بهترین مشاوران کنکور ایران چه کسانی هستند ؟

آشنا شدن و در ارتباط بودن با هر کسی ساعاتی از روز را به خود اختصاص خواهد داد. برای ثبت نام واحد جدید باید مدارک خود را آزاد کنید . تمامی محصولات در این سایت ثبت شده و برای دانش آموز ارسال می شود. احساسات و روابط عاطفی نقش پررنگی در زندگی همه ی انسان ها دارند، به طوری که نمی توان با قاطعیت گفت عاشق شدن بد است و منظور ما هم این نیست که عاشق شدن قطعا بد است و افرادی که عاشق می شوند بدبخت می شوند. برنامه ریزی یکی از مهم ترین مواردی است که ما برای داوطلبان در مشاوره کنکور یعقوبی (اینجا را یاد بگیرید) (بیشتر بدانید https://bestclassic.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1-%da%a9%d8%b4%d9%88%d8%b1-%d9%85/) نظر داریم. داشتن تمرکز موقع مطالعه یکی از فاکتورهای موثر بر موفقیت است. اولین توصیه به این دسته از دانش آموزان اتمام رابطه است. اما در دانش آموزان تاثیر عشق به این موارد ختم نمی شود. عشق در دانش آموزان کنکوری به شدت روی در س خواندن آنها تاثیرگذار است و چه بسا موجب افت تحصیلی نیز شود.

عشق در دوران کنکور ربطی به جنسیت ندارد و همه ی دانش آموزان ممکن است درگیر آن شوند. عده ای دیگر از دانش آموزان در گذشته درگیر یک رابطه ی عاطفی بوده اند اما هنوز نتوانسته اند بر احساسات خود غلبه نمایند و به عبارتی دچار یک عشق یک طرفه هستند. بعد از یک دهه کار هنوز هم فقط خودم به دانش آمورانم برنامه شخصی میدم . عده ای از دانش آموزان هنوز وارد رابطه ی عاطفی نشده اند، اما در فکر آن هستند. در این مدت خیلی از دانش آموزان با چهار چالش مهم روبرو میشن.چالش اول احساس خستگی ای هست که مانع پیشرفت شما میشه. و اگر دانش آموزی موفقیت و تحصیلات عاطفی را انتخاب کند، بهای آن دوری از روابط عاطفی برای مدت کوتاهی خواهد بود. معمولا افرادی که وارد رابطه ی عاطفی می شوند، مدت زمان زیادی را صرف فکر کردن به رابطه ی خود می نمایند. عده ای از دانش آموزان کنکوری برای رفع عذاب وجدان خود ادعا می کنند طرف مقابل نیز کنکوری است و به صورت هماهنگ درس خواهیم خواند و با هم به رفع اشکال خواهیم پرداخت. به همین علت موقعی که با هم مشغول درس خواندن هستند دچار حواس پرتی و عدم تمرکز شدید می شوند.

مشاوره کنکور و برنامه ریزی

زیرا اکثر دانش آموزان در این شرایط قادر نیستند جلوی بروز احساسات خود را موقع درس خواندن بگیرند. دانش آموزان کنکوری نیز از این قاعده مستثنی نیستند و اگر دانش آموزی وارد رابطه ی عاطفی شود، ممکن است ساعات زیادی از روز را مشغول درس خواندن باشد، اما صفحات کمی از کتاب را خوانده باشد. مثلاً برنامهریزی کنین که هرروز صبح ساعت ۷ از خواب بیدار بشین و از ساعت ۸ درس خوندن رو شروع کنین و یا در ساعات مختلف، چه درسهایی رو مطالعه کنین. برای درصد بالای زیست و بقیه درس ها، راه بهتر اینه که روی کیفیت زدن تست های کتاب تمرکز کنی و تعداد تست و کتاب های کمک آموزشی اهمیت کمتری داره. اما گاهی ممکن است دانش آموز بخواهد برنامه ای را تماشا کند، در این صورت بهتر است به هیچ عنوان سراغ فیلم و سریال عاشقانه نروید. بیرون رفتن، تلفنی صحبت کردن و حتی چت کردن ممکن است موجب اتلاف وقت شود.

مشاوره کنکور آنلاین چت

شبتون خوش بوووووووووووووووووووووس سلام دوستای عزیزم، امیدوارم حال همتون خوب باشه، ببخشید من خیلی دیر اومدم، بیمارستان بودم، میخواستم بهم مشاوره بدین، نمیدونم داستانمو خوندید یا نه، گفتم که کسی که دوسش دارم گفت یه ماه میخواد رو کارش تمرکز کنه و با هم حرف نزنیم، امروز بهم زنگ زد، عذر خواهی کرد و گفت که میخواسته تا زمانی که کارش جور شه و بخواد بیاد خواستگاری زنگ نزنه، گفت نمیخواستم باعث آزارت بشم، گفت هر وقت ازم میپرسی کار پیدا کردی و من میگم نه و از صدات میفهمم که چقد ناراحتی واقعا اذیت میشم، گفت تحمل شدین صدای غصه دارتو ندارم، نمیدونم چیکار کنم بچه ها کمکم کنید شقایق جونم عزیزم من که واقعا مثل خواهر دوستت دارم هروقت میام می بینم هستی خیلی خوشحال میشم بی شوخی یه حس خاصی بهت دارم احساس می کنم خیلی به من نزدیکی خوشحال میشم منم خواهر خودت بدونی عسیسم سلام ترانه جون خوش اومدی عزیزم به نظر من باید بصورت جدی باهاش صحبت کنیو بهش بگی که تو این شرایط خیلی اذیت میشی که هی بخواد ازش دور باشی و خبری ازش نداشته باشی همه رفتین که؟ در صورتی که مشورت در ارتباط با دیگران معنی میشه نه با خود اون فرد!

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما