درباره بهترین بازیهای روز دنیا دسترسی داشته باشید. بلوکهای رنگی در اندازههای مختلف وارد صفحه میشوند و شما باید با جابهجا کردن و چرخاندن آنها، جاهای خالی را پر کنید تا بلوکها به بالای صفحه نرسند.

در بازی Marble legend باید به سمت توپ ها با رنگ های مختلف شلیک کنید و و حداقل 3 توپ همرنگ را در کنار هم قرار دهید تا نابود شوند، اگر نتوانید آن ها را نابود کنید و آن ها به مقصد برسند بازنده خواهید بود. از همین رو خیلی از شرکت و استودیوها، به جای وقت گذاشتن روی یک بازی داستان محور و آفلاین، به سمت بازیهای آنلاین سوق پیدا کردهاند. یکی از مواردی که باعث جذابیت بازی Dark Souls شده، چالش از پا درآوردن باسفایتهایش است. سری بازی Company of Heroes نیز یکی از همین آثار است که بعد ۱۴ سال از عرضه آن برای رایانهشخصی بهتازگی برای آیفون نیز منتشر شده است. اما استن لی پیتر پارکر را وارد یک کمیک کم فروش مارول بنام فانتزی شگفتانگیز کرد و این کمیک رکورد فروشها را شکست، و بالأخره مردعنکبوتی هم صاحب یک کمیک استریپ مختص به خود بنام «مرد عنکبوتی شگفتانگیز» شد که پس از ۷۰۰ شماره پایان یافت و کمیک استریپی جدید بنام «مردعنکبوتی برتر» جای او را برای مدتی گرفت و پس از ۳۲ شماره دوباره این سری برگشت.

دانلود بازی برای کامپیوتر ویندوز 7

در واقع در آن زمان سردبیر مارول چون پیتر پارکر یک نوجوان بود و فکر میکرد نوجوانان حتماً باید دستیار باشند با ورود او به دنیای کمیک استریپ مخالفت کرد. درک فلسفه و پیام این بازی، عمیقتر از ظاهر آن است. در خیلی از بازی های کامپیوتری از رزيدنت اویل تا تامب رایدر و سایلنت هیل، بازیگران زن، نقش های اصلی را ایفا می کنند. بازی Hades به قدری خوش ساخت است که بعید است تا چند سال آینده چنین اثری باری دیگر در دنیای بازیهای ویدئویی خلق شود. دلیل این موضوع هم بروز بودن و همینطور رفع مشکلاتی است که در ریبوت ۲۰۱۶ میلادی وجود داشت، است.

بازی کامپیوتر

یکی از موارد بسیار خوب بازی، آفلاین بودن آن است و میتوانید بدون نیاز به اینترنت، بخش داستانی خلاقانه و درگیر کننده آن را تجربه کنید. بازی آزادی عمل بسیار بالایی به شما در ادارهی سرزمینتان میدهد. هر دو نسخه را میتوان به صورت آفلاین بازی کرد. بازی BioShock را میتوان میراث عصر طلایی صنعت بازیهای ویدئویی دانست. این روزها که آثار آنلاین به نحوی نبض صنعت بازیهای ویدئویی را به دست گرفتهاند، تجربه آثار داستان محور و آفلاین میتواند برای دستهای سرگرمکننده و جذاب باشد. در کنار تمام این موارد، متکی نبودن به اتصال اینترنت، آن را به کی از بهترین بهترین بازی های آفلاین برای کامپیوتر تبدیل میکند. اما Most Wanted بهترین از میان بهترینها بود و با آن داستان جذاب و تعقیبوگریزهای بهیادماندنیاش از ذهن هواداران پاک نخواهد شد. عذابآور است اما اگر این شکستها صورت نگیرد، پیروزی معنایی نخواهد داشت. داستان اصلی این بازی از روی کتاب های Marvel بر داشته شده است که قطعا کاربران با آن آشنایی کامل دارند. تا جایی که شاید گریه شما را هم در بیاورند. کافیست تا کمی به ژانر ریسینگ علاقهمند باشید تا بدانید که Most Wanted بهترین گزینه دانلود بازی ماشینی برای سیستم های ضعیف است. ما در بازار برای راحتی شما، بازیها را به ۱۰ دستهی مختلف تقسیم کردهایم.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما