بهترین مشاور کنکور را بشناس!

بعضیها هم برعکس فکر میکنند و با تصور اینکه داشتن مشاور تحصیلی خوب یعنی قبولی در کنکور با رتبه عالی، فقط به داشتن مشاور تحصیلی اکتفا میکنند و تلاش کردن رو کنار میذارند. در موارد متعددی مشاهده میشود که مشاوران تحصیلی از یک برنامه مشترک و از پیش نوشته شده، برای همه دانش آموزان استفاده میکنند. استفاده از برنامه عمومی برای تعداد زیاد دانش آموزان، شبیه به استفاده از یک رژیم غذایی خاص برای چاق یا لاغر شدن همه افراد جامعه است. یکی دیگر از ویژگیهای مشاوران تحصیلی بارسا استفاده از کتاب برنامه ریزی با دوربین مداربسته برای برنامه ریزی شخصی دانش آموزان میباشد. این کتاب نوشته دکتر علی میرصادقی است و بهعنوان دومین کتاب خودیاری دنیا شناخته شده است که گویای کیفیت و اثربخشی بالای این کتاب برنامه ریزی میباشد. هنگامی که فردی خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال بهترین مشاوره تحصیلی و همچنین کمک مشاور میباشد. با دریافت مشاوره از کاربلد ترین مشاوره شهرکرد دیگر آزمون و خطا نکنید و از همان اول سال با روش درست پیش بروید؛ بدانید که در سال کنکور حتی یک روز درس خواندن یا درس نخواندن هم نتیجه را بسیار جابه جا می کند. یک مشاور خوب، دارای مسئولیت ها و وظایفی بوده و حمایتهای کامل و جامعی از دانش آموز خود به عمل آورد.

حل نمونه تست های زیاد ممکن است یک راه حل باشد اما چطور بعضی از کنکوری های شهرکرد با تعداد کمتری تست به همان درجه تسلط معلم خود می رسند؟ بهترین مشاوران کنکور ایران همچنین ممکن است دوره های آموزشی مختلفی را ترتیب دهد تا توانایی های تدریس معلمان را افزایش دهد. درحالیکه ممکن است درباره چگونگی اجرای برنامه درسی برای دانش آموز سوال یا سوالاتی ایجاد شود. آخرین معیار مهم برای انتخاب بهترین مشاور تحصیلی که در این مطلب به آن میپردازیم، امکان دسترسی دانش آموز به مشاور تحصیلی است. درنتیجه، مشاوران تحصیلی و کنکور دپارتمان بارسا، علاوه بر ۲ معیار قبل (تسلط بر روش مطالعه دروس و تجربه بالا در کنار آگاهی از تکنیکهای مشاورهای جدید) توانایی قابل قبولی در زمینه کنترل مسائل روحی و انگیزشی دانش آموزان و داوطلبان کنکور دارند. اما متاسفانه عدهای از مشاوران تحصیلی قدیمی که سالها تجربه مشاوره کنکور دارند، به همین تجربه و رزومه چندین ساله خود دلخوش کرده و برهمین اساس، خود را بهترین مشاور تحصیلی کشور میدانند. اما متأسفانه بعضی از مشاوران تحصیلی باسابقه که سالها تجربه مشاوره تحصیلی کنکور رو دارند، به همین تجربه و رزومه چندین ساله خودشون اکتفا کردهاند و خودشون رو بهترین مشاور تحصیلی ایران میدونند.

اما موضوعی که الآن میخوام بهش بپردازم اینه که بهتره از همین سن نوجوانی و جوانی، یاد بگیریم کار رو به کاردان بسپاریم. آرامش چیزیه که همه بهش نیاز دارن. در این زمان دانش آموزان خسته و ناامید میشوند و به انگیزه و سخنان انرژی بخش نیاز دارند تا توان خود را حفظ کنند. بدون شک می توان آموزشگاه همیار محصلین ایرانیان هما را به عنوان بهترین آموزشگاه کنکور کرج معرفی کرد.این آموزشگاه علاوه بر فعالیت در بخش ها و مقاطع مختلف تحصیلی و آموزشی,دارای دپارتمان کنکور نیز می باشد.در این قسمت با معرفی دپارتمان کنکور این آموزشگاه در خدمت شما هستیم. جهت اطلاع از نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی بر روی لینک قرمز کلیک نمایید. همچنین گاهی دانش آموزان پس از شرکت در آزمونهای آزمایشی و نتیجه نگرفتن در چند آزمون پیاپی، دچار استرس و نگرانی میشوند. در این شرایط مشاور تحصیلی باید بتواند مسائل روحی دانش آموزان را کنترل کند و نگرانی را کاهش دهد. مسلط به برنامهریزی کنکوری باشد و آنقدر در این زمینه باید تجربهٔ کافی و مفید داشته باشد که کاملاً مهارت ایجاد توأم انگیزه و برنامهریزی اصولی و حرفه ای برای هر تیپ داوطلب کنکوری را داشته باشد. و در نهایت بهترین مشاور کنکور شخصی است که تمام جزئیات و از صفر تا صد کنکور را بداند و اطلاعات جامع و کاملی در زمینه کنکور داشته باشد به طور مثال اگر داوطلبی سهمیه دارد، اطلاعات کافی را به او در جهت کسب رتبه مورد نظر آن رشته سهمیه ای بدهد و یا اینکه اگر داوطلب قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارد درباره چگونگی و تمامی مراحل آن از جمله شهریه و قابلیت بورسیه شدن و نوع دانشگاه، اطلاعات جامعی دهد و یا اینکه بداند برای قبول شدن در رشته های خاص چه رتبه و ترازی را داوطلب باید کسب کند.

در صورتی که مشکلی برای دانش آموز به وجود بیاید و ساعاتی از روز را از دست بدهد برنامه او به هم نمی ریزد. همه از اهمیت انتخاب رشته با خبر هستند و برخی به قدری برای آن اهمیت قائلند که تا حد وسواس گونه ای این اهمیت را اوج می دهند. در صورت بروز هر گونه پرسش یا مشکل در زمینه مشاوره تحصیلی کنکور، می توانید با مرکز مشاوره تلفنی ایران مشاوره تماس برقرار کنید. 📌 اهل مطالعه هستید ولی نمی دانید چطوری شروع کنید؟ اگرچه در نگاه اول پرداخت چنین هزینه گزافی برای خرید پکیجهای آمادگی برای کنکور کمی زیاده روی به نظر میرسد ولی با این حال، والدین بسیاری وجود دارند که حاضر به پرداخت این هزینهها هستند و با خرید پکیجهای آموزشی ویژه که حاوی نکات تست زنی نیز میباشند گامهای بلندی را در مسیر موفقیت فرزند خود برمیدارند. آمادگی برای شرکت در کنکور ۱۴۰۰ نیازمند ۹ تا ۱۲ ماه مطالعه مستمر است.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما