بهترین مشاور کنکور آنلاین و ارزان

تبریک به خاطر اینکه قراره امسال برای ساختن آینده ای که همیشه آرزوش رو داشتی تلاش کنی تا سال بعد تابستان به اون رشته و دانشگاهی که همیشه دوست داشتی، برسی. اهمیت برنامه ریزی در رشته انسانی به خاطر تنوع درسی بالای آن است. روش دریافت برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی برای کنکور به انتخاب خود شماست و می توانید بین روش های مختلف یعنی مشاوره تحصیلی تلفنی، مشاوره آنلاین تحصیلی (مشاوره تحصیلی در تلگرام یا واتساپ)، ارسال پیامک و … مشاور ما هر شب از دانش آموز گزارش عملکرد روزانه دریافت خواهد کرد. البته اگر به مدرسه می روید یا از لحاظ زمانی فقط نیمی از روز را در اختیار دارید میتوانید در هر روز سه الی چهار عنوان کتاب و درس را در دستور خود قرار دهید. البته لازم به ذکر است که مشاوره تخصصی کنکور صرفا فقط شامل معرفی منابع کمک درسی یا مشاوره انگیزشی و مسائل این چنینی نیست. مشاور تحصیلی باید به صورت خصوصی با توجه به شرایط، روحیات و وضعیت شخص شما راهکارهای مفیدی برای پیشرفت و حل مسائل به شما ارائه دهد.

مشاور کنکور پزشکی

آیا تنها خرید کتاب و حل تست تضمین کننده موفقیت در کنکور است؟ آیا ساعت مطالعه بالا تضمین کننده موفقیت در کنکور است؟ علاوه بر این، رتبه های برتر کنکور اصول تست زنی در منزل و در جلسه آزمون های آزمایشی را به خوبی یاد گرفته و اجرا کرده اند، برنامه مرور مناسبی داشته اند، تکنیک های لازم در جلسه آزمون و تحلیل بعد از آزمون را به خوبی اجرا کرده اند، برنامه ریزی درسی مناسبی برای جمع بندی کتاب ها داشته اند و سایر اصولی که مشاور در جلسات مشاوره کنکور به ایشان توصیه کرده است را کاملا دقیق و درست اجرا کرده اند. در بسیاری از شهرهای کوچک، مشاور تحصیلی حضوری مناسبی نمی توان یافت. در بعضی جلسات مشاوره گروهی که به صورت حضوری برای تعداد زیادی دانش آموز و فارغ التحصیل برگزار می گردد، نکات و مسائلی مطرح می شود که شاید بسیاری از آن ها در مورد شرایط شما صدق نکنند. معمولا هزینه مشاوره حضوری نسبت به مشاوره تلفنی و غیر حضوری بیشتر است که علت آن الزما کیفیت بالاتر مشاوره حضوری نیست. داشتن برنامه انعطاف پذیر که متناسب با شرایط داوطلبان باشد، بسیار کمک می کند که داوطلبان بتوانند به راحتی پذیرفته شوند. دانلود این ویدیو سالانه حدود یک میلیون نفر در کنکور سراسری شرکت می کنند که بیشتر این افراد داوطلب کنکور تجربی هستند و اغلب با هدف قبولی در رشته های پرطرفدار در این رقابت سنگین حاضر می شوند.

مشاوره کنکور راه طلایی

عمل به توصیه های یک مشاور کنکور خوب و دلسوز که تجربه موفقیت در کنکور را داشته مانع تکرار این اشتباهات و مانع اتلاف وقت شما خواهد شد. هرچند هر رتبه برتری الزما بهترین مشاور کنکور نیست اما توجه داشته باشید که یکی از شروط مهم و اساسی در انتخاب بهترین مشاور تحصیلی کنکور سابقه موفقیت خود مشاور در کنکور است. دکتر معین الدین: در برنامه ریزی کنکور انسانی باید با توجه به ضرایب هر درس برنامه ریزی کرد. اگر با خود می گویید من با این همه مطلب نخوانده و تست های نزده چه کنم باید بگوییم تمام این بحث ها را کنار بگذارید. دانش آموزان باید قبل از شروع مطالعه بدانند که هدفشان قبولی در چه رشته ای است؟ اگر از شما سوال شود که قیمت یک سال از عمرتان، آن هم نه یک سال معمولی بلکه یک سال سرنوشت ساز که آینده شغلی و کل زندگی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، چقدر است، پاسخ شما چه مبلغی خواهد بود؟

میخواستم بدونم این تابستون به جز خوندن یازدهم و دهم، آیا باید دوازدهمم شروع کنم یا نه؟ نمیدونم چقدر با من آشنایی دارین ولی همه اطرافیان و همکلاسی های من میدونن که من حتی یه بار هم نه کلاس کنکور رفتم نه مشاوره کنکور از جایی گرفتم حالا شاید بگین میخوام بهتون بگم بشینین کتاب درسی رو بخونین رتبه بیارین نه به این راحتی ها هم نیست ! انسان در هر کاری که هنوز فاقد تجربه کافی است قبل از شروع باید با افراد باتجربه و متخصص در آن زمینه مشورت کند. در دوران قرنطینه و آموزش های مجازی و سردرگمی های زیاد دانش آموزان، نیاز به مشاوره درسی برای رشته های ریاضی و تجربی و انسانی بیشتر از هر زمان دیگری وجود دارد. در پاسخ به این عزیزان باید عنوان کرد که کلیه مشاورین ما از بین رتبه های برتر کنکور سراسری با سخت گیری زیاد و پس از طی چندین مرحله آزمون و مصاحبه و گذراندن دوره های آموزشی مشاوره و برنامه ریزی انتخاب شده اند. اعضای گروه آموزشی مشاران ۱۰۰ تمامی ویژگی های فوق را دارا می باشند. در ویدیو زیر می توانید کارنامه کنکور تعدادی از داوطلبانی که از خدمات مشاوران ۱۰۰ استفاده کرده و در رشته های پرمتقاضی دانشگاه های دولتی پذیرفته شده اند را مشاهده کنید.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما